V Příšerákově je čas oběda a všechny příšerky, malé i velké, si chtějí naplnit své bříška! Stůl je prostřený, jídlo výborně voní a závody v pojídání mohou začít. Přejděte se svými příšerkami kolem stolu a staňte se největším labužníkem na světě.
Little Monster That Came For Lunch And Stayed For Tea je závodní hra pro 2-4 hráče na cca 30 minut. Každý hráč ovládá 2 příšerky a snaží se porazit soupeře v závodech. Karty v ruce utiší příšerkám hlad a posunou je blíž ke konci stolu. Závod začíná v momentě, kdy se příšerky potkají na obědě, a pokračuje do momentu, kdy se obě příšerky jednoho hráče dostanou na konec stolu a vyhrají tak hru.
Příprava hry:
Karty se rozdělí a zamíchají do 2 balíčků: karty jídla a karty příšer. Jídlo bude tvořit dobírací balíček v dosahu všech hráčů a vedle něj bude odhazovací balíček. Každý hráč poté obdrží náhodně 2 příšerky a příslušné žetony, které ukáže ostatním. Ze 4 karet příšer se vytvoří jídelní stůl propojený talíři na rubové straně monster kratší stranou a hráči položí figurky monster do pravého dolního rohu tohoto stolu. Následně si každý hráč vytáhne do ruky 2 karty jídla.
Hru začíná hráč, který měl naposledny noční můru.
Průběh hry:
Hráči se střídají v tazích od prvního hráče po směru hodinových ručiček. Jeden tah hráče spočívá v:
- Aktivace speciální schopnosti příšerky. Některé příšerky mají speciálni schopnosti na začátku tahu, které se teď aktivují
- Tahání karty jídla: hráč tahá 1 kartu jídla
- Nakrmení příšerky: Hráč vybere 1 příšerku a zahraje karty jídla z ruky.
- Když je hodnota karet vyšší než 15, posune se příšerka o 1 pole dopředu. Když se příšerka dostane pohybem na poslední políčko, položí se přímo na svou kartu, a tím je nakrmena.
- Když je hodnota karet vyšší než 15, hráč otočí 1 kartu lícem dolů. Když je součet stále vyšší než 15, může si vzít otočenou kartu zpátky do ruky. Takto pokračuje do momentu, dokud není součet menší nebo roven 15.
- Pak se vyhodnotí všechny zbylé vyložené karty. Pořadí vyhodnocení je libovolné.
- Po vyhodnocení karet se odhodí na odhazovací hromádku.
- Po nakrmení své příšerky je možné opakovat tento krok se stejnou nebo druhou příšerkou.
Konec hry:
První hráč, který nakrmí obě své příšerky, vyhrává.