Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Corey Konieczka Daniel Clark Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2012 |
Dostupnost: | 9 obchodů (cca 1949–2149 CZK) |
Sdílej: |
Pár nejasností :-)
1. když hrdina najde přes akci hledání nějaký lektvar kolikrát ho muze pouzít nebo je to jen na jedno pouziti a pak se karta odhodi?morpheus
1. Jsou jen na jedno použití, po použití se jejich karta otočí. Pokud hrajete kampaň, tak si na konci scénáře jejich cenu hrdinové připočtou ke zlatu.
2. Nemůžeš. Vzpamatovat se lze pouze pokud ležíš na zemi. Léčení je tu otázka zvláštních schopností některých postav a magických předmětů.
....> dík za odpovědi :-) - morpheus
další
kde najdu význam Ochromení?
pokud máš> ochromení, musíš zaplatit jednu akci aby ses ji zbavil a pak ti zbyde už jen 1 akce a můžeš pokračovat dále. Platí to i u ochromených nepřátel. - KladivoCZ
vyznam> Vyznam ochromeni najdes na karte ochromeni. - Mejlo
dík> hledal jsem to porad v pravidlech jako klicove slovo :-) - morpheus
další dotaz
jak je to v kampani s výběrem dobrodružství 1. aktu, jsou nekde popsane presne ktre hrat nebo si jen zvolím 3 ktere projdem?
Kampaň> V I. aktu si zvolíš 3 scénáře libovolně . II. akt se pak hrají scénáře podle toho, kdo který scénář I. aktu vyhrál. - Mejlo
morpheus> Po předehře První krev vybírá ten kdo ji vyhrál libovolný z 5 scénářů 1 aktu. Další ten co vyhraje tento scénář atd. Čili vždy další scénář vybírá ten, kdo právě uspěl v hraném dobrodružství. - Lehino
dík> jsem to v pravidlech nějak přehledl. Večer jsem to pročetl ještě jednou a je to tam napsané :-) - morpheus
dotaz
dají se kombinovat 2 zakladni sety descentu? jedna se o to, že by bylo vic monster (sice stejných) když si volím skupiny. 2.ha sada kostek a figurky hrdinu by šli předělat na figurky velitelu. Ale jedna se o to zda lze mít ve scenaři 2 stejné skupiny.
Kombinování> To nevím, ale rozhodně lepší bude koupit si rozšíření!!! - Atterdag
Kombinování> Nevím o tom, že by takovou možnost pravidla nebo FAQ vůbec zmiňovaly, takže se s tím pravděpodobně nepočítá. Každopádně mi to připadá jako velmi neekonomický krok :)) Navíc není zábavnější (a strategičtější) použít víc typů nestvůr než mít mapu plnou gobliních lučištníků? - Miar
neekonomické?> vzhledem k cenam figurek velitelu kteří by se dali po uprave nahradit nevyuzityma hrdinama, kostky, mapové dílky se daji pouzit na sestaveni obou castí dobrodružství (potreba mit prostor) a hlavně pri tvorbe vlastních "velkých" scenařu by bylo max. využité.
jen mě zajimalo co na to pravidla a tak. - morpheus
ok> Asi je to o úhlu pohledu. Já radši investuju do rozšíření, než do toho samého, co už mám. Každopádně pravidla k tomu nic neříkají. Pouze vymezují použití jednoho povolání pouze pro jednu postavu (takže jen jeden Nekromancer ve hře atd.) - Miar
Abych nezakládal nové téma
Zdravím, mám tu po posledním hraní pár nejasností v pravidlech.
1. Hrdinský čin Jainy Fairwood: "akce: můžeš se pohnout až o dvojnásobek své rychlosti a provést útok..." jde nebo nejde zastavit pohyb pomocí nastraženého oka OL("poté co hrdina vstoupí na prázdné políčko provede test... Pokud neuspěje, jeho akce pohyb ihned končí.")?
2. Zombie mají pasivní schopnost belhání: "tato nestvůra nemůže provést ve svém tahu více než jednu akci pohyb". Lze tedy zombie naboostovat kartou spěch?
3. Končí hrdinův tah ihned po dokončení druhé akce, nebo poté může ještě provádět úkony, které akci nevyžadují (konkrétně kneží léčivá motlitba)?
Sleepy
1) Ne, takhle ji nelze zastavit, není to akce pohyb.
2) Ano, lze, je to i ve FAQ, může pak provést jednu akci pohyb navíc (takže celkem udělá dva pohyby)
3) Ano, může provádět věci, které nevyžadují akci.
akce pohyb> Abych se v tom pravidlovém wordingu zorientoval... v rámci hrdinského činu níže uvedené Jainy Fairwood je deklarován přesun (akce pohyb) a útok (akce útok). Podle jaké úzusu se tady nakonec vyhodnocuje, že její přesun po mapě NENÍ akce pohyb a její útok naopak JE akce útok? - mart
froggery
Díky za info
Sleepy, Marte, Froggery - Jaina
A lze zastavit hrdinský čin Jainy pomocí OL karty Lepkavá pavučina (kdo nepodhodí test na sílu - je znehybněn)?
Ono stejně toho Oka si ona se svou všímavostí nejspíš všimne.
Kdesi se to tu řešilo, rozdíl mezi pohybem (akce pohyb, body pohybu za únavu) a přesunem (hrdinské činy, schopnosti postav, kde není napsáno vykonej akci pohyb, ale přesun).
Lehino
Právěže se nám stalo to, že jsem byl zoufalý, ona rychlá, tak jsem tam hodil Oko a ona si ho zrovna nevšimla... Let the sh*tstorm begin :D
Nakonec jsme to vyřešili kulantně. Pohla se jen o 5 polí a domluvili jsme se, že se poptám.
Každopádně začíná to být určitě srozumitelnější s rozdělením přesun X pohyb.
Lehino
Ne, nezastavi, znehybneni brani v akci pohyb a pohybu za unavu, jeji hrdinsky cin neni ani jeden z techto pripadu.
Jaina
Nezastavitelná mrcha :-) Prostě jí musíš zabít :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Home Sweet Home (or Not) (ENG)
Akt. cena: 449 Kč
Končí za: 13 dnů