Ohnivá čarodějnice – jak jí začali říkat – nesnesla odloučení od své domoviny, ale také v ní nebyla vítána. Lid Tatalie se totiž obával ohnivé magie a všech, kdo ji ovládali. Ale to byla cena, kterou Adrienne ochotně zaplatí. Když ví, jaká moc se v ohni skrývá, a když ji ovládne… nechala se vést vlastními tužbami, kráčela již odmala za nimi, i když to tehdy znamenalo zanechat svůj domov a známý svět za sebou…
Rozšíření Pevnost je samostatně nehratelné rozšíření pro hru Heroes of Might & Magic III: The Board Game.
Toto rozšíření přináší do hry především novou frakci – Pevnost (Fortress), nový typ karet – karty událostí a mód hry aliance.
Obsah rozšíření:
- 7 mapových dílků
- 1 oboustranná deska hrdiny
- 9 miniatur (2x hrdina, 7x frakční jednotky)
- 6 karet specializací hrdinů
- 20 karet událostí
- 8 karet artefaktů, 4 karty dovedností, 20 karet kouzel, 8 karet statistik
- 2 karty neutrálních jednotek
- 3 karty prohlášení astrologů
- 7 karet frakčních jednotek, deska města, kniha misí
Změny v přípravě hry:
Karty z tohoto rozšíření lze libovolně zamíchat do odpovídajících balíčků. Balíček karet událostí se položí poblíž počítadla kol.
Kniha misí obsahuje další mód hry – aliance. Jedná se o scenář, ve kterém se proti sobě postaví dva týmy o dvou hráčích. V tomto módu platí nová pravidla umožňující výměnu kouzel a artefaktů či předávání surovin. Vítězem scenáře pak není jeden hráč, ale jeden tým.
Změny v průběhu hry:
- Nové dílky mapy obsahují jen jednu novou lokaci, kterou je Učenec.
- Karty událostí se otočí a dle popisu vyhodnotí vždy na začátku každého výrobního kola (vyjma prvního) poté, co si každý hráč vezme zdroje odpovídající jeho produkci. Karty událostí různými způsoby ovlivňují hru a jejich efekt vždy platí ihned.