Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | Středověk |
Herní kategorie: | karetní hra, budovatelská |
Herní mechanismy: | deck-buildingHráč v průběhu hry staví svůj osobní balíček karet - získává hodnotnější karty a zbavuje se počátečních slabých. |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | 999 Games Albi Bard - Centrum Gier Filosofia Editions Hans im Glück Rio Grande Games |
Autoři: | Donald X. Vaccarino |
Rok vydání: | 2008 |
Dostupnost: | 1 obchod (1108 CZK) |
Sdílej: |
Rozšíření "Balck market - Černý trh" a "Envoy - Vyslanec"
Chtěl jsem se zeptat pařičů Dominionu, jestli se někdo nechystá dát tady překlady pravidel pro "Černý trh" a "Vyslance". Byť jsem totální začátečník Dominionu, tak obě rozšíření vlastním. Nic k černému trhu jsem na webu Albi, kde jsou pravidla nenašel a přeci jen text na kartě nestačí, protože pro černý trh je trošku jiná příprava ke hře a průběh hraní. K "Vyslanci" teoreticky stačí text na kartě, ale ten zase nevyšel na rozdíl od "Černého trhu" v češtině.Black market
Já jsem ale truhlík "Balck"
promo karty
právě jsem na rychlo přeložil mini pravidla na tyto dvě promo karty. Aź to Zeus schválí, bude to tu ;)
Promo?
Jsou tyhle promo karty nějak sehnatelné?
Eyron
Black Market dávají k českému Dominionu snad v každém shopu přeložený do češtiny. Ale Posla (Envoy) seženeš asi jen na ebay
Beholder
Díky! V tom případě se těším, že mi Black Market Planeta her přibalila a bude na mě dnes čekat doma :-)
Eyron
na to vem jed ;), ale můj první dojem z Černého Trhu není nějak zvlášť pozitivní, nepřijde mi to moc hratelné, ale třeba se mýlím. Envoy mi přijde zase celkem jako silná karta (Ukaž prvních 5 karet z balíčku, jednu ti soupeř zahodí, zbylé 4 si vem do ruky)
Envoy
Vyslance jsem dostal na herním festivalu ve Vídni.
Černý trh