Medvěd WRR: Karetní hra

xxxxxxxxoo hodnoceno 92x (Seznam vlastníků)

Medvěd WRR: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 20 min (reálná data)
Herní svět: Zvířátka
Herní kategorie: karetní hra, dětská hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Michal Ekrt
Rok vydání: 2018
Dostupnost: 8 obchodů (cca 279–314 CZK)
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Medvěd Wrr je karetní hra vycházející z dětské knihy „Medvěd Wrr: Po přečtení zavřít“. V knize se plyšový medvěd Wrr ztratí v tajemné továrně, ve které želvák Edwards tiskne knihy na kouzelném tiskařském stroji. Z jedné omylem nezavřené knihy mu však uteče banda pirátů, kteří chtějí stroj zneužít, a tak Edward raději poschovává 4 klíčové součástky stroje do jiných knih. Zapomene však, do kterých, a když se tedy později v příběhu setká s medvědem Wrr, požádá ho, zdy by součástky nenašel dřív, než se to podaří pirátům. Wrr tak vstupuje do různých knih, kde se stává součástí děje, pátrá po součástkách a bojuje s piráty.

V karetní hře Medvěd Wrr je úkolem hráčů najít 4 součástky tiskařského stroje v balíčcích karet, které reprezentují 4 různé knihy.

Příprava hry:

Na začátku hry se na stůl připraví 4 balíčky knih. Každá kniha je tvořena 6 kartami (4x jedna unikátní součástka z tiskařského stroje a 2 karty pirátů) a má svou unikátní zadní stranu.  Ostatní karty tvoří hlavní hrací balíček. Ten obsahuje karty medvědů (4 povolání/převleky v 8 kopiích) a 5 dalších postav (každý ve 2 kopiích).


Průběh hry:

Hráči začínají hru se 2 kartami z hlavního balíčku v ruce. Ve svém kole si mohou dolíznout jednu kartu a následně vybrat 1 ze 3 možností:

  • zahrát jednu z karet pro její speciální schopnost
  • odhodit 3 stejné karty medvěda a pokusit se v odpovídající knize najít součástku stroje. Při tom může dojít k jedné ze dvou situací:

    • Hráč otočí kartu se součástkou. V takovém případě ji vyloží před sebe.
    • Hráč otočí kartu piráta. V tom případě přichází o všechny zbývající karty v ruce, případně může zahrát medvěda rytíře (viz níže) a pirátovi se tak ubránit.

  • nedělat nic

Každý typ karty má svou speciální schopnost:

  1. Medvědi:
    • Wrr korzár: Vytáhněte si náhodnou kartu z ruky libovolného protihráče, vezměte si ji do ruky.
    • Wrr průzkumník: Prohlédněte si všechny karty z libovolné knihy. Zjistíte tak, kde se skrývají piráti.
    • Wrr rytíř: Pokud při získávání části stroje narazíte na piráta, můžete z ruky odhodit kartu rytíře a pirátovi se ubránit.
    • Wrr zlatokop: Vyberte si jednu libovolnou kartu medvěda z odhazovacího balíčku.
  2. Ostatní:
    • Crabson: Zamíchejte všechny již odhalené piráty zpět do odpovídajících knih.
    • Edward: Odhoďte z ruky 3 libovolné karty medvědů spolu s kartou Edwarda na odhazovací balíček a poté otočte vrchní kartu libovolné knihy.
    • Pipp: Vezměte si do ruky vrchní kartu z odhazovacího balíčku.
    • Suppino: Každý protihráč vám musí nabídnout jednu kartu ze své ruky, jednu si nechte, ostatní odhoďte.
    • Warren: Lízněte si 2 karty. Pokud máte na konci tohoto kola v ruce více než 5 karet, žádnou z nich odhazovat nemusíte.

V případě, že má hráč na konci kola v ruce více než 5 karet, musí přebývající karty odhodit na odhazovací balíček.


Cíl hry:

Zvítězí hráč, který jako první nasbírá 4 součástky stroje - 1 z každé knihy.

Autor: Michal-Asmodee

Offcanvas