Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Neviditelnost vs prehrazeni mistnosti
Dvere se nesmi blokovat prekazkami,ale muze se postava zneviditelnit ve dverich? Pokud ano,tak tim vlastne vznikne prekazka a monstra v mistnosti ktere utoci na blizko pak nemaji cestu k dalsim postavam tudiz se nehybou protoze nikoho nezacili?Tato situace muze nastat i uprostred mistnosti kdyz se nekdo zneviditelni mezi prekazkami a tim prehradi mistnost.
Procetl jsem hodne komentaru,ale primou odpoved jsem bohuzel nenasel a pokud lze takto zatarasit cestu,tak jak se pak monstra pohybuji. Predem diky za odpovedi.
Tady je to v tom kvízu na konci, někde okolo stránky 60, Monster reactions to invisible characters in doorways:
https://github.com/Sadgit-HL/Gloomhaven-2nd-printing-assets/raw/master/rules/GH_basic_questions.pdf
Udělat to můžeš a je to dost silný, protože tím většinou vyřadíš celou místnost z toho, aby měli akci po otevření. Většinou tam je i pár potvor s útokem na dálku, ale ty jsou často vzadu a nedostřelí přes dveře. Je to easy způsob jak na hlavně nižších levelech otevírat místnosti.
Ano, pravidla to nezakazují, za mě důvod, proč již tuto hru nehraji, protože toho lidi hrozně zneužívají a je mi to proti srsti :)
Áno, presne tak to funguje. Avšak vo Frosthavene to bude zmenené tak, že enemies môžu cez neviditeľných hráčov chodiť, iba na nich nemôžu skončiť. Toto pravidlo som prijal aj do base Gloomhavenu, keďže originálne mi príde príliš zneužiteľné.
A není v pravidlech napsáno, že pokud si neviditelný, považujeme se za překážku? Tím pádem bys do dveří takhle blokovat neměl ne?
Myslím, že na redditu byla k nalezení errata, která i tohle pravidlo upravovala, právě dle Frosthaven (zde můj malý skromný překlad pro naši herní skupinu):
- přitáhnou a odstrčit není povinné a je to “až do vzdálenosti X”, stejné jako ve Lvím Chřtánu
- věc co vyndáte z pokladu si můžete hned obléct/nasadit i když je přes limit. V příštím scénáři už zase dodržujete limit předmětů
- LoS - linie výhledu je z libovolného bodu obou hexů, ne pouze z rohů
- pokud Vámi vyvolaný pomocník nemá žádný focus, nepohnul by se, může se pohnout směrem k Vám “Pohyb+0”
- Výhoda pro tažení modifikátoru - Pokud vytáhnete “rolling modifier” (karta se šipkou) taháte dál a dál dokud nemáte dvě karty bez šipky a ty se vyhodnotí plus celý ten řetěz těch se šipkou
- všichni mohou procházet neviditelnými postavami, už to nadále nejsou překážky v pohybu, nemohou na nich zastavit
- všechny příšery, i přivolané, dropnou money
- hexy pouze s penězi jsou považovány za prázdné hexy
- a poslední - pravidla pro domlouvání před začátkem kola byla opět utažena, pro zvýšení obtížnosti hry, tedy: - domlouvat by se mělo pouze: - činnost - tedy, pohnu se, zaútočím, ale velmi obecně - obecná rychlost - nic víc se ve víru bitvy dohodnout nedá - toto utažení šroubů má návaznost na celkovou plynulost hry
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Vzhůru do hor (TLAMA games) (CZ)
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 3 dny