Descent: Výpravy do temnot (2. edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 507x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2. edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Dostupnost: 14 obchodů (cca 1949–2149 CZK)
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Kampan pořadi dobrodužství

Měl bych dotaz ke kampani, jak poznám jaké dobrodružství se bude hrát jako následující? Nějak jsem to v těch pravidlech nepochytil. Prosím uvést na příkladu. Díky moc ;)
27.3.2015 22:08:17

Boart
No v takovém tom bločku co je u balení si zaškrtáváš u dobrodružství I. aktu kdo vyhrál, rovněž ten kdo zvítězí si pak vybere libovolné další dobrodružství I. aktu. Po odehrání třech dobrodružství (úvodní První krev se do toho nepočítá), se zjistí, kdo byl úspěšnější a podle toho se vybere Mezihra. No a když máš pak vybírat dobrodružství II. aktu, tak už je nabídka omezená tím, jaká si hrál dobrodružství I. aktu a jak dopadla, to vidíš v té tabulce, kdy je pod názvem dobrodružství z I. aktu vlevo určitě dobrodružství II. aktu a vpravo jiné - levá strana je pro ta kde v I. aktu vyhráli hrdinové pravá pro ta, kde v I. aktu zvítězil Vládce zla.

27.3.2015 22:46:25

froggery
Jo diky uz to v tom vidim ;)

Jeste ad2,at nemusim zakladat novou otazku.
Kdyz umre nekromant, pomocnik jde taky z mapy?

27.3.2015 23:53:52

Boart
Ne, zůstává na mapě.

28.3.2015 00:05:19

Necro
když už tu řešíte nekromanta, nepřijde vám trošku přestřelený? Jakmile získá celkově asi 5 zkušeností a koupí si schopnosti, že přidá mrtvole žlutou kostku navíc a k tomu ještě tu schopnost, že s mrtvolou zaútočí na kohokoliv koho má nekromant ve výhledu, tak mi to přijde, že je to takový plošný čistič, se kterým už toho moc Overlord nezmůže...

29.3.2015 19:15:01 | Upraveno autorem (porovnej)

Necro> Možná se to tak může zdát, ale musíš si uvědomit i ty "negativní" důsledky.
1) Karta kterou zmiňuješ stojí pro nákup 3 zkušenosti. Tzn. buď od začátku budeš šetřit ZK na nákup této karty, ale do té doby hraješ se základní výbavou a nebo se vybavíš kartami levnějšími a tím zas oddálíš chvíli, než si našetříš na diskutovanou kartu.
2) Ne vždy se ti povede splnit podmínka výhledu hrdiny.
3) Oživlá mrtvola může útočit pouze 1x ve svém tahu a vždy je tu možnost, že hodíš málo a monstra se ubrání, či poškození je minimální a nebo hodíš X a mineš úplně.
4) Hodnota a počet kostek obrany monster.
5) Oživlá mrtvola má pouze 4 životy, má automatický neúspěch na všechny testy a nemá kostky obrany, čímž je snadno likvidovatelná postava.
6) Vyvolání mrtvoly a použití diskutované karty tě stojí 3 únavy, což v konfrontaci s maximálním počtem únav hrdiny a negativními vlivy činí tuto záležitost dosti drahou a musíš pečlivě zvážit jak zahrát co nejvýhodněji s max. účinkem.
Asi jsem si nevzpomněl na všechny aspekty, ale je vidět, že ač se to může zdát jako ultimátní zbraň tak má i svá negativa.
Jediné co je pro mě zavádějící je fakt, že samotna Oživlá mrtvola nemusí vidět na cíl svého útoku a ignoruje dostřel, což vede k myšlence, že útočí i za roh a na jakoukoliv vzdálenost, prostě se jen hodí kostkami a vyhodnotí se výsledek, pokud na bytost vidí hrdina, což už je fakt hodně velký extrém a v tom případě ano, je to pro OL zničující protivník, pokud je Oživlá mrtvola uklizená z dosahu útoků OL. - Ero Sennin

necro> Mám s tím taky zkušenosti, že to není tak horké. Bez obrany ho sundá každá lepší příšera. Sice si ho musí znova vyvolat, ale to už je další akce, kde se vyhne pohybu nebo jiné akci s hrdinou a to mu nemusí vyhovovat.
Pokud je Necro Runový mág(Sandriel?), tak ten padá víc jak okno windows a pokud Černá vdova - je prostě lepší se na něj zaměřit pokaždé, kdy je to trochu možné ;) takové 3hezké útoky a leží znova a dávat pořád Odpočinek taky nemůže :D - Boart

zombie musí zautočit
A nezapomente na další velkou nevyhodu - karta Armáda nemrtvých začíná slovy - proved utok se svou oživlou mrtvolou. (i když je to akce nekromanta), Takže zombie nemůže být někde uklizena v bezpečí jak jsem se tady dočetl, ale musí stát VEDLE nějaké nestvůry, aby mohla zautočit (utočí jen na blízko). Jde o to dobře sladit kroky nekromanta a zombie a pak mít štěstí v hodu, aby následky mohli být pro Pána zla fatální

5.4.2015 21:17:41

Lehino
Může být kdekoli. Jde jen o použití jejích kostek utoku.

6.4.2015 09:25:38

Dobrodružství I. aktu
Já tomu pořád nějak nerozumím. Takže první dobrodružství v kampani je vždy Úvod neboli První krev. To ještě chápu. A potom se odehrají 3 libovolná dobrodružství I. aktu a zbyla dvě se prostě ignorují? Nebo je vždy prvním dobrodružstvím I. aktu Tlustý goblin a pak si vyberu ze zbylých čtyř dvě libovolná dobrodružství?

9.9.2017 21:06:40 | Upraveno autorem (porovnej)

MattRicks
Odehraje se První krev a pak tři libovolná dobrodružství I. aktu (každé dobrodružství si vybírá vítěz předchozího dobrodružství)

9.9.2017 21:27:00

A ještě otázka k II. aktu
Díky za odpověď. Tak jsem si to myslel správně. A teď mám ještě jeden dotaz, který se týká výběru dobrodružství v II. aktu. V pravidlech se píše: "Pokud některé z dobrodružství v I. aktu neodehrajete, je vždy k dispozici odpovídající dobrodružství II. aktu na pravé straně tabulky kampaně (jako kdyby zvítězil vládce zla)."

Chápu to dobře, že ve II. aktu si můžu vybrat dobrodružství, které nijak nenavazuje na žádné, které bylo odehráno v I. aktu?

9.9.2017 21:41:37 | Upraveno autorem (porovnej)

MattRicks
Ano, chápeš to dobře.

9.9.2017 22:23:00

Vybíráme z Bazaru

Claim pocket mini
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas