Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Corey Konieczka Daniel Clark Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2012 |
Dostupnost: | 9 obchodů (cca 1959–2149 CZK) |
Sdílej: |
POSILY a Proč pokládat slabé bytosti, když mohu položit draka?
Ahoj, chci se jen zeptat, jestli vše chápu správně.. když mám v Questu za pána zla volitelné jednotky, které mohu přidávat jako posily, musím si je zvolit na začátku hry např 2 druhy a během hry už druh neměnit, i když celá skupina zemře?@ izzi
1) ano, skupiny se nemeni
2) protoze druzinu nebude bavit bojovat stale jenom proti drakum a Ettinum (zkusenost nasi skupiny), kdyz je na vyber cela rada ostatnich monster
3) muzes ji umistit jen tam, kde je na ni dost mista, ne? :)
-3)
-3.) dost místa tam není. Políčko vchod respektive východ má jen 4 čtverce. Stačí jedna figurka a velká příšera se tam nevejde. Jsou i jiné podobné situace nejen vchod/východ.
My jsme to hráli, že OL dá nestvůru před vchod/východ jako by tam byl herní plán. Nestvůra je sice mimo mapu, ale dokud tam je tak se počítá že by byla na mapě a může se hejbat jen dopředu přes vchod/východ. Avšak toto se značně neosvědčilo pač jsou situace kdy OL díky tomuto dostane družinu do takového obklíčení, že je konec. Takže jsme to změnili a nestvůra se objeví na herním plánu na nejbližším volném místě od místa, kde by ji OL normálně umístil.
GFFT
Ano, tak je to v pořádku i podle pravidel, když tam není dost místa, umístit na nejbližší volné místo.
malo mista
Tohle dobre vyresily v Seditinn wars:battle for alabaster. Treba by se to dalo pouzrt i v Descentu - kdyz neni dost mista pro velkou nestvuru,tak se tato nestvura muze protahnout,ale pohyb skrz uzke misto stoji dvojnasobek pohybu a jeste ma postih v boji je-li na ni zautoceno a ona je stale v uzkem prostoru...
izzi
1) Skupiny musíš zvolit na začátku hry a v průběhu už je nesmíš měnit.
---
2) Pokud neporušíš pravidlo o výskytu daných nestvůr, které jsou pro jednotlivé mapy určené, tak si tam samozřejmě můžeš dát nejsilnější bytosti, které jsou pro dané mapy k mání. Ale pak se ti může stát, pokud to budeš dělat často, že dřív než hráči přijdou na to, jak takové bytosti porazit, tak je to omrzí a hra je začne nudit, protože jim minimalizuješ šanci na vítězství. Nicméně je to na tobě, jako OL, co zvolíš a jak příběh povedeš v rámci pravidel.
---
3) Pokud není dost místa tam, kde má být bytost nasazena, umístíš ji na nejbližší volné místo k místu nasazení.
Prečo slabé bytosti?
Dobre sa pýtaš! Zo skúseností Ti poviem, že ja by som draka volil ako sekundárnu možnosť - čiže spestrenie druhej mapy (sekundárny scenár, nie druhý akt po medzihre), pokiaľ by som v tom prvom dostal strašný výprask, mal by som vybraté poklady a hrdinovi by neboli skoro vôbec zranení (písané s trochou nadsázky) = jasný účel, treba to posilniť.
Zase na druhú stranu, jeden silný drak, na útočnej kocke X a Ty nemáš kartu šťasteny... kdežto 3-4 pavúky, prípadne 3-4 menivci, to už máš napr. u pavúkov 3x hod modrá, žltá, (a ešte jedna žltá), pričom ich "bleskový" útok býva tak (+1/+2 a bonus "otrava").
Je pekné a hráči to určite ocenia, keď v opustenom chráme na nich číhajú zombie, v diabolskom laboratóriu nestvúrni menivci, v horách prebehne ettin...
Želám veľa fantázie v dobrodružstvách a šťastné kocky!
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Medvědi vs mimina
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 1 den