Karak - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Petr Mikša
Roman Hladík
Rok vydání: 2017
Dostupnost: 5 obchodů (cca 649–749 CZK)
Sdílej: Facebook

Nedělní hra, Lupička, Černokněžník a Šermíř

Autor: Mrak von Mrakow | 0 hodin 45 minut | 7.5.2023 | 0

Hra: Karak

Hráči: Mrak von Mrakow a 2 neregistrovaní

V neděli jsem slíbil synkovi, že si dáme zase Draka. Název hry Karak se mu zkomolil a zůstal na sousloví "Jdeme hrát draka".

Hráli jsme tři. Celá naše rodina. Pěkně máma, táta a synek. Syn si chce postupně zkoušet všechny postavy a proto zvolil pro tuto hru černokněžníka, já dostal přiděleného šermíře, asi protože s čarodějem neustále vyhrávám a maminka dostala lupičku. Rozdali jsme kartičky, životy, nachystali jsme mřížku z 3D tisku pro vkládání dílků chodeb a místností hradu Karak a začali jsme.

Začít musel samozřejmě černokněžník a rozběhl se katakombami hradu směrem na západ hledat poklady a zbraně, lupička utekla směrem na sever, oba narazili na nějakou tu krysu, kostlivce klíčníka, po několika tazích tak přišel i první poklad, poté meč, kouzla. Lupička procházela bez povšimnutí obcházela monstra, která byla nad její síly a na ty co stačila zákeřně zaútočila ze zálohy. Černokněžník? Ten pomocí své krvavé magie pobíjel monstra, ale že by si chtěl za využití své magie s mým šermířem vyměnit místo to ne. A proč to píšu? Protože ať jsem ve svém tahu vytáhl jakoukoliv šermířskou fintu, tak jsem hned ze startu narážel jen na monstra co jsem přešermovat nedokázal. Narazit hned na kostlivce s mečem a tři kola zkoušet, jestli náhodou nepadne k té jedné šestce něco jiného než dvojka a trojka moc nevycházelo a tak se můj šermíř na místě otočil a v druhé chodbě narazil na krále kostlivců a ač šermoval prázdnýma rukama jako Bruce Lee, dostal sekerou naplocho po čumáku a utíkal se rychle někam uzdravit. Následně se postupně vydal ve stopách dalsich hráčů a můj šermíř tak našel alespoň odložené dýky, které černokněžník ani lupička už nepotřebovali.

A jak to dopadlo? Lupička hbitě našla a odemkla čtyři poklady a už už hledala pohledem, kde by se zase dalo něco najít, černokněžník snaže se získat svůj třetí poklad našel velkou podzemní sluji a v ní draka. S nakrčeným obočím draka nasekal a usmažil pomocí kouzel, krvavé magie a své sekery a zbyl z něj akorát tak karbanátek. Lupička díky své hbitosti a lstivosti vyhrála se čtyřmi poklady. Černokněžník byl těsně za ní s dračím pokladem a dvěma dalšími poklady a co můj šermíř? Hrdinně porazil dva pavouky a krysu.

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

MIND MGMT: „Hra“ o psychické špionáži
MIND MGMT: „Hra“ o psychické špionáži
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas