Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Guardians of Deephall

xxxxxxxxxx hodnoceno 5x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Guardians of Deephall - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2. edice)
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Nathan I Hajek
Tim Uren
Rok vydání: 2015
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Kdysi bývalo poklidné město Deephall prosperujícím střediskem obchodu. Nyní se změnilo v opevněnou tvrz, aby její obyvatelé měli alespoň minimální šanci na přežití. Kněží z jeskyní pod Deephallem povolali pomocí strašlivých rituálů temné bytosti, a pokoušejí se město dobýt. Jak se zástupy obránců tenčí, Deephall zoufale čeká na hrdiny, kteří by jej spasili.

Guardians of Deephall je malé rozšíření ke hře Descent: Výpravy do temnot, které přináší tři nové typy nestvůr:

  • Temný kněz (Dark priest): Nikdo neví, jestli jsou ve skutečnosti nadprůměrně inteligentními nemrtvými, lidmi znetvořenými děsivými rituály, nebo něčím úplně jiným. Jistotou však je, že kamkoliv zavítají, následuje je smrt, mor a hordy nemrtvých.
  • Wendigo (Wendigo): Tyto horské dravce obklopuje podivná zima a chlad. Mají v oblibě svou oběť zmrazit k smrti, a poté ji roztrhat na kusy svojí odpornou hubou plnou ostrých špičáků. Kombinace jejich agresivity a obratnosti z nich činí velice nebezpečné protivníky.
  • Záhrobní drak (Crypt dragon): I když celý dračí rod tíhne k hromadění pokladů na základě jejich zářivosti či cennosti, záhrobní draci se mnohem více zajímají o předměty opředené magií či legendami. Tyto mocné artefakty jsou proslulé tím, že nesou strašlivé kletby, které pak děsí vesnice a města nacházející se v blízkosti hrobek či hřbitovů, ve kterých si tyto stvůry vytvořily své podzemní domovy. 

Dále toto rozšíření obsahuje čtyři hrdiny:

  • Mordrog sice vždy stojí na straně dobra, ale lidé se ho stále děsí z jednoho prostého důvodu: je totiž ork, a ti nemají nejlepší pověst. Ať už zabije tisíce nestvůr, nebo zachrání stovky životů, vždy se ho budou lidé bát a opovrhovat jím.
  • Silhoutte je legendami opředená najemná vražedkyně. Její oběť najde mezi svými věcmi útržek papíru s nakreslenou dýkou. Ať už se celou noc modlí, nebo se pokouší utéct, Silhoutte se vždy za úsvitu slunce zjeví, a je konec.
  • Sahla byl nejmladší z sedmi synů Kellosova kněze. Dětství strávil závistivým napodobováním svých sourozenců, a když mu bylo pouhých čtrnáct let, vydal se na pouť sebepoznání. Když pil z posvátného jezera, zjistil, že se jeho vlastní odraz vytrácí, a rozhodl se nevyužívat svých schopností, ale schopností jiných.
  • Když se Lord Hawthorne vyvalil se svými muži, aby rozbili obležení Seragratu, málokdo věřil v jejich vítězství. Jenže on dokázal armádu nepřátel zahnat na útěk, a když pronásledoval jejich generála a sekl po něm mečem, dokázal odseknout jen kousek pláště. To si nikdy neodpustil a přísahal, že už nikdy nemine. Tuto přísahu ještě nikdy neporušil.

Toto rozšíření zároveň obsahuje dvě dobrodružství, která se dají hrát buď samostatně, nebo je lze pomocí Karet zvěstí zapojit do velké kampaně.

Autor: Revan 007

Offcanvas