Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pohyb nestvůr
Mám dotaz. Podle pravidel se smí nestvůry pohnout, pokud se na její tažené kartě schopností nachází akce "Pohyb +/-X". Včera jsem viděl na ytb výukové video, kde nestvůra stála vedle postavy hráče a byla jí tažena karta útoku na dálku (bez možnosti pohybu) + možnost plošného za použití elementu (který v tu chvíli vyčerpaný). Domníval jsem se, že nestvůra musí zaútočit znevýhodněným útokem na postavu, protože se nachází v jejím sousedství a chce na ní útočit z dálky a karta akce jí pohyb neumožňuje. Hráč však s nestvůrou o políčko uhnul a zaútočil na postavu.necik
Ak nemá možnosť pohybu, tak sa určite nepohne, a zaútočí s nevýhodou.
----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry
Znevýhodněný útok
Potvora si ale může vybrat, pokud má v dosahu víc hrdinů ne? Tzn. na sousedícího by útočila se znevýhodněním, na druhého hrdinu bez znevýhodnění, tak si vybere jej.
Pohyb nestvůr
Ještě přikládám dotyčné video.
https://youtu.be/hzgIRLBu16Q?t=2683
návod
Urobím malú reklamu. :)
Pozri tieto videá, hlavne druhú časť, ktorá sa týka scenárov.
https://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/gloomhaven-5203/videa/5965/#content
Alebo rovno YT link: https://youtu.be/NyYrw25q_fI
----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry
ad Pernicek
Nepriateľ zacieli najbližšieho hrdinu, nemôže si vybrať vzdialenejšieho.
----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry
necik
v tom videu to je spatne, demon se nema pohout.
co se tyka utoku na dalku a vice hrdinu - i pripade, ze strelecka prisera, ktera nema pohyb, ma v dosahu vice hrdinu, utoci stale na zacileneho, coz znamena ten nejbliz, takze znevyhodnene na sousedniho i kdyby mohla utocit normalne na vzdalenejsiho
Oskar,
občas se objevuju v JOUOB.castu
chyby
Ahoj,
já osobně jsem koukal na několik YT videí a lidi tam dělají dost chyby takže bych to nebral jako něco podle čeho se řídit.
Spíš se podívej na FAQ na BGG. Na BGG pak je i movement test, který když projdeš tak toho budeš vědět tolik, že kvůli tomu vytěsníš z hlavy vzpomínky z dětství :)
Monster AI quiz> Odkaz na Monster AI Quiz. Někde jsem četl, že ho dokonce sám Isaac schválil :)
https://boardgamegeek.com/thread/1903355/monster-ai-quiz - Transience
Pohyb nestvůry při ranged útoku...
Ještě bych doplnil, že pokud je nestvůra ve stavu Disadvantage (nevím, jak to přeložili do češtiny), tak se při ranged útoku nepohne (i když by mohla)
a zaútočí na sousední postavu/cíl, pokud takový je.
Edit: Možná to nevyznělo úplně srozumitelně, ale neměl jsem na mysli stav Disadvantage daný pouhým sousedstvím nestvůry s postavou, ale regulérně získaný jinak.
nesouhlas> To si teda nemyslím. Zacílí na nejbližší a ustoupí. - Rozy
nesouhlas s nesouhlasem...> citace z FAQ GH:
If a monster with a ranged attack is under disadvantage from being adjacent to its focus and is also under disadvantage for another reason (ex: muddle), will it still move to attempt to lose its adjacency disadvantage anyway?
No. As per the rules, a monster will only move away from its target to lose disadvantage if moving actually does so.
- laredo
Laredo
No vždyť to tam píšou. Pohne se aby ztratila disadvantage. Pokud by pohybem nevýhodu neztratila tak se nepohne. Nevím tedy jestli naražíš na nějakou konkrétní situaci. Ale obecně platí, že se pohne pokud ztratí nevýhodu. To máš stejný jako že se monstrum nepohne pokud by se tím nepřiblížilo.
@ Rozy
Původní dotaz se ptal na Disadvantage, pokud se nestvůra NEMUŽE hýbat (nemá akci pohybu nebo je trvale/dočasně nepohyblivá).
Já jsem popisoval skutečnost, že i když nestvůra má možnost pohybu ve svém tahu a je přitom ve stavu Disadvantage, tak to NEznamená, že se MUSÍ pohnout, i když má kam. Mohou nastat 2 situace:
a) Pokud pouze sousedí s cílem (a JEN díky tomu má Disadvantage), tak se pohne (má-li kam), aby se Disadvantage zbavila - což je častější případ.
b) Pokud ale je v Disadvantage i díky další věci (je ve stavu Muddle, nebo např. díky schopnosti karty, která postavě sousedící s ní, dá Disadvantage při útoku na ni), tak se nepohne, i když může - viz citace z FAQ.
Ty 2 případy nejsou totéž, a proto si myslím, že možnost "b" zahrnuli do FAQ, protože ta "nepohyblivost" nestvůry v případě "b" může mít vliv na další věci.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Nakrmte krakena + promo obaly
Akt. cena: 1275 Kč
Končí za: 12 dnů