Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2020 |
Dostupnost: | 6 obchodů (cca 1259–1349 CZK) |
Sdílej: |
(Ne)pohyb
Nevím, zda správně rozumím pohybu nestvůr. Rozumím tomu správně, že pokud nemá šanci zaútočit, tak se vůbec nepohne? To by ale např. v 17. scénáři znamenalo, že když se mají nestvůry každé kolo rodit a já nejsem v dosahu, tak na mne nemají žádný vliv.
Obvyklým způsobem určíš hex, z kterého by prováděla útok, pak se pokusí co nejkratší cestou k němu dojít (saozřejmě se klasicky vyhýbá pastem atd.), když jí dojde pohyb, zastaví se.
Nepohne sa iba v prípade, ak neexistuje žiaden hex z ktorého by zaútočila, čo nastáva niekedy ak si celý obkľúčený nestvúrami/pascami a nestvúra ktorá ma na teba útočiť ma útok na blízko.
Nestvúra zameriava najbližší hex z ktorého môže na niekoho zaútočiť a k nemu sa pohne.
Samozřejmě ještě nazapomeň na podmínku, že pokud by se pohnout měla, musí být k tobě být blíže minimálně o jeden hex (musí být blíže). Pokud by v rámci jejího pohybu zůstala ve stejné vzdálenosti od tebe (třeba obcházela překážku), tak se nepohne.
Já jsem se učil pohyb nestvůr z tohodle:
https://github.com/Sadgit-HL/Gloomhaven-2nd-printing-assets/raw/master/rules/GH_basic_questions.pdf
Akorát je to pro velký Gloomhaven, ve Lvím chřtánu je to zjednodušené, tam se neuplatňuje “Proximity”.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Radlands: Gangy pustiny
Akt. cena: 6 €
Končí za: 7 dnů