Jedná se o mini rozšíření šesti karet pro nájezdy do hraničních území, které nakonec tvůrci vložili do základní hry Autokrator.
V původní hře se nalézalo šest karet, které sloužily jak pro obranu fiktivních posádek neutrálních území, tak pro nájezdy. S tímto nájezdnickým rozšířením jim zůstala pouze obraná funkce. Příkladem lehké změny karet pro dosažení odlišnosti uveďme karty neutrálních generálů.
- Obranný balíček: Kavalerie, 4000 mužů, jeden meč.
- Nájezdnický balíček: Kavalerie, 3000 mužů, dva meče.
Pro nájezdnický balíček stále platí dříve uvedená pravidla - nájezd si mohu objednat za čtyři mince a je prováděn buď z Asturie na území Toleda či Toulouse, anebo z Arménie na území Trebizondu či Aleppa. Aktivovavat smím pouze nájezdníka na své polovině mapy, tedy pro poškození přímého souseda. Náhodně si doberu z balíčku nájezdů tři karty a posléze svedu bitvu se soupeřem dle obvyklých pravidel. Je-li nájezd úspěšný, obránce ztratí 2 vítězné body, ale ponechá si území. V případě úspěšné obrany se nestane nic.
Neutrální generálové mají v bitvě bojový modifikátor +1. Pokud je v oblasti přítomen Generál či Král bránícího hráče, nemůže tam být nájezd proveden. Hráč smí podniknout jeden nájezd za kolo.