Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy, legacy hra, kampaňová hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Neúspěšný scénář
Zdravím, všechny nadšence co si dokázali koupit tuto hru. Nějak jsem moc nepochytil co pro mě znamená, když neúspěšně splní scénář.Neúspěšný scénář
Ahoj,
v případě neúspěšnosti scénáře se stane následující:
1) všechny postavy dostanou zkušenosti, které se jim podařilo na počítadle v průběhu scénáře nashromáždit.
2) všechny postavy dostanou tolik zlatých, kolik mincí se jim podařilo nasbírat násobeno koeficientem zlata podle úrovně scénáře (ÚS) - rychlý přehled je na zadní straně pravidel, kde např. pro 1. úroveň scénáře se na konci 1 sebraná mince = 2 zlaté.
...
bonusové zkušenosti (2 x ÚS + 4) dostaneš pouze v případě, že je úspěšně splněn scénář. Stejně tak "fajfku" za případný splněný malý úkol dostaneš pouze po vyhrání scénáře, jako odměny za úspěšný scénář.
...
V neposlední řadě - ať už vyhraješ nebo prohraješ scénář, veškeré poklady a mince, které se vám nepodařilo v průběhu scénáře posbírat propadají.
Neúspěšný scénář
Takže jsem to přibližně pochopil správně až na ty peníze. Tím pádem podle mého příkladu který jsem napsal pokud hrdina A nasbíral 2 mince a hrdina B nasbíral 4 mince, tak každý dostane 6 x Z (Podle ÚS) 2 = 12. Takže A dostane 12 a B taky 12. Takže nezáleží kdo kolik sesbírá.
peniaze> Nie, toto máš nesprávne.
Ak A nazbiera 2 mince, dostane 2x2=4 zlaťáky.
Ak B nazbiera 4 mince, dostane 4x2=8 zlaťákov. - Cardinalle
odpovede
1. Správne.
2. Peniaze sú súkromné, žiadne bratríčkovanie, žiadna solidarita. :) Čo si kto vezme, to je jeho. A áno, aj ukoristené peniaze zostávajú, dokonca aj vyčerpaným hrdinom.
Jediným mínusom po nesplnenom scenári je to, že hrdinovia nedostanú bonusovú skúsenosť, a nedostanú "odmeny scenára" za splnený scenár - napr. nová lokalita, úspechy družiny (alebo globálne), a pod.
----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry
Neúspěšný scénář
Díky moc, to je teda kooperativní hra :-D.
Tím pádem jestli někdo bude hrát na blízku a bude chodit po mincích i nechtěně tak ten co je na dálku nemusí získat nic. To je docela zvláštní.
Nerad si měním pravidla hry, ale u toho to asi udělám. Uvidím po pár misích. Jestli se nám bude dařit mít cca vyrovnané množství peněz.
Penize
Na tom ale je ta hra zajimava. Kazda postava si hamta pro sebe. Ja hraji nicemnice a kuli tomu se rvu k pokladum a penezem. Je to risk ale zabava ;)
originalCZ
Dělit to je kravina, někdo má úkol nesbírat nebo nenasbírat určitej počet zlaťáků. Mám pocit, že je to life goal a také je nějaký úkol na fajfky. Projdi si karty malých a velkých úkolů, však to není spoiler a uvidíš sám.
Neúspěšný scénář> Aha dobře no. Jen jsem to chtěl mít trochu vyrovnané. Nemám rád nespravedlivost ve hrách :-D Ještě když je to coop.
Díky za rady. - originalCZ
dělení a spravedlivost...
Ano, je to nespravedlivé, ačkoliv každá postava má minimálně jednu kartu "kořist", která sebere všechny mince v určité vzdálenosti, tak ji jen vhodně využít - takhle sebereš mince okamžitě a nikoliv až na konci kola, takže jinému ji můžeš ukradnout, přestože na ní stojí.
Jinak ještě k té nespravedlnosti - já s Zlodějkou myšlenek jsem sice měl nejvíce zlata z družiny, na druhou stranu jsem zase zaostával s expama a naše čarovnice, ta měla třetí level, když jsem se horko-těžko dostal na druhý. Takže to, že někdo má více peněz, má všechno možné vybavení ještě neznamená, že se má z družiny nejlépe.
Stinolez
S tím lootem na konci kola není prava, že ti to někdo může vyfouknout, když na něm stojíš, protože lůtuješ ne na konci kola, ale na konci svého tahu:
"a character must also loot any money tokens or treasure tiles present in the hex he or she occupies at the end of the character’s turn."
My bad> Jojo, tohle jsme si zase přečetli špatně mi, takže jsme se vzájemně do té doby okrádali. Teď to hrajeme už správně :) - Stinolez
Opakování neúspěšného scenare
Pokud 1.scénář bude neúspěšný, každý získá tolik zkušeností, kolik měl na konci scénáře, i když prohrál na životy nebo na karty, a tolik mincí.
Teoreticky tedy mohu hrát 1.scénář pořád dokola, než bude úspěšný a budu moci jít dál na 2.scénář. A vždy budu dostávat znova ty zkušenosti a mince při každém neúspěšném zahrani? Prosím o info, zda to je takto správně nebo se to pri opětovném hraní neúspěšného scénáře nuluje. Díky.
HOnya> Ahoj, máš to správne. :)
Môžeš hrať dokola, kým ho nespravíš, a skúsenosti a mince to zostanú. Keď ho zdarne dokončíš, získaš ešte bonusové skúsenosti navyše. - Cardinalle
Neuspesny scenar
Mozem po neuspesnom scenary putovat do mesta a tam riesit dostupne akcie nakup predaj atd. a ktomu aj udalost v meste a po odchode na ten samy scenar aj udalost na ceste ci ako to je.Dakujem za odpoved.
Gagarin5
Ano, to můžeš udělat. Pokud jdeš z Gloomhavenu na jakýkoli scénář, i na nesplněný scénář, vždy budeš mít událost na cestách.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Plyšová hlídka
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 1 den