Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Frostpunk: The Board Game
I na podzim je se na co těšit :)Frostpunk
Video hru som nehral ale pozeral som gameplaye. Robi to týpek od this war of mine, je to o preziti a verím že to bude taká pecka ako TWoM. Teším sa na to a dúfam že to vyjde v CZ. Dúfam len, že tento projekt nepotlaci rozšírenia k twom :). Čo na to Albi?
Frostpunk
JAHMANsvk: Psal jsem Albi zprávu, zda o vydání v češtině uvažují a dostalo se mi odpovědi, že projekt bedlivě sledují. Tak možná...
...
Já doufám, že to nebude moc zatížené na ty "morální dilemata", kterými PC hru rádi prezentovali v médiích, a že to bude hodně zaměřené na ten budovatelský/management aspekt.
Videohra sice nabízela nějaké ty pochybné rozhodnutí (a pak to hráči zpětně házela do tváře), ale nemyslím si že v deskovce nějaká reflexe nad morálkou bude fungovat lépe (když už v originále to trochu haprovalo).
morální dilemata
Tak pokiaľ tam budú morální dilemata ako v TWoM tak prečo nie? To je na tej hre pre mňa super. A keď sa to tak vezme v TWoM je hodne resource management a následne stavanie. Aj keď nie ako to bude vo frostpunku. A navyše tá sciffi téma je super. Moc sa teším.
Lusulu tak to je super správa.
...
No vypada to super, zimnich her moc neni :)
"I want to play a game." Jigsaw
dilemata
Hru jsem sice nehral, ale videl jsem ji a co se tech moralnich dilemat tyce, tak jestli si dobre vzpominam, tak to hraci trochu kritizovali. Na druhou stranu se da ocekavat, ze takovy druh rozhodnuti ti vzdy hodi klacek pod nohy. Podivovat se nad tim, ze jsem udelal zasadni rozhodnuti (kor kdyz to je klasicky pripad 50/50 souhlasi/nesouhlasi) nebude mit zadny vliv v budoucnosti...
This War of Mine me vcelu zaujalo, ale kdyz jsem to videl na stole, tak mi to prislo takove nijake a vubec me nelakalo si to zahrat.
Vojtech
"Podivovat se nad tim, ze jsem udelal zasadni rozhodnuti (kor kdyz to je klasicky pripad 50/50 souhlasi/nesouhlasi) nebude mit zadny vliv v budoucnosti..."
Asi nemluvime o tom samem, ja myslim hlavne tu cast kde je tvuj herni cil prezit s co nejvetsi populaci, a pak se te na konci hra lacine zepta "prezilo ti tolik a tolik lidi, ale jsi si jisty ze to za to stalo?"
Tuto zpravu to ukaze i pri nejlepsim moznem konci, a takovy silny disconnect mezi mechanickym cilem hry a "poslanim" jsem dlouho nezazil. A jeste ta hra uplne neumi reflektovat co se skutecne stalo, tj. staci nejaky rozkaz odemknout a nikdy ho nepouzit, a stejne ti to vycte "piliny v jidle" apod. i kdyz na to nedoslo.
Borghal
Chapu, tak to je spis spatny design, o zabuggovani bych tady moc nemluvil.
Jak pises, to je dane tim, ze ta hra az tak nesleduje a neraguje na to, co jsi delal, ale spis ti nadhazuje nejake genericke hlasky.
To me u her casto mrzi, protze povetsinou slibuji, ze akce, ktere vykonas, budou mit zasadni vliv v budoucnosti a ono zjistis, ze to tak vlastne neni a na hru to nemelo velky vliv. Treba deskovka prkvapi. Mozna kdyby to pojali jako BSG, kde vice lidi rozhoduje o osudu vsech... ale to je zbozne prani...
reddit
Jinak ocividne nekdo uz s myslenkou Frostpunku jako deskove hry prisel pred cca rokem:
https://www.reddit.com/r/tabletopgamedesign/comments/brahzf/frostpunk_the_boardgame_brainstorming_session/
Dost se to podoba tomu, co bych si predstavoval. Jsem zvedavy, s cim se vytasi.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
T.I.M.E. Stories: Případ Marcy
Akt. cena: 510 Kč
Končí za: 1 den