Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | 2. světová válka |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Avalon Hill |
Autoři: | Don Greenwood |
Rok vydání: | 1985 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
pravidla SK1
učím se pravidla starter kitu a už jsem narazil na něco co si v angličtině moc nevysvětlim:-)Boldrick
1) FPF - můžeš střílet pořád, ale maximálně tolikrát, kolik MF spotřebovala nepřátelská jednotka na tom hexu. Navíc každý výstřel tě nutí podstoupit MC stejně jako soupeřovu jednotku. Pokud hodíš méně, než j emorálka střelce, je to v klidu, pokud hodíš stejně, je střelec pinned, pokud hodí více, je broken.
2) ELR je napsáno na scénáři a vztahuje se na všechny jednotky daného hráče.
3) teď u sebe nemám pravidla a na SW si zatím netroufnu z hlavy, ale co si pamatuji: každá SW má ve čtverci číslo, které když dorovnáš nebo podhodíš na barevné kostce během střelby (házíš oběma kostkama a porovnáš barevnou s tímto číslem) tak držíš ROF - nedáváš na zbraň First/Final Fire žeton. A každá má tzv. Breakdown číslo B, které když dorovnáš nebo přehodíš při střelbě, tak se zbraň porouchá a musíš ji opravit, aby opět mohla střílet.
díky
ale mám další dotazy:-)
4)DM se dává na každou rozprášenou jednotku a je na ní jedno kolo, když je zasažena znovu, DM žeton zůstává, mimo jiné. je to tak?
5)advence phase se týká jen jednotek se SW nebo všech? můžou se pohnout o jeden hex nejsou-li pinned
6)tohle by mi pomohlo asi nejvíc, neb si to moc nedám s textem do souvislosti:-) Good Order jednotky. tohle k nim píšou: "A personnel unit that is neither broken nor marked with Melee counter." ale mě to přijde málo
tak to je všechno zbytek dám tak nějak dohromady
díky sydo
Boldrick
4) Ano, ale aby na ní zůstal, nemusí být jednotka zasažena, stačí, když je na ní vystřeleno.
5) v AdPh se mohou všechny útočníkovy jednotky pohnout o jeden hex, ať už mají SW nebo ne. Pouze pinned jednotky musí stát.
6) Myslím, že to je vše, v tom strater kitu moc jiných stavů není, pinned jednotka je stále GO, takže bych řekl, že to stačí.
Tutorialy
Jinak mohu jen doporučit tyto tutorialy, dva z nich krok po kroku odehrávají scénář, další vysvětluje pravidla.
http://www.boardgamegeek.com/filepage/44413/aslsk1-tutorial-eop-no-1-s1-retaking-vierville
http://www.boardgamegeek.com/filepage/44414/aslsk1-tutorial-eop-no-2-s2-war-of-the-rats
http://www.boardgamegeek.com/filepage/35936/jay-richardson-tutorial-part-1-as-pdf
ještě jednou
díky
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Marvel United: Multiverse - Iron Lad
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 7 dnů