Úvod do hry a role hráčů
Hráči se snaží pomocí svých pomocníků vytvořit propojení od startovního políčka k jejich oblíbené ingredienci.
Příprava hry
Hráči si vyberou postavu, za kterou chtějí hrát. Na herní plán se rozmístí žetony surovin a figurka mistra Ambrosia.
Hrubý průběh hry
Hráči se střídají v tazích. Nejdříve hodí dvěma kostrami.
- Pokud padnou dva různé symboly, tak mohou jednu kostku umístit na odpovídající políčko na hrací desce nebo překlopit přes hranu nějakou kostku, která už leží na hracím plánu a má stejný symbol jako právě padl na jedné z kostek.
- Pokud padnou dva stejné symboly, tak hráči mohou kostku umístit nebo překlopit stejně jako v případě různých symbolů nebo mohou umístit bariéru nebo přesunout figurku mistra Ambrosia (bariéra se dává mezi políčka na hracím plánu a funguje jako přerušení řady kostek. Figurka se dává přímo na nějaké políčko a taktéž funguje jako přerušení.)
Kdykoli hráči propojí své startovní políčko s nějakou ingrediencí, tak si ji mohou vzít a dále využít její speciální schopnost nebo si ji ponechat až do konce hry a získat za ni vítězné body.
Konec hry a určení vítěze
Hra končí v momentě, když některý z hráčů propojí své startovní políčko s cílovou ingrediencí nebo když dojdou kostky.
Vítězí hráč s nejvíce body. Ty lze získat za ukončení hry, propojení startovního políčka s cílovým a za nasbírané ingredience.
Závěrem
Jde rychlou, snadnou, škodící hru.