Krajina snů: Karetní hra ze světa Cesty do nevědomí

xxxxxxxxoo hodnoceno 2x (Seznam vlastníků)

Krajina snů: Karetní hra ze světa Cesty do nevědomí - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Novověk
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: vydání ohlášeno
Vydavatelé: Fantasia Games
TLAMA games
Autoři: Jonny Pac
Rok vydání: 2024
Dostupnost: 5 obchodů (cca 379–479 CZK)
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Tento popis ještě nebyl definitivně schválen. Pokud chcete, můžete zkusit navrhnout vhodnější verzi, která by lépe odpovídala ideálnímu popisu.

Pod povrchem reality se ukrývají světy plné symbolů, toužících po objevení. Na hranici vědomí a podvědomí se rozprostírá krajina, kde sny vyprávějí příběhy. Dokážete porozumět jejich tajemným poselstvím a přinést úlevu těm, kdo ztratili cestu?

Ve hře Krajina Snů se stanete následovníky Freuda a jeho teorií o podvědomí. Jako zkušení terapeuti budete pomáhat klientům trpícím psychickými traumaty. Vaším úkolem je analyzovat sny klientů a efektivně použít jejich symboliku k dosažení úspěšné terapie. Cílem je otočit všechny své žetony terapie a prokázat, že právě vaše metoda je tou nejúčinnější.

Příprava hry

  • Každý hráč si vybere barvu a získá příslušnou kartu profesora, žeton profesora a sadu žetonů terapie (běžných a zlatých).
  • Na stůl se umístí karta Freuda a náhodně vyložené karty klientů do sloupce nad něj.
  • Ke každému klientovi se přidají dvě destičky léčby – jedna směřující vlevo a druhá vpravo.
  • Karty snů se zamíchají a rozdají hráčům. Zbytek karet snů zůstane jako dobírací balíček

Průběh hry

Hra probíhá v jednotlivých kolech, maximálně však 14 kol. Každé kolo se skládá ze tří hlavních fází:

  1. Vyložení karet
    • Hráči vyberou jednu kartu snu nebo kartu profesora a položí ji lícem dolů před sebe.
    • Všichni hráči karty najednou odhalí. Karty snů se poté umístí vedle aktuálního klienta – nalevo nebo napravo a seřadí podle hodnot.
    • Pokud mají karty stejnou hodnotu, rozhoduje aktuální barva klienta, případně symboly slunce a měsíce.
  1. Určení výsledku
    • Každý hráč, jehož karta odpovídá aktuální barvě klienta, získá body na základě rozdílu mezi hodnotou své karty a hodnotou další karty v pořadí.
    • Hráči se také mohou rozhodnout, že nebudou v daném kole bodovat, ale místo toho si vezmou do ruky dříve vyloženou kartu nebo kartu svého profesora
    • Body hráči použijí k otočení žetonů terapie. Mohou se rozhodnout otočit jeden žeton s odpovídající hodnotou nebo kombinaci menších žetonů.
    • Hráči mohou také využít bonusové žetony +1 pro zvýšení své bodovací hodnoty.
  1. Kontrola konce hry
    • Na konci kola se zkontroluje, zda některý hráč otočil všechny své žetony terapie. Pokud ano, hra okamžitě končí a tento hráč vítězí.

Konec hry

Hra končí dvěma způsoby:

  1. Okamžité vítězství – Pokud hráč otočí všechny své žetony terapie během kteréhokoli kola, stává se vítězem.
  2. Závěrečné bodování – Pokud hra dosáhne 14. kola a nikdo zatím nevyhrál, probíhá závěrečné bodování. Vítězem se stává hráč s nejvíce otočenými zlatými žetony terapie.

Autor: Desk0Táta

Další názvy této společenské hry

Offcanvas