Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Herní mechanika jízdy v terénu?
Ahoj,
hrál jsem po dlouhé době na PS hru Snowrunner a napadlo mě, že by bylo zajímavé mít něco podobného v deskové verzi, ale nic podobného jsem nenašel.
Ve zkratce je hra o tom, že máte někde naložit náklad a dovézt ho někam jinam. Problém nastává v momentě, že hra staví hlavně na jízdě v terénu, která je velmi realistická a je velmi důležité auto správně vylepšit (zvýšený podvozek, větší kola, pohon všech kol, uzávěrka diferenciálu…) díky čemuž se z naprosto neprostupného terénu stává terén tak nějak schůdný.
Otázka tedy zní, jak by bylo možné tuto mechaniku převést do deskové podoby? Nejjednodušší by samozřejmě bylo něco jako:
Ale přijde mi to jako dost laciné řešení.
Další věc je, že mnohdy se ve hře využívá lano a naviják, díky kterému se člověk dokáže vysekat z velké šlamastiky. Opět ale, jak implementovat?
Nejdu hru hned vyvíjet, jen se občas rád bavím úvahami a řešením problémů.
Každý nápad vítán :-)
V této diskusi není zatím žádná odpověď...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Fakt hluční knihovníci
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 6 dnů