Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pohyb+útok na dálku - hýbe se vůbec?
Drazí obyvatelé Gloomhavenu,
Není mi jasná jedna věc. Pokud má nestvůra provést akci pohyb+útok na dálku, ale v dostřelu již se nachází zacílení nepřítel, hýbe se nestvura vubec??
V pravidlech o tom nic není pokud vím, hrajeme ze se nehybe a jen střílí,protože mi přijde logické ze pro nestvuru je pohyb nevyhodny,pokud na svého soupeře dostřeli a obzvlášť kdyz má útok na dálku standardně přímo na kartě nestvůry.. jak to hrajete vy?
Pokud už je zacílený hráč v dostřelu, tak se nestvůra nehýbe a rovnou útočí.
V takovém případě se nestvůra nepohne, resp. pohne se jen pokud by její útok na dálku měl být znevýhodněn (postava zacíleného hráče stojí hned vedle ní) a díky takového pohybu by se znevýhodnění zbavila.
To, že se nestvůra v takovém případě nehýbe, vyplývá z pravidel, viz str. 30: “Pokud nestvůra útočí na dálku, urazí co nejkratší cestu, aby mohla provést co nejefektivnější útok”. Pokud v dosahu svého útoku na dálku už zacíleného nepřítele má, aniž by se musela pohnout, je “nejkratší cestou” cesta o vzdálenosti nula.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
The Hobbit: Over Hill and Under Hill Nightmare Dec
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 11 dnů