Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sjednocení příchozích odchozích zpráv
Ahoj,
bylo by fajn, kdyby příchozí a odchozí zprávy nebyly odděleny, ale byl by to spíše styl “chatu”. Když někomu napíšu, pak si uvědomím, že jsem něco zapomněl a pošlu další zprávu, tak v historii nejsou vidět obě zprávy, ale jen ta, na kterou adresát odpovídá. Tohle by to elegantně vyřešilo. Když se řeší s více lidma současně, je to celkem nepřehledné. :(
Díky
Jen to ne, prosím. Takhle se dá alespoň celkem snadno dohledat konkrétní zpráva. Dohledávat konkrétní zprávu v jednom z mnoha chatů, to fakt ne.
----------
Člen hnutí "Jednorožce s duhou do záhlaví Zatrolenek"
To bych se spíš teda přimlouval za funkci hledání ve zprávách. Nějak mi nedochází, proč tenhle styl příchozí/odchozí vůbec je. To bejvávalo při SMS na Nokii 3310 v dřevních dobách. Dneska i všechny SMS/messengery používají styl chat.
@Hologos Tak ale třeba zas většina e-mailových klientů používá klasicky systém příchozí/odchozí… Mně to taky víc vyhovuje takhle “postaru”, takže hlasuju za zachování. ;)
Za mne taky rozhodně ne. Jsem pro zachování Odchozí/Příchozí.
@Synura To je sice pravda, ale každý e-mailový klient tohle řeší vytvořením tzv. vláken (zprávy, které spolu souvisí, se shlukují k sobě). Existují i e-mailoví klienti, kteří e-maily přetvářejí do stylu chat.
Chci se jen zeptat těch, co hlasují proti, jestli jste používali někdy zprávy tady na domlouvání něčeho víc než jen na:
A: “ahoj, chci tohle, tady je adresa"
B: “ahoj, jasně, posílám”
A: “dík, příšlo”
Prakticky každý, kdo tady na bazaru víc komunikuje (např. kvůli bazaru), chce komunikaci přesunout na e-mail přesně z tohoto důvodu.
@Hologos Žádný z mých obchodů na bazaru ani žádnou z hromadných objednávek ze zahraničního eshopu, které jsem organizoval, jsem já ani nikdo z účastníků nechtěl přesunou do mailu, vše se řešilo tady. A říkám to proto, že tvůj požadavek je důležitý pro tebe a může být i pro další, kteří se tu k tobě přidají, ale děláš sám sobě medvědí službu s vyjádřeními “Prakticky každý”, protože je nemáš o co opřít.
@Herald Z 5ti případů, kdy bylo potřeba něco domluvit, se konverzace 5x přesunula na e-mail. Kdyby šlo příspěvek upravit, dopsal bych “každý, s kým jsem komunikoval”. :-)
Byl to jen námět, beru, pokud se to neprosadí.
Příchozí a odchozí mi celkem vyhovuje. A asi jsem ten požadavek na styl “chatu” ani moc nepochopil.
Ale chybí mi možnost dát odpověď na odchozí zprávu.
Když někomu odepíšu, tak dám odpověď na příchozí zprávu. Jenže pak si vzpomenu, že jsem něco zapomněl doplnit - a můžu dát opět jen odpovědět na tu původní příchozí zprávu, už ne na tu moji poslední odeslanou. To by chtělo vylepšit.
Jsem jednoznačně pro vlákna daná předmětem zprávy jako dělá běžný emailový klient už desítky let. Přeposílat zprávu z odeslané je nepohodlné a celková orientace ve zprávách není tak uživatelsky přívětivá…
Přesně jak píše PJ. V momentě, kdy vydražíte 10+ her je komunikace přes PM za trest.
Souhlasím s PJ - myslím, že vlákna by mi také vyhovovala více. Nebylo by potom nutné nechávat tam balastní text z minulých zpráv pro kontext.
@Hologos : Přesun do emailu či na mobil je IMO dobrý hlavně kvůli rychlosti. Líp se mi zkontroluje nový email, než zpráva na ZH. Ale není to problém. Naopak, většinou jsem prodej/nákup zde řešil čistě přes zprávy na ZH. Ono je to i lepší kvůli pozdější reklamaci nějakého nedorozumění.
@Hologos Až půjdou dávat palce, tak ti jeden věnuju :))
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
@Zeus a ostatní admini: nějaký update ohledně moderního managementu zpráv ve vláknech?
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Furnace (FR)
Akt. cena: 649 Kč
Končí za: 12 dnů