Microbrew - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Současnost
Herní kategorie: logická, ekonomická
Čeština: undefined
Vydavatelé: One Free Elephant
Autoři: Nigel Kennington
Sarah Kennington
Rok vydání: 2019
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

„Dal bych si jeden vychlazený ležák!“ „Dneska máme jen IPA a stout? Nechcete zkusit?“

Microbrew je hra pro 2 pivní nadšence, která formou hry odráží, jak se pivo dostane z receptu až k vám na stůl. Vyzkoušíte si tak výběr správné receptury, výběr sladu, samotné vaření a chmelení a na závěr pivo stočíte a naservírujete zákazníkům. Cílem hry je získat jich co nejvíce na svou stranu.


Příprava hry:

Microbrew je velmi skladná hra, ideální na cestování. Celou hru totiž složíte do malé plechové krabičky. K přípravě tedy stačí otevřít krabičku a vyndat z ní karty receptů a zákazníků, složit si ze 2 karet pivovar a varnou káď, naplnit ji sladem a můžete hrát.


Průběh hry:

Microbrew je worker placement hra, ve které se hráči postupně střídají. Na výběr mají následující akce:

  • Šrotovat slad (takto lze doplnit slad do varné kádě)
  • Vařit (takto lze přemisťovat slad v kádi, abyste dosáhli správné receptury)
  • Stáčet (takto pivo stočíte do láhví)
  • Servírovat (zde své pivo naservírujete zákazníkům; pokud je k jejich chuti, budou vám věrní)
  • Dělat reklamu (když máte perfektní pivo a dostatek peněz, můžete si věrné zákazníky i takto)
  • Vyčistit (takto můžete z varné kádě dostat pryč, co tam nepatří)
  • Odpočívat (když potřebujete získat peníze nebo pracovníka zpět)
  • Řídit pivovar (v kanceláří můžete pořídit nové receptury, vylepšit varnou káď nebo najmout nové pracovníky)

Pivo potřebuje i čas na kvašení. Pokud tedy stočíte pivo, po každém tahu kteréhokoliv z hráčů všechna piva fermentují. Až když pivo plně dokvasí, můžete jej servírovat. Poté, co oba hráči využijí všechny své pracovníky, nastává fáze údržby, která je přípravou na další kolo.


Konec hry:

Poslední kolo začíná v momentě dobrání poslední karty z balíčku zákazníků. Na závěr se ještě vyhodnotí speciální úkoly, které hráčí dostali před začátkem hry (např. mít největší počet zákazníků z určitých zemí, anebo receptur určitého typu). Tyto úkoly mají hodnotu 1 věrného zákazníka. Kdo získal nejvíce loajálních zákazníků, ať už skrze servírování perfektních piv dle chuti zákazníků, anebo jejich přesvědčením skrze reklamu, se stává mistrem pivovarníkem a vítězem hry.

Autor: reedy

Offcanvas