Airborne in my Pocket

oooooooooo hodnoceno 0x (Seznam vlastníků)

Airborne in my Pocket - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 15 min (reálná data)
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: válečná
Čeština: není
Vydavatelé: (Web published)
Autoři: Emmanuel Aquin
Rok vydání: 2009
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

6. června 1944 v časných ranních hodinách seskočili spojenečtí výsadkáři na území Normandie. Jejich úkolem byly diverzní akce a útoky na německé dělostřelecké baterie, což mělo usnadnit situaci vojákům, kteří se teprve měli vylodit na plážích. Opravdu se jim to zdárně povedlo, ale dokážete to i Vy? 

Airborne in my Pocket je volně šiřitelná print-and-play hra, ve které se hráči zhostí úlohy spojeneckých výsadkářů, nebo dokonce člena francouzského La Résistance. Print-and-play znamená, že veškeré herní pomůcky si hráč musí pořídit (vytisknout) sám. V základní hře je cílem najít sklad munice kvůli výbušninám, vniknout do bunkru, zlikvidovat v něm dělo a úspěšně uniknout. Hra obsahuje i knihu kampaní se scénáři a kampaněmi, kde hráči musí uniknout z vězení, zachraňovat raněné vojáky, nebo například v roli amerického střelmistra bránit bunkr před německým protiútokem. 

Příprava hry

Hráči si vyberou scénář a podle toho rozmístí žetony lokací, zvolí si své postavy a startovní vybavení. Dále připraví karty událostí a předmětů. Každý hráč také umístí svůj žeton na úvodní lokaci.

Průběh hry

Každé kolo hry se skládá z několika fází: 

  • pohyb - hráč si zvolí směr (jen horizontálně nebo vertikálně, nikoliv diagonálně), popřípadě může zůstat stát. Pokud je tím směrem neznámá lokace, hráč musí jednu lokaci náhodně vylosovat a umístit ji tak, aby seděla cesta (nebo dveře v případě bunkru) na obou žetonech a následně tam posune svůj žeton postavy a přečte si speciální instrukce lokace.
  • událost - zda se hráč hýbal nebo ne, musí si potáhnout kartu události a vyhodnotit ji. Obvykle se jedná o nález předmětu nebo setkání s nepřátelskými vojáky. Pokud jsou karty událostí utraceny, čas se posune o hodinu (některé scénáře jsou omezené časem) a karty se opět zamíchají. Někdy je třeba vyhodnotit další událost, například kvůli získání výbušnin v muničním skladu - pak se tato událost vyřeší ihned.
  • odpočinek - pokud je postava zraněna, hráč může obětovat trochu času, odhodit jednu kartu události, aniž ji vyhodnotil, a doplnit si až 3 body zdraví.

Pokud karta události uvádí, že jste potkali nepřátelské vojáky, máte dvě možnosti, jak se s nimi vypořádat:

  1. bojovat - hráč si zvolí zbraň, kterou použije, odečte její sílu od počtu nepřátel a pokud je výsledek kladné číslo, o tolik bodů zdraví je zraněn. 
  2. utéct - při útěku je postava automaticky zraněná za 1 bod zdraví a utíká do vedlejší lokace. Při tomto pohybu netáhne kartu událostí .

Konec hry 

Hráči vyhrávají, pokud splní svoji roli v konkrétním scénáři. Prohra nastává v případě, že hráči zemřou (jejich zdraví klesne na 0), nebo když jim vyprší čas (jedná-li se o scénář s časovým limitem).

Autor: klaymen

Offcanvas