Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Corey Konieczka Daniel Clark Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2012 |
Dostupnost: | 9 obchodů (cca 1959–2149 CZK) |
Sdílej: |
Dvě zbraně, karty dovedností
Mám dva dotazy, na oba bych tu asi našel odpověď, protože se tu už určitě řešily, ale nechce se mi procházet všech 166 témat, tak se zeptám ještě jednou.MattRicks
1) Ne, když máš dvě jednoruční zbraně, vybereš si kterou z nich při útoku použiješ, berserker pak jen odkazuje na to, jestli jsi takto vybaven, buď držíš jednu obouruční nebo dvě jednoruční pak můžeš využít ten bonusový příval energie.
2) Šipka je označení zvláštní akce, za tah můžeš udělat dvě akce, klidně i dvě zvláštní akce, jednou za kolo použiješ jen dovednost, která se vyčerpává.
Froggery
Díky za odpověď na první otázku. Ale u druhé otázky si asi nerozumíme. Já vím, jak se používají karty dovedností označené šipkou a že můžu klidně použít 2 různé dovednosti v jednom tahu jako akce hrdiny. Mně jde o to, že nechápu, jak se používají ostatní karty dovedností, na kterých žádný symbol není. To je můžu použít každé kolo znovu?
MattRicks
No já jen upozornil že právě i tu která vyžadují zvláštní akci můžeš použít dvakrát za kolo pokud na to obětuješ obě své akce. Ty co zvláštní akci nevyžadují se většinou po svém použití vyčerpají, to je limituje na jedno použití za kolo (pro použití se připraví zas až na začátku tahu daného hrdiny), nebo pro své použití vyžadují nějakou podmínku, takže je můžeš použít jen v určitý moment.
Tak teď už to vůbec nechápu
Dám příklad. Berserkr má kartu dovednosti Surovost. Doslova na ní stojí
"Získáváš +4 zdraví
Kdykoli provedeš akci vzpamatování se nebo jsi vzkříšen jiným hrdinou, vyléčíš si navíc +2 zdraví."
Jestli to chápu dobře, tyhle dvě podmínky nejsou na sobě nijak závislé. A jelikož na kartě není žádná šipka, tak její použití nejspíš ani nestojí žádnou akci. Takže pokud berserkr tuto dovednost, která stojí pouhou 1 zkušenost, má, může každé svoje kolo získat 4 zdraví (omezeno max. limitem postavy)? To je trošku přestřelený, ne?
MattRicks
Má +4 k hodnotě zdraví to je trvalý efekt, takže ta hodnota zdraví na jeho tabulce je vyšší o 4 a pak má efekt který můžeš použít v určité situaci, kdyby ten první efekt doplňoval každé kolo životy, bylo by tam spíš něco jako obnov si x zdraví nebo vyléčíš si x zdraví.
surovost
V podstate to znamena ze kdyz ma tvoje postava v zakladu 10zivotu, se surovosti jich ma 14. A poku te nekdo o tech 14 zivotu obere a ty se vzpamatovavas nebo te nekdo vzkrisi a hodi na 2 cervenych napr 6 zivotu (2 x 3 zivoty) tak ty se vylecis o 8 zivotu.
Díky moc
Tak tahle varianta mě ani nenapadla. Já jsem po zkušenosti z D&D deskovek předpokládal, že maximální hodnota zdraví je pevně daná a nelze ji nijak zvýšit. No rozhodně je to lepší, než kdyby si obnovoval 4 zdraví každý kolo. To by bylo poněkud brutální. Ještě jednou díky moc.
Doplneni k terminologii
Nezaměňuj si v Descentu termíny "zdraví" a "žetony zranění". Jsou to odlišné věci. Pokud tě nějaký herní efekt léčí, vždy je tam klíčové slovo "obnov si", následovaný symbolem zranění, případně číselnou hodnotou.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Star Trek: Ascendancy – Ferengi Alliance
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 7 dnů