Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Zacílení nestvůr
Zacílení
Mělo by to tak být. Jinou možnost tu nevidím. Kdyby se mohla pohnout tak by se samozřejmě pohla tak aby neměla znevýhodněný útok ale v případě že se nemůže pohnout tak útok nevynechá. Takže by to mělo být tak že zaútočí znevýhodněně na hrdinu 1. Ještě mě napadlo, jestli se v tomto případě neřeší i iniciativa hrdinů. Nestvůra zaútočí na nepřítele který je vzdálen nejméně kroků pohybu což je hrdina 1. Ale na hrdinu 2 taky nepotřebuje ujít žádné kroky pohybu. Takže záleží jestli se vzdálenost počítá jako skutečná vzdálenost mezi hrdinou a nestvůrou nebo striktně na ujítí počtu kroků. Pak by jak jsem psal už hrála roli i iniciativa hrdinů a nestvůra by zaútočila na hrdinu s nižší iniciativou. Třeba to někdo rozsekne.
ano
ano, je to tak.
pri nasem hrani jsem prilezitostne pouzival online simulator pohybu, obcas se docela hodil
tady je tebou popisovana situace
https://gloom.aluminumangel.org/EYQEIgcg2AuJEgIEIwSAAUEJKCAA
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
Zdravím
Raději bych si věc ještě ujasnil - vycházím z českých pravidel a měl bych na toto téma dotazy:
Díky za upřesnění
Tak to to asi hrajeme špatně ani nevím jestli taková situace nastala kdyz jsme hráli ale asi bych hrál tak že by stvura utocila na druhého aby nebyla znevyhodnena.prijde mi to totiž logické pokud ma druhého v dostřelu. Hráč sice hraje za nestvůru ale měl by přece vždy hrát tak aby to bylo výhodné pro ní a tohle by se dalo zneužít stejně tak jako neviditelnost mezi dveřmi že někteří používají prý aby se nestvura nemohla dostat blíže k hrdinům.
Nestvúra zaútočí na cieľ ktorý je najbližšie, aj keď bude znevýhodnená (teda podľa pravidiel).
Každý ťah nestvúry sa skladá zo
A nestvúra (takmer) vždy zacieli na najbližšieho hrdinu ku ktorému vie dôjsť za čo najkratší pohyb, resp. urobí čo najkratší pohyb, aby na neho bola schopná zamieriť. To vyrieši ako prvé, nerieši sa žiadna, výhoda, nevýhoda. Ak zacieli hrdinu, potom sa pohne (tu sa rieši výhoda a nevýhoda), ale keďže už má zacieleného hrdinu a nemá pohyb, tak s tou nevýhodou nič nespraví, ak by mala pohyb, tak sa pohne, aby stratila nevýhodu. A nakoniec útočí. V tomto prípade je to hrdina hneď vedľa neho a tak na neho zaútočí znevýhodnene, ak nemá pohyb.
Presne tak, vzdalenost ma vzdy prednost. S iniciativou se pracuje jen pokud jsou hrdinove stejne daleko, v tom pripade cili na hrdinu s nizsi iniciativou.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Predam hru Charterstone
Akt. cena: 30 €
Končí za: 20 hodin