Karak: Regent - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Karak
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Petr Mikša
Roman Hladík
Rok vydání: 2019
Dostupnost: 14 obchodů (cca 427–454 CZK)
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Temná magie! Podzemí je jí plné. Je všude - ve stěnách, na podlahách, ve vzduchu. Jakto, že ji nikdo kromě mě necítí. Můžu se jí dotknout, můžu vztáhnout ruce a přivlastnit si ji. Bude má a s ní i celá moc pána Karaku!

Rozšíření Regent přidává do hry Karak čtyři nové hrdiny, dvě nové nestvůry s dvěma předměty, 2 druhy nových místností a herní mód, který umožňuje hrát za pána Karaku. Komponenty se přidávají k původní hře.

Nové nestvůry:

  • Ledový mág: Jeho poražením získá hráč ledovou pěst, což je kouzlo přidávající +2 k celkové síle útoku hrdiny.
  • Obří netopýr: Jeho smrt přináší hráči trn temnoty, který umožňuje zranit ciziho hrdinu.

Nové místnosti:

 

  • Bojová Aréna: Při prvním vstupu do bojové arény musí hráč přivolat jiného hráče, se kterým bude bojovat. Souboj probíhá tak, že první hodí kostkami hráč který do místnosti vstoupil. Poté hází kostkami hráč, který byl do místnosti přivolán. Vítězí ten hráč, který má větší celkovou útočnou sílu. Poražený hráč ztrácí jeden život a navíc mu vítěz může sebrat jeden z předmětů, které má u sebe. Hrdinové při tomto souboji používají všechno vybavení,  které mají u sebe stejně tak jako jejich speciální vlastnosti.
  • Prokletá komnata: Při vstupu do prokleté komnaty si hráč hodí kostkou. Padne-li mu 1 až 3 je prokletý a bere si žeton prokletí. Padne-li 4 až 6 prokletí se vyhnul. Prokletá komnata je aktivní až do konce hry, tudíž každý vstup do ní spouští hod na prokletí.

Noví hrdinové a jejich vlastnosti:

 

  • Barbar: Berserker (pokud je zraněn, získává sílu ke svému útoku) a Neúnavnost (pokud porazí nestvůru a nevezme si její vybavení, může dál pokračovat v pohybu)
  • Bojový mág: Mistr meče (meč má v jeho rukou útočnou sílu 3) a Bleskový útok (může se teleportovat na pole s nestvůrou a může s ní bojovat)
  • Akrobatka: Vrhací dýky (může si vybavit dýky do polí, která jsou rezervovaná pro svitky) a Sprint (může svůj pohyb po objevených místnostech nahradit rychlým během a přeběhnout až osm polí)
  • Hraničářka: Medvědí útok (pokud jí padne 1, počítá se jako 6) a Naslouchání (může jej provést a odhalit tak sousední místnost, aniž by do ní vstoupila)

Hra za pána Karaku:

Varianta hry umožňuje hrát za pána Karaku. Jakmile je objeveno 5 komnat pána Karaku, objeví se - posedne nejslabšího hráče a ten získává nové schopnosti, jeho figurka a deska hráče je nahrazena figurkou a deskou pána Karaku. Takto posednutý hrdina získává schopnosti všech ostatních hrdinů, kteří jsou ve hře. O své původní speciální schopnosti přichází. Všechna ostatní pravidla na něj dále platí. Podmínky vítězství se nemění.

Autor: martinsun

Offcanvas