Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Zraňující a omračující past
Hrajeme scénář 67 a narazili jsme tam na zraňující a omračující past.Pasce
Je to tak.
Odpověď
Tak na tohle presne jsem se taky chtel zeptat jestli to tak je a kde se o tom doctu v navode?
Spis vic realne by bylo dodelat svoji akci a pristi kolo byt omracen a nebo jen tohle kolo byt omracen. Urcite ne dve kola to mi taky prijde hardcore
Možné řešení?> Já bych brala spíš druhou možnost, protože logicky, když past sklapne a bací tě, tak pak těžko můžeš třeba útočit... Ale tím, že jsi nemohl dokončit tah a akci, tak si podle mě "jakoby využil" to omráčení a příští kolo bych normálně hrála.
Pokud by mě bacila na konci mého tahu, tak bych byla příští kolo omráčená, aby jakoby muselo to omráčení zrušit nějaké akce... - helikoptera
stun
Je to tak ako pise Ewo:
FAQ:
If A Condition Lasts Until The End Of My Next Turn, What Exactly Does "next Turn" Mean?
"Next turn" means your next full turn. So if you start a turn with the condition in effect, then at the end of that turn, it is removed. If a monster stuns you on its turn, then your next turn (whether that happens in the current round or the following round) you would be under the effect of stun, and then it would go away at the end of that turn. If you manage to get stunned on your own turn, you would immediately suffer the effects, then you would also suffer from the effects on your following turn in the following round before the effect wore off at the end of that turn. This also applies to conditions on monsters.
Česky> A nešlo by to v češtině? - helikoptera
volny preklad> Ak sa ste omraceny vo svojom ťahu, okamžite utrpite stav omracenia a tento stav vam ostane aj v nasledujucom tahu v nasledujucom kole a az potom ho odhotite... - Muraddin
RE: Odpověď
Logicky a reálne, nešliapajte počas svojho pohybu na pascu!
Ak musíte počas svojho pohybu dobrovoľné vojsť na políčko s omráčujúcou pascou, aby ste sa posunuli v scenári, dve kolá omráčenia je cena za to, že nemáte k dispozícií skok alebo možnosť inak odstrániť pascu.
Scénář 67> Když ono to pořádně jinak v tomhle scénáři nejde ... Fňuk - helikoptera
Tak v dalším kole máš možnost dlouhého odpočinku, takže odhodíš jen jednu kartu… podle pravidel… “pokud je cíl omráčen, nesmí provádět žádné akce kromě dlouhého odpočinku”
Jak již bylo řečeno, tak pravidla jsou jasně popsána u jednotlivých stavů. Ať už pozitivní (neviditelnost, posílení) nebo negativní (znehybnění, odzbrojení, omráčení, zmatení) - všechny se odhazují na konci následujícího tahu dané bytosti.
Btw u nestvůr by se vám taky moc nelíbilo, kdyby pokračovaly v tahu poté, co je omráčíte.
@helikoptera ke scénáři 67:
I ten lze projít jinak než dobrovolně vlézt do pasti... Můžete si pro tento scénář nachystat schopnosti se skokem. Pokud takové nemáte, můžete si nějakou za peníze vylepšit. Existují předměty nebo schopnosti, které umí pasti zneškodnit. Některé postavy nebo předměty umí zneškodnit překážky, takže lze jít jinudy. Taky existuje předmět umožňující létat. Lze využít odstrčení/přitažení nestvůry do pasti. Existují i postavy nebo předměty, které vám umožní ovládnout nestvůru a nakráčet s ní do pasti. Můžete do pasti poslat vlastního přivolaného spojence (pokud nad ním máte kontrolu).
Těch možností je zkrátka tolik - zapojte fantazii a zkoušejte. ;-)
EDIT: Teď koukám, že je to sakra staré vlákno, takže už asi dávno vyřešeno. :)
Sem se o tom bavil s bratrem, ten to hraje online, pak sme se dívali aj na Eng verzi… a vychází to tak, že když jsi omráčen před svým tahem, odhodíš karty, tedy skončí tvůj tah a další kolo hraješ… Omráčen po svém tahu - další kolo nehraješ, ale můžeš dat dlouhý odpočinek… a zda na past stoupnes, schválně vlastním pohybem, tedy použijes svou akci… tak tě to stopne, skončí tvůj tah a další kolo mozes max dát dlouhý odpočinek a pak až konci omráčeni
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Kluster (CZ)
Akt. cena: 320 Kč
Končí za: 3 dny