Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Viditelnost
viditelnost
na viditelnost ("line-of-sight") se pri urcovani zamereni se nebere zretel.
pokud je, ale postava nevitelena ("invisibility"), tak ji nestvury kompletne ignoruji - jako by byla prekazka.
takze odpoved je, ze se pohybuje k nejblizsimu (respektive zamerenemu) hrdinovy
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
Díky> A ještě jednou díky. - Nearis
Viditelnost
Já myslel, že pokud nestvůra nevidí hrdinu, např. přes zeď, tak se nepohybuje, jelikož ho nemůže zaměřit..
...> Což odpovídá Oskarovo komentáři - pohybuje se k zaměřenému hrdinovi - není zaměření, není pohyb - G4nd4lf
G4nd4lf> To je právě v rozporu s Oskarovým komentářem, ten píše, že se při zaměření na viditelnost nebere zřetel, tudíž pokud není postava neviditelná, ale je skryta za zdí a nepřítel na ni "nevidí" i tak se pohybuje. - Nearis
pravidla
v tomhle ohledu muze byt lehce matouci cesky preklad (str. 29):
Nestvůra zacílí na takového nepřítele, na kterého může zaútočit při provedení co nejmenšího počtu kroků pohybu. Najděte nejkratší možnou cestu, kterou musí nestvůra urazit, aby se v dosahu jejího útoku objevil nepřítel, na kterého vidí.
anglicky:
A monster will focus on the enemy figure it can perform its current attack against using the least amount of movement. It finds the shortest possible path to get in range and line-of-sight to use its attack, and the figure that can be attacked at the end of that path is the focus.
z anglictiny mi je zretelnejsi, ze se nestvura snazi dostat do dosahu a viditelnosti, narozdil od cestiny, kde to muze vyznit, ze musi byt viditelny.
jinak, jak jsem uz psal jinde, hodne verim GH Monster Mover, ktery dle BGG vyresil spravne snad vsechny zaludne situace. a ten take nesvturu presune blize k hrdinovi i kdyz ho nevidi
https://gloom.aluminumangel.org/AYwEiAQU9IXCEQIECBAgQIAAIQ4YAA
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
bez zacílení> chápu to tedy správně, že postava, která je invis. otevře dveře a kultista za dveřmi, který nemá koho cílit i tak spawne kostlivce? jestli ano, tak jsme to hráli blbě :D - G4nd4lf
vyvolani neni utok> jelikoz vyvolani neni utok a nepotrebuje mit nikoho zacileneho, tak kostru vyvola. - Oskar999
Oscar999> No, my hráli špatně pohyb nestvůr, jelikož jsem z pravidel usoudil, že pokud nemají koho zaměřit, tak se nepohnou. - Juanitos
Juanitos> to je pravda, ale k zamereni se nebere ohled na aktualni pohyb prisery. proste pokud existuje nejaka libovolne dlouha cesta na volne pole, ze ktereho muze zautocit (i kdyz by to bylo treba 50 poli), tak se pohne. - Oskar999
Neviditelnost> Jen takový detail, pokud postava otevře dveře (a nemusí se jednat jen o otevření dveří) neměla by postava blokovat prostor dveří. To platí i v otevřených místnostech, kde by invis postava mohla zablokovat jediný průchod. Pokud se na ní hledí jako na překážku, je v pravidlech jasně psáno, že nesmí být prostor přehrazen překážkami, aby bylo znemožněno pohybu monster. - Francooaa
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Trickerion Bundle Edition
Akt. cena: 4000 Kč
Končí za: 13 dnů