Rozhodnutí v Senátu utvoří osud celé civilizace...spiklenci však v temných zákoutích kují pikle s vidinou vlastních cílů.
Rozšíření hry 7 divů světa: Duel - Agora přináší senátory a jejich vliv v senátu. Snažte se ovládat jeho komory a získávat výhody z dekretů, nebo povolejte spiklence, kteří dokáží celou situaci zvrátit. Toto rozšíření přidává novou možnost ukončení hry - Politickou nadvládu.
Příprava hry:
Příprava hry probíhá podle klasických pravidel + nově se pod základní desku připraví deska senátu. Mezi karty věků se přimíchají karty senátorů. Žetony dekretů se zamíchají lícem dolů a náhodně se z nich vybere 6, které se položí na každou oblast dekretu na desce senátu. Dále se zamíchají karty spiknutí a utvoří se z nich balíček. Žetony vojenství se položí na příslušné místo na hrací desce. Každý hráč si vezme 12 kostek vlivu jedné barvy.
Průběh hry:
Hraje se podle standardních pravidel s výjimkou následujících 5 bodů:
- Najmutí senátora - kartu senátora lze zahrát, abyste ho najali, postavili div nebo ji můžete odhodit a získat peníze z banku. Po zaplacení ceny a vyložení karty, je možné zahrát efekt karty buď jako spiklence (může provést umístění vlivu nebo osnování spiknutí) nebo politika (je možné zahrát 2 akce - umístění nebo přesun vlivu).
- Osnování spiknutí - ze dvou karet spiknutí si vyberte jednu a tu vyložte do přípravné oblasti karty spiknutí tak, aby byla zakrytá.
- Spuštení spiknutí - máte-li zosnované spiknutí, lze ho spustit na začátku svého kola. To se provede tak, že se odhalí karta spiknutí a provede se její efekt.
- Ovládání komory - kdo má v komoře senátu více kostek, ten tuto komoru ovládá. Za ovládnutí komor se dostávají body na konci hry.
- Dosažení politické nadvlády - nově lze ukončit hru díky politické nadvládě, tzn. jeden z hráčů bude ovládat všechny komory senátu.
Ve svém kole je možné provést následující akce:
- Spustit zosnované spiknutí (volitelné)
- Využít jakoukoliv kartu ze středu, abyste provedli jednu ze čtyř akcí:
- postavení budovy nebo najmutí senátora
- odhození karty a získání mincí
- postavení divu
- zosnování spiknutí
Konec hry:
Hra končí v okamžiku, kdy jeden hráč dosáhne vojenské, vědecké nebo politické nadvlády. Pokud takto nikdo nevyhrál a skončil III. věk, vyhrává hráč s nejvíce body.