Pod povrchem reality se ukrývají světy plné symbolů, toužících po objevení. Na hranici vědomí a podvědomí se rozprostírá krajina, kde sny vyprávějí příběhy. Dokážete porozumět jejich tajemným poselstvím a přinést úlevu těm, kdo ztratili cestu?
Ve hře Krajina Snů se stanete následovníky Freuda a jeho teorií o podvědomí. Jako zkušení terapeuti budete pomáhat klientům trpícím psychickými traumaty. Vaším úkolem je analyzovat sny klientů a efektivně použít jejich symboliku k dosažení úspěšné terapie. Cílem je otočit všechny své žetony terapie a prokázat, že právě vaše metoda je tou nejúčinnější.
Příprava hry
- Každý hráč si vybere barvu a získá příslušnou kartu profesora, žeton profesora a sadu žetonů terapie (běžných a zlatých).
- Na stůl se umístí karta Freuda a náhodně vyložené karty klientů do sloupce nad něj.
- Ke každému klientovi se přidají dvě destičky léčby – jedna směřující vlevo a druhá vpravo.
- Karty snů se zamíchají a rozdají hráčům. Zbytek karet snů zůstane jako dobírací balíček
Průběh hry
Hra probíhá v jednotlivých kolech, maximálně však 14 kol. Každé kolo se skládá ze tří hlavních fází:
- Vyložení karet
-
- Hráči vyberou jednu kartu snu nebo kartu profesora a položí ji lícem dolů před sebe.
- Všichni hráči karty najednou odhalí. Karty snů se poté umístí vedle aktuálního klienta – nalevo nebo napravo a seřadí podle hodnot.
- Pokud mají karty stejnou hodnotu, rozhoduje aktuální barva klienta, případně symboly slunce a měsíce.
- Určení výsledku
-
- Každý hráč, jehož karta odpovídá aktuální barvě klienta, získá body na základě rozdílu mezi hodnotou své karty a hodnotou další karty v pořadí.
- Hráči se také mohou rozhodnout, že nebudou v daném kole bodovat, ale místo toho si vezmou do ruky dříve vyloženou kartu nebo kartu svého profesora
- Body hráči použijí k otočení žetonů terapie. Mohou se rozhodnout otočit jeden žeton s odpovídající hodnotou nebo kombinaci menších žetonů.
- Hráči mohou také využít bonusové žetony +1 pro zvýšení své bodovací hodnoty.
- Kontrola konce hry
-
- Na konci kola se zkontroluje, zda některý hráč otočil všechny své žetony terapie. Pokud ano, hra okamžitě končí a tento hráč vítězí.
Konec hry
Hra končí dvěma způsoby:
- Okamžité vítězství – Pokud hráč otočí všechny své žetony terapie během kteréhokoli kola, stává se vítězem.
- Závěrečné bodování – Pokud hra dosáhne 14. kola a nikdo zatím nevyhrál, probíhá závěrečné bodování. Vítězem se stává hráč s nejvíce otočenými zlatými žetony terapie.