Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hledám hráčskou skupinu - Praha
Ahoj, jsem relativně zkušený hráč deskovek, momentálně studuji v Praze a rád bych tady našel pár v pohodě hráčů, kteří by mě vzali mezi sebe s cílem se scházet třeba 1xtýdně/2týdny a hrát různé hry nebo klidně i kampaně (Descent). Doma mám dost her, ale bohužel jsem obklopen nehráči nebo causal hráči:/ (vlastním Arena, Talisman od Altaru, AH,Cosmic Enc.,Ascension, Touch of Evil, Galaxy Trucker, Dixit, Smallworld a jiné).chápu
Jo, tak takovou skupinu se snažím najít nějmíň rok :) Několik jsem jich i vytvořila, ale všechno se rozpadne. Snad budeš mít štěstí.
Cublajz
podle mě je dost těžký najít/vytvořit novou skupinku. nicméně na jednotlivý hry klidně piš sem (doufám, že to nebude jako reklama:-)) myslim, že se ti vždycky někdo ozve.
Cublajz
ho hooo, tak tos byl ty? :-) To chodis do te skoly na rohu? Tak to musis byt neco jako verozvest a sirit herni nauku mezi spoluzaky :-) Jinak to asi nejde. A treba kousek je herna Outpost, kde se da hrat. Takze bude asi spis potreba dat vzdycky konkretni termin, co se bude hrat a on se nekdo chytne. Taky by bylo dobre jet na Zatrocon, kde spoustu lidi poznas osobne na jednom miste u spousty her.
hrani
No my hrajeme skoro každou středu u nás doma. V základu jsem 3 a různě se pak stavují lidi podle toho co budeme hrát. Takže jedno stále místo by bylo určitě volné, když si sednem. Hrajem - small word, talisman, blue moon city, sator arepo .... , obcas MEQ, ale to se scházíme o vikendech, Fury of dracula ... proste se koukni do meho profilu co máme. Začínáem okolo osme, ža s enám podaří nějak spacifikovat děti, což jde teda čím dál hůř :))).
Nejbližžší hraní plánujem na 28.12. což je steda utery od cca 7 hodin. Pokud někdo chcete pošlete mi SZ.
Hrani
ja sy myslim ze tady nebude problem sehnat prazsky hrace, ja jsem rad za kazdou deskoherni nerest :)