Hluboko v nitru Midgardu se mystické Norny snaží řídit osud světa. Upírají své zraky do Studny osudu, která jim odhaluje vize bezpočtu možných budoucností, a umožňuje jim spatřit následky mnohých událostí. Doufají, že najdou cestu, jak se vyhnout blížící se zkáze. V hlubokých vodách Studny vidí Norny nekonečné kombinace hrdinů, padouchů, bitev, vítězství i porážek. Která volba umožní Midgardu přežít? Existuje vůbec taková?
God of War: Karetní hra je kooperativní hra pro 1–4 hráče, kteří ovládají postavy ze známé videohry a putují napříč scénami složenými z karet, ve kterých musí překonat unikátní výzvy a splnit obtížné úkoly. Použijte karty akcí, rozšiřte svůj balíček dostupnými vylepšeními a udeřte svou silou na protivníky! Vítězství vám zajistí přežití Ragnaröku. Prohra vám ukáže cesty vedoucí ke zkáze.
Příprava hry:
Každý hráč si zvolí hrdinu, vezme si kartu hrdiny, startovní karty a figurku hrdiny, poté zamíchá své startovní karty a vytvoří vlastní lízací balíček. Pak hráči náhodně zvolí 3 karty úkolů a umístí je ve tvaru obraceného trojúhelníka, nejspodnější karta bude značit zahajovací scénu hry. Scéna je tvořena 8 karty ve tvaru 4x2, vykládá se podle označení na kartách scény. Nad karty úkolů se umístí 3 náhodně vybrané karty finálních bossů. Vedle scény se umístí kostku, žetony a karty vylepšení.
Průběh hry:
Hráči hrají svá kola postupně ve směru hodinových ručiček. Cílem hry je společně dokončit 2 úkoly a porazit finálního bosse. Jedno kolo se skládá z 4 fází:
- Příprava: dobírání karet do limitu ruky.
- Aktivace hrdiny a scény: fáze interakci se scénou, pohyb hrdiny, zahrání karet z ruky (útok hrdiny), aktivace scény (útok nepřátel pomocí hodu kostky) přes odhalení karet vylepšení, použití schopnosti Zuřivost.
- Extra aktivace scény: +1 odhalená karta z balíčku vylepšení a aktivace scény.
- Vylepšení: hráči odhodí všechny karty ze svých rukou, z odhalených karet vylepšení si vyberou 1 kartu - volbu lze prodiskutovat. Zbývající karty se vrací do balíčku vylepšení.
Konec hry:
Hráči zvítězí, pokud úspěšně dokončí 2 úkoly a porazí finálního bosse.
Hráči prohrají, pokud jsou v kterémkoliv okamžiku všichni hrdinové sražení k zemi, nebo jsou splněny podmínky prohry daného úkolu.