Dobyvatelé vesmíru

xxxxxxxxoo hodnoceno 505x (Seznam vlastníků)

Dobyvatelé vesmíru - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min (reálná data)
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: karetní hra, ekonomická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Abacus Spiele
Albi
Rio Grande Games
Ystari Games
Autoři: Thomas Lehmann
Rok vydání: 2007
Dostupnost: 2 obchody (849 CZK)
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Good news, everyone!

RGG dali zelenou freeware RftG pro windows!

http://keldon.net/rftg/
3.9.2009 17:02:51

husteee
Ani nevis jakou si mi udelal radost...jsem na to moc moc zvedavej...diiik:)

3.9.2009 17:10:12

Dojmy
Tak sem sehral nekolik her a musim rict, ze mne se to hodne libi. Prvni 2 hry se mi zdaly strasne divny. AI hrala naprosto stupidne. Vyhral jsem na cele care. Nezdalo se mi to a juknul na BGG. A je tam(mozna uz je k dispozici novejsi verze) bug. ve slozce hry je slozka Network a vni soubory s priponou *.net. Ve vsechno techto se musi nahradit "." za "," (bez uvozovek). Proste nahradit desetinne tecky carkami. Potom jsem hned zkusil 2 hry a obe jsem prohral :))) Ale jinak vsechna cest autorovi!!!

3.9.2009 20:21:45

PJ

:-/
Mě to nějak zklamalo. Je to nějaké nepřehledné. Já moc konverzím deskových a karetních her na PC nevěřím. Stolní hry hraju na stole, počítačové na počítači :-)

3.9.2009 23:26:30

Souhlas s PJ
Naprosto souhlasím,zkoušel jsem asi 2x hrát na PC stolní hry a smysl v tom vidím pouze vyzkoušet herní systém a naučit se trochu pravidla, ale uspokojení žádné.

4.9.2009 09:46:12

PC
Hm, zjevne zijete v prostredi bohatem na spoluhrace, jejichz volny cas se shoduje s vasim...

4.9.2009 10:25:10

PJ
Též souhlasím. Počítač k deskovkám se hodí na dlouhé wargames, ale i tak to zdaleka není ono. Pro karetky už mi to přijde jako zhovadilost, když je tolik PC her (neberte to nijak osobně). Kdybych neměl spoluhráče blízko, tak deskovky nehraju. Nicméně naštěstí jich mám hafec a stále přibývají :)

4.9.2009 10:28:01

Joe

Sydo
U mňa to platí pri hrách, ktoré majú jednoduché pravidlá - takéto by som asi na PC nehrával. Ale napríklad RftG, ktoré je celkom komplexné a chvíľu ti trvá, než začneš zvládať kombinácie a naučíš sa mať prehľad o zahraných/nezahraných kartách, je ako PC verzia na tréning celkom vhodné.

4.9.2009 10:42:57

Můj názor
Já tedy také nehraju PC verze deskovek, výjimkou je šance zkusit jak se to vlastně hraje. Něco úplně jiného jsou pochpitelně online verze deskovek, tam je skvělá možnost zahrát si s lidmi z celého světa.

4.9.2009 10:46:49

Longshanx
Tak zrovna u tehle hry zas tolik casu netreba a staci jeden spoluhrac, ne?:) Musis sirit osvetu mezi kamarady;)

4.9.2009 10:57:50

Deskovky na PC
Mně to tedy na PC nijak nevadí. Občas když potřebuju na 5-10 minut vypnout, tak si dám Metro nebo Sankt Petersburg. Když je ještě o 5 minut více, pustím zelený Carcassonne. Další deskovky na PC nevlastním. Opravdu to není náhrada za stůl, ale když není nikdo po ruce a je pár minut volna, proč ne?

4.9.2009 13:26:33

Husak
Na ja na tech 10 min zapnu BSW a zahraju si s nejakym clovickem radej tam. Dycky se nekdo najde a mam z toho lepsi pocit. Proti AI jsem hral jen Rok draka, kdyz jsem ho trenoval a stejne sem se toho moc nenaucil. Ta hra se mi desne libi, ale vetsinou koncim druhej:)

4.9.2009 13:46:07

PJ

PC hry
Nezlobte se, ale mě prostě deskovky na PC přijdou jako samohana. Bez dalších lidí to prostě není ono ;-) Ubezpečuju Vás, že exicstují fantastické PC hry (a hříčky), které se hodí i na těch pár minut času. Zejména na STEAMu se dají zakoupit za pár šupů úžasné indie hry. Zkuste třeba Osmos, Cogs, Luxor 3, fantastické World od Goo... Počítač Vám může nabídnout fantastickou grafiku, interakci, hudbu a atmosféru. To žádná konvezrze deskovek na PC neumí. Mimochodem, znáte Sun Tzu? To je opravdu zajímavý nápad, který jde naštěstí jinudy než Brett & spol...

4.9.2009 13:55:19

PJ

ZunTsu
Oprava, jmenuje se to ZunTzu.
Vizte http://www.zuntzu.com/

4.9.2009 14:00:29

PC: Tréning nebo samohana?
Nikomu deskovky na PC nenutím, ale sebrat si je nenechám!

Zabte mě, ale mně osobně přijde podobné, jestli proti mně hraje nějaký Adam Irving nebo Artificial Intelligence. A pro tréning je PC rychlejší, páč zbytečně nedumá a je dostupné i mimo net. Dokonce počítač má vyrovnanější úroveň, tak můžu sledovat zda se zlepšuju.

Samohana by to byla, kdybych to hrál NAMÍSTO živého hraní.

Zpět k tématu: Počítačové RftG vypadá na pohled zajímavě, až koupím karty a naštuduju pravidla, tak ho určitě taky vyzkusím. Byl bych rád, pokud by někdo řekl, jak je spokojen s obtížností AI protivníka.

4.9.2009 14:30:38

PJ

Na co trénink?
Aha... No, já hry netrénuju a trénovat nepotřebuju. Hraju je, protože mě baví jejich hraní s přáteli. Na turnajích se neženu po prvních místech; faktem je, že turnaje moc nenavštěvuju, protože mě nebaví strávit celý den jednou hrou, či se na 4p otravovat minimálně jedním kouskem, který se mi z dané čtveřice nelíbí a hrát jej "musím".
Má-li někdo tyhle potřeby, pak je PC verze asi dobrým tréninkovým nástrojem.
A co týče AI, tak ze dvou her jsem 2* vyhrál. Víckrát to hrát nebudu, takže jsem spokojen byl :-)

4.9.2009 15:20:34

Pc
Souhlasim s husakem. Samozrejme uprednostnuji deskovky zive jako kazdy tady, ale nevidim az takovy rozdil v tom zahrat si na BSW partii proti cloveku nebo RtfG proti AI. Oboje je podle me stejne anonymni. Dale na BSW(ani jinde, krome Vassalu) RtfG stejne neni. Vetsina z vas si asi koukam na spoluhrace a hojnost casu stravenych s nimi nemuze stezovat, ale ne kazdy je na tom takhle pekne.

RtfG je u mne hra, kde na protihrace az tolik nekoukam, takze si hraju na vlastnim pisecku a k tomu se mi AI hodi.

Pro me je programovani denni chleb a to vice se mi libi AI RtfG, ktera pouziva tvz. neural network programming (http://en.wikipedia.org/wiki/Neural_network#Neural_networks_and_artificial_intelligence).

4.9.2009 16:39:40

to Odulin a husak
Me to jako hana neprijde! Hned jak jsem se dozvedel o PC verzi, tak jsem si to stahnul a zkusil. Ta chyba o ktere jsi psal je zrejme opravena, protoze AI hrala od pocatku vyborne a zazil jsem vic proher, nez za celou dobu hrani dobyvatelu. Navic jsem zacal pouzivat i karty, ktere jsem do Te doby nehral. Zkratka z tech nekolika her jsem pochopil, ze je porad v cem se zlepsovat.

A dal se mi libi, ze jsou v PC verzi zahrnuta i obe rozsireni. Tak se ji clovek muze zkusit a pak se rozhodnout jest-li si je poridi nebo ne.

5.9.2009 08:28:16

PJ

Možnost vyzkoušet si rozšíření...
...je asi tak jediná výhoda tohoto programu. I když diskutabilní, protože v češtině stejně na 90% nevyjdou :-(

Jinak nikomu deskovky na PC neberu, klidně si nadšeně klikejte dál. Jen si myslím, že se čas dá na PC trávit mnohem mnohem líp...

5.9.2009 08:35:45

Odulin

PJ
Heh:)Kdyz tady tak debatujeme o deskovkach(karetkach) na PC musim zminit jednu vec. Naprosto nepochybuji o tom, ze znate Magic:The Gathering, ale.... vite, ze existuje i online varianta. Magic Online?:))) A jestli mne neco prijde "divne", tak je to prave tohle. Lidi plati a plati a plati kvuli tomu, aby si mohli tvorit svuj VIRTUALNI! balicek karet a s nim si hrat. Popularita tehle verze opravdu neni mala.

Zpět k RtfG. Jedna z definic slova HRA --> "Hra je činnost jednoho či více lidí, která nemusí mít konkrétní smysl, ale přitom má za cíl radost či relaxaci. Klíčové prvky hry jsou cíl,pravidla,výzva a interakce".

RtfG je taky přece "jenom" hra a obsahuje výše zmíněné prvky a nejméně zrovna té interakce! Koneckonců i samo 2. rožšíření, které přidává hlavně sólo hru, něco naznačuje.

Nechci tvrdit, že všechny deskovky a karetky jsou na PC hratelné, ale RtfG je pro mě jeden z mála příkladů, kde se to dá.

5.9.2009 10:35:52

to Ondulin
Dá se všechno, ale jde o to proč někdo deskovky hraje. A já rozhodně kvůli tomu, že se sejdu s lidma se kterýma to hraju.

5.9.2009 10:48:11

PJ

Kren, Odulin
kren: Přesně tak! Mám víc zájmů, než jen deskovky, takže když nejsou spoluhráči, dělám něco jiného.

Odulin: ano, je mi znám fakt, že lidé utrácejí skutečné (a nemalé) peníze za virtuální věci (do samozřejmě nepočítám software, hudbu, apod.) a není to jen MtG, ale nejrůznější onlinovky.
O tempora, o mores...
Snad ani nemá smysl, abych to komentoval :o)

5.9.2009 11:17:08


all
:)Jasne "proc nekdo deskovky hraje". Deskovky se hraji bezesporu s lidmi(drtiva vetsina potrebuje 2 a vice hracu). Tady vubec nic nenapadam. Emocni slozka tohohle zpusobu hrani je dobra a dulezita a z valne casti ho taky tvori.

Jenze kazda deskovka je hra. A tady mame tema o RtfG a jeho preneseni do Pc formy. Zazneli nazory, ze hrani deskovek na PC je samohana apod. A tohle uz se da bez problemu napadnout:))

Zacnu predstavenim meho uhlu pohledu. Mne je 26. S aktivnim hranim(ted mluvim o hrani ve smyslu naprosto obecnem) jsem zacal zhruba v 5 letech. A to zaroven 2 smery. Hudbou (to je bezesporu forma hry) a hrou digitalni. Formu spolecenskou jsem v detstvi samozrejme taky zazival a myslim, ze dost nadstandartne(deskovky,DrDy,gamebooky,apod.), ale prece jenom prevazovala o dost viceta forma digitalni a hudebni.Myslim, ze nebudu prehanet, kdyz reknu, ze SI denne v absolutnim prumeru 3 hodky nejakou formou hraju.(piano,basa,xbox,pc,deskovky,guitar hero,poker,jine formy). To je 20 let,7300 dni,21900 hodin.

Ja proste za deskovkou nevidim jen setkani s lidmi, ale asi vice tu vlastni hru. O to vice jsem pak rad, kdyz moje oblibena RtfG jde hrat na PC:))))

5.9.2009 11:43:49

Jsem trochu zklamán. :)
Chm, přijde mi trochu smutné, jaká smršť se spustila kolem toho, že někdo vyrobil počítačovou verzi RftG a někdo ji dokonce i hraje! Že prej samohana, povídali. Jak zvrhlé! Kdo nechce, nemusí se k ní ani přiblížit, ale psát tady věci jako "Ubezpečuju Vás, že exicstují fantastické PC hry (a hříčky), které se hodí i na těch pár minut času." mi přijde trochu mimo. "Když nejsou spoluhráči, dělám něco jiného", hm.

Jediná věc, která tomu zatím chybí, je hraní po síti. Možná se zapojím a zkusím přiložit ruku k dílu. Stejně jsem se chtěl podívat, jak na AI autor šel. O neuronových sítích píšu bakalářskou práci a jeho řešení mě vcelku zajímá.

Mimochodem, zároveň s Keldonovým vydáním se vynořila i jiná verze: http://www.boardgamegeek.com/thread/439010 Akorát je momentálně mimo kvůli nějakým blíže nespecifikovaným potížím.

5.9.2009 11:53:18

marte
Sem, ze nejsem sam kdo to tak vidi:) Na tu druhou verzi jsem taky zvedavej. Doufam, ze to brzy nahodej. ;)

5.9.2009 12:39:23

Deskovky na PC
No nevím, už jsem toho zkoušel dost, co se týče PC verzí deskovek (a karetek - třeba takovej San Juan :-), už jsem hrál i Descenta přes webkameru, ale musím říct, že to není nic pro mě. Deskovky hraju nejradši s více (nebo alespoň jedním) živými protivníky a jinak to pro mě ztrácí většinu kouzla. Přesně jak píše PJ, u PC se z mého pohledu dá trávit čas výrazně líp než hraním deskovek. Proto mě ani nebere hrát hru sólo, pokud to praktikuju, tak jen proto, abych se naučil pravidla a víc se do hry dostal, než to budu hrát s někým dalším...

No ale jestli vás to baví, prosím ... dneska dělaj lidi spoustu zvláštních věcí :-)

5.9.2009 12:52:49

Vybíráme z Bazaru

Root Rozšíření Podzemní říše
Root Rozšíření Podzemní říše
Akt. cena: 1050 Kč
Končí za: 17 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas