Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Vyvolání nepřátel
Ve scénáři č. 3 se vyvolávají nepřátelé na určitém bodě. Občas se ale stane že je daný bod blokovaný jiným nepřátelem (např. proto, že ti se v minulém kole nepohli). Vyvolá se tak nepřítel vedle a nebo se nic neděje?nevyvolá sa
ak je bod blokovaný.
môžeš si dať nejaký token k pôvodným mobom, myslím na kartu monštra ;alebo si napíšte na papier čísla
A ja mám otázku: tiež si nenašiel dostatočne veľký mapový diel na tento konkrétny scenár? Musel som centrálnu miestnosť zostaviť z dvoch kusov...
centrální místnost> Ahoj, centrální místnost má být ze dvou kusů, spojena překryvnými dílky, pokud si pamatuji správně. - Stinolez
dva díly> ano jsou to dva dílky ale v CZ verzi jsou špatně otočený a nemůžou tak pasovat...v ENG verzi je to jasně vidět správně - Rozy
spawn se vždy vyvolá...
to Llano:
Nemáš pravdu. I když je konkrétní hex něčím blokovaný - postavou/pastí, tak se daný nepřítele spawnuje na nejbližším sousedním prázdném hexu.
Viz EN Pravidla - str. 34 (první odrážka):
"Spawning: When a monster is spawned, it is set up on the map at its spawning location or the nearest empty hex to that location."
Pokud by tomu tak nebylo, tak by se s s tím v některých scénářích dalo pěkně "vydupávat". Navíc podle pravidel nejde "ucpat" část mapy tak, aby se z ní nepřátelé/spawns/summons nemohli dostat k postavám.
to Rozy:
K označení spawn/summon potvory lze elegantně použít (velké kulaté barevné) žetony pro summony postav, které dáš pod jejich podstaveček. Když ho zabiješ, ten podstavec ti napoví - nedávej minci.
dík> ! - Llano
ucpavka..> Zdravicko,
nejsem si jisty,, ale o vikendu jsme hrali scenar ,ve kterem jsme nekoho meli eskortovat k oltari a v prubehu postupu se nam za zady objevovaly nove prisery...
Prasklivec ale dobre reagoval presunovanim prekazek do dveri a tim nas od techto novych nepratel krasne oddelil.. a jelikoz nemela monstra jako kultisti , kostlivci a zombie skakani mohli na nas jen pres prekazky koukat a vyprovazet nas mavanim....
Nebo jsme neco prehledli a tyto monstra takto odblokovat neslo?
PS ted pri sepisovani mne napadla varianta ze nemohl presunout prekazku na dvere, ale to si ted neoverim.. - Ugurugurug
Vyvolávání> To, co zde píšeš není pravda - alespoň ne pro tento případ.
Pravidla na která odkazuješ hlásají: "Summoned monsters are placed in an empty hex adjacent to the summoning monster and also as close to an enemy as possible."
Otázka zde však byla položena ohledně scénáře číslo 3, kde je jeden specifický bod, kde hra podle počtu hráčů na začátku každého kola (3-4 hráči) nebo na konci každého druhého kola (1-2 hráči) vyvolá jedno monstrum - tzn. není žádný "summoning monster" (vyvolávač). - Stinolez
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Neznámá planeta + insert
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 5 dnů