Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Post-apokalypsa |
Herní kategorie: | neuvedeno |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Andrew Fischer Nathan I Hajek |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Nasazování nepřátel a XP
Už se to tu jednou řešilo, ale bez jasné odpovědi. Bohužel vlákno nějaký místní aktivka zámku, takže ve zkratce.Ahoj, zdraví místní "aktivka"
ptal jsem jse na to samé a odpovědi jsou celkem jasné.
1. nikde to není přesně dané, na bgg jsem nehledal, ale pokud nenasadíš nepřítele na políčko, kde jsi ho zabil a nemáš jiného na hracími plánu, můžeš se dostat do problémů, pokud by jsi měl úkol takového nepřítele zabít.
2. písmenko se přidává až po započítání všech XP.
Jinak můžu jen doporučit video návod, který tu je.
...a k tomu zamknutí vlákna, netušil jsem, že ocenim-li odpověď srdičkem, tak tim i zamknu vlákno.
martz
Jak ti nevím, podle pravidel bych se spíš přikláněl k možnosti přidat nejdříve nové písmeno a až poté provést zbývající kroky XP.
XP
Teď jsem se teprve dostal k pravidlům a je to v Přehledu pravidel na str. 14, v odstavci ZKUŠENOSTI... "Pokud přeživší získá více zkušeností zároveň, posune kolíček za všechny tyto zkušenosti a následně provede potřebné kroky pro každou úrověň, o kterou při tom postoupil."
...
v závorkách [()] jsou moje komentáře
přehled pravidel, strana 15, Zabití: (druhá půlka položky)
-----------------------------------------------------------------
- Když je nepřítel zabit, je jeho žeton odstraněn. Následně
je vytažen nový Žeton nepřítele tohoto typu a lícem dolů
umístěn do oblasti s ikonou tohoto druhu nepřítele, která je
nejblíže oblasti, ze které byl žeton odstraněn
[(jasně řečeno, že mám umístit žeton VŽDY a pokaždé, jediné co jasné není je definice "nejblíže")]
- Pokud je ve stejné vzdálenosti od odstraněného nepřítele více oblasti kam by mohl být nepřítel umístěn vvbere oblast umístění první hráč.
- Pokud byl nepřítel představován žetonem frakce nebo byl boj v rámci pokynu "vezmi a bojuj", nový žeton nepřítele se neumisťuje
- Přeživší získá zkušenosti za zabití nepřítele, i když
nepřítele zabije mimo boj.
[(například perkem "odrazená střela)]
------------------------------------------------------------------
[(Další sporná část kterou jsme řešili je "aktivace" nepřátel, kdy se nepřátelé napřed "hýbou" a "bojují" a pak teprve otáčí neaktivní nepřátelé, zde je ale definice, která říká (velmi nečitelně) že zabité se neotáčí, viz formulace níže:)]
------------------------------------------------------------------
přehled pravidel, strana 4, Aktivace nepřátel (poslední odstavec)
-------------------------------
Pokud je některý druh nepřátel aktivován, žetony všech
nepřátel tohoto druhu na mapě jsou otočeny lícem vzhůru.
Během této aktivace se nepohybují ani neútočí
-------------------------------
přehled pravidel, strana 8, Nepřátelé (uprostřed)
-------------------------------
Pokud je nepřítel během aktivace daného druhu umístěn
lícem dolů, během této aktivace se již neotáčí lícem
vzhůru.
[(Selským rozumem přeloženo:
- pokud se aktivují např. humanoidi,
- (už aktivní) nepřítel stojí na mém políčku,
- zaútočí na mě,
- já ho úspěšně zabiju (a sám to přežiju)
- odhodím ho do pytlíčku s žetony humanoidních nepřátel
- náhodně vylosuji nový žeton humanoidního nepřítele
- položím ho na nejbližší neobsazenou ikonu humanoidů (pokud je jediná na mapě ta na které stojím, tak sobě pod nohy) lícem dolů
- následně se aktivují (lícem vzhůru) všechny žetony neaktivních humanoidních nepřátel VYJMA té co jsem ted zabil/umístil
doufám že tímto je odpověď dostatečně jasná)]
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hadrianův val
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 10 dnů