Anastyr

Kooperativní rubačka pro 1-4 hráče, na motivy Golden Axe kdo si to ještě pamatuje ;-) Skvělé miniatury, zasazení do podobného starého mytologického světa jako je Conan. V průběhu kampaně zdarma 1 miniatura.

https://www.kickstarter.com/projects/1162110258/anastyr/description

20.4.2022 07:12:24

Pošilhávám po nějaké rubačce z fantasy prostředí, původně jsem si chtěl počkat na novou kampaň Conana, ale tohle vypadá dobře. Co si o tom myslíte ?

20.4.2022 07:14:27

Mechaniky se mi moc libi - posouvani game boardu, multi-use karty, generovani nejake te frenzy. Ale …. mozna je to na me az moc plytke. Nevim na kolik to bude zabavne na ctvrte, pate zahrani.

130$ plus shipping plus VAT, taky neni zrovna malo jen za core. (ostatne nic jineho nez core diky stretch goalum nedava smysl). Navic ten model, ze abys dostal prapodivnou figurku “s menhirem?”, tak musis na KS dat minimalne tech 130$, 1$ ti nestaci. Nasledne se ten core pledge objevi v ceskem eshopu levneji a muzem akorat zaplakat…

Dale je jsou to Mythic games, kteri nemaji moc dobrou povest co se tyka dorucovani backerum s rozumnym zpozdenim, chybovosti v pravidlech atd. Je na BGG u Anastyr zajimavy post ve foru, kde se i vyjadruje Sam Healy za Mythic games.

A posledni vec, kvuli ktere toto nepodporim, je, ze vizual je pro me , jak bych to rekl, takovy humpolacky a divny. Charaktery nejsou pekne ani zajimave, vcetne toho tloustika. Nepratele taky nezajimavy. Ta vyzdvihovana moznost, ze si muzes figurku posadit na nejaky zvire je za me uplna kok.tina. Ze maji miniatury trochu modelovane podstavce? At se podivaj na Marvel Zombicide jak se to da delat. Jak mam miniatury fakt rad, tak tyhle me odradily.

20.4.2022 09:48:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Já na to taky koukal, podíval se na videa od KoA. Zaujalo, vizuál pěknej, rubačku nemám, systém proč ne, je to jednoduchý. Osazování mountů, super. Kvalita komponent bude dobrá.

ALE…když kouknu na ceny, tak to je 130 USD minimálně, spíš bych chtěl i s Drakem, to je 160 USD. K tomu VAT navíc 35 USD /píšou, že tentokrát bude dopočítané/, k tomu pošta dalších počítat raději 50 USD - beru, že zas budeme “jiné” EU, plus nástřel mají pro základ.  

Takže jsem na cca 245 USD. Group pledge zjevně moc neušetří - tam bude i podle FAQ jen malá sleva na poštovném, snad leda kdyby někdo jako retail. Ale furt to bude strašná morda a i když se mi to líbí, tak spíše pass..

Pomíjím fakt, že těch her rozehraných a i nehraných a her na cestě je pořád dost a dost…

20.4.2022 10:24:13

No, nemyslím si, že by si to člověk v českém eshopu sehnal levněji nebo vůbec sehnal (viz Solomon Kane). Ale je to Mythic, bude to hodně pozdě, může to být super, ale také nemusí a bude to potřebovat opravy. Mně tento model nevyhovuje (pozdější doručení by vlastně vadilo úplně nejmíň).

20.4.2022 10:56:32

@UmmA Ano, velke pledge za x tisic opravdu nejsou bezne v ceskych eshopech sehnatelne. Presto se najdou vyjimky jako MB:Ragnarok i Pantheon core pledge na Tlame, nebo Dragon all-in pledge ke Great Wall napr. na fyftu. Cenove to taky neni ustrel. Nerikam, ze je to pravdepodobne, ze bude core pledge na ceskem eshopu, ale rozhodne bych to nevylucoval.

20.4.2022 11:04:19

Mě to celkově přijde trochu plochý. Uvidíme, kolik toho přidaj SG. Jinak jsou to prozatím 2 zóny (co sem tak pochopil), 9 tilů, variace nepřátel také prozatím spíš menší, 2 bossové (na mountu nebo bez něho)+ pár minibossů… První SG umožňuje nějakej vývoj postavy a malou kampaň, ale koncept je spíš one-session dobrodružství. Přijde mi to jako taková Zombicide s trochu důmyslnějším gameplayem (díky kombo kartám a fury). Pokud někdo hledá oddychovou co-op bojovku s hezkými miniaturami, tak proč ne. Vzhledem k obsahu je cena zatím vysoká. Na nějaké raketové tempo backování a rozšiřování obsahu to zatím moc nevypadá…

20.4.2022 11:52:41

Koukám na gameplay…nepůsobí to mně jako pokus o deskovou hru, ale o navození pocitu z  pc her jako dynasty warriors, diablo, side scroll mlátiček.

Nezvyklý je ten side-scroll koncept, kdy plán má 4 sloupce a imposible terén pro hráče, přes který ale mohou lézt nepřátelé bez omezení. Dost by mně zajímalo jaký vliv bude mít na hratelnost, jestli tam budou hrát 4 hráči nebo dva, každý se postaví do jednoho pole ve sloupci (4 hráči)nebo když tam budou jen dva hráči a obsadí v tom sloupci jen dvě pole, případně půjdou na pole společné. Na jedno pole je limit nepřátel, takže pokud si hrdinové stoupnou na jedno pole, vleze se na ně i méně nepřátel. Při čtyřech na každého poběží pár figurek, u dvou se budou na jednoho kupit. Hra těmi plány zrovna nepřetéká a tady bych čekal, že ten imposable terén tam nebude vytištěný, ale třeba pokaždé se položí na jiné pole plánu. Ale hra vás asi požene vpřed, takže ten plán zas tak klíčový nebude.

Na šestistěnce jsou 3 strany s jedním zásahem, jedna se dvěma, jedna prázdná a jedna kostka je grab. V tom demu mají hrdinové 2-3 kostky. Takže je celkem jasné, že statisticky 1-2 nepřátele s prstem v nose posekají. Pokud přijde něco těžšího aktivujete nějaké karty/kombo a patrně to sfouknete taky. 

Ten koncept vypadá tak,že vypotíte nějakou zvrhlou kombinaci karet (ale kombinování gearu/skillů v pc hrách) a schopností u postavy (včetně schopností spoluhráče) a pomlátíte všechno na poli v jednom kole (pokud nebudete mít vyloženě smůlu na kostky). Oproti zombicidě jen nemrksnete kostkami, ale budete muset přemýšlet nad kombinacemi, nicméně nebude to žádný mozkodrv. Celé to ve mně evokuje massive darkness 1 nebo počítačové diablo, kdy řadové nepřátele budete odklízet jak na běžícím pásu a patrně budou sloužit jen jako zdržení a na naučení kombinací karet. Rozdíly tam být mohou v tom, že jedni řadáci budou mít jeden život a mít pohyb tři pole, jiní třeba budou mít dva životy a budou běhat o dvě, ale to je jen moje spekulace.

Ti mounti působí také neotřele, výhoda je osedlat v tom demu je ohromná, ale musíte pálit na ně karty v každém kole a ještě si hážete, holt máte pod sebou divoké zvíře.

Celkově to působí překvapivě dobře, ale nikoliv jako figurková/karetní hra, ale pokus o mírně přeprodukovanou čirou zábavu. Karty jdou zahrát na efekt nebo do komba, kostky hitují na 4 strany ze 6, takže to není úplně luck fest a rychle to řeší zranění, nabíjíte fury, řešíte leader token abyste ovlivnili pořadí v kole, máte reroll token, na plánu jsou 3d tokeny, evokuje to pc side scroll hry.

Zkoknul jsem dvě videa, moc rád bych viděl v akci nějakého bosse, jak moc ovlivní hru, jestli má třeba nějaké global efekty na moby.

Pro mně je zatím problém cena, 130+poštovné (37 až 50 ,netuším) z toho celého VAT, a pod 200 za základ to nevidím. Nepočítám to na množství plastu, ale na to jestli chci takovou hru dávat tolik. Tak nějak by mi možná stačila krabice za půlku s polovičním obsahem. Co se týče obsahu, tak můj názor je takový, že cenu základní pledge pokryjí hry tohoto typu při vybraných 600k-1mil, 200k goal jako tady je nesmysl. Jsem zvědavý co se tam odemkne, protože u posledního poloodkrytého SG to vypadá na terén, čímž by mi udělali dost radost, protože jinde vás zaplavují figurkami, které nedáte na plán, kdežto ten terén by tam šel při každé hře.

To co tady zacloumá s cenou budou patrně velké modely typu Anastyr a Volkar, Royal High protector, Molokai..ono to moc není vidět, ale když se chvíli zadíváte na companion pledge a vezmete si jako základní měřítko hrdiny, tak zjistíte, že těch opravdu velikých figurek/jízdních modelů/ osedlaných zvířat/větších modelů s řemdichy, kušemi je tam požehnaně..jinde by to bylo v placených rozšířeních a základ by byl zaspamován figurkami v měřítku 28mm..patrně kvůli ceně…tady se s tím nepářou.

Grafika Paolo Parente, takový trochu Conan, raději bych to víc “golden axe”, ale budiž.

23.4.2022 00:12:57 | Upraveno autorem (porovnej)

Já si právě pořád říkám, jestli se ta vybíjená nepřátel za chvíli neomrzí. Chybí mi tam např. větší prvek explorace a interakce. Figurky jsou nádherné, o tom žádná (zvlášť to nově oznámené rozšíření), ale zase to brát jen kvůli figurkám… Doufám, že vydají nějaké info o té kampani, třeba by ty mise mohli udělat zajímavější a variabilnější…

Pořád přemýšlím nad Conanem a říkám si, jestli nemá větší herní potenciál než tohle…

23.4.2022 08:02:23

Mise to v tom úzkém koridoru nespasí. Obávám se že mise a kampaň tam jsou tak nějak aby tam byly, je to  rubačka . Záleží co hledáš. Tohle mi připadá spíše jako hra pro dva hráče, conan je určený spíš pro víc. Přiznám se, že úplně netuším co přesně máš na mysli tím conanem, jestli ti třeba v pledge managerovi visí nezaplacený king conqueror pledge za 169 Euro, tak tam dostaneš mnohem víc hry a určitě taktizování než tady.

23.4.2022 09:01:46

czechImenhotep: Dík za srhnutí. Mně to taky celkem připomíná Diablo, problém vidím v tom, že v Diablu je zábava v nacházení pořád nových a nových věcí, tady nevím jak dlouho to bude člověka bavit. A je to strašná darda, i když figurky samozřejmě super. Nedokážu si představit, že Mythici jsou se současných stavem kampaně spokojení. Čekal jsem, že přihodí nějakou menší expanzi zdarma, aby to trochu nakopli, jako i Solomona Kanea, když se to nevyvíjelo dobře. No ale zatím to nevypadá. Naopak ještě zvedli SG rozestupy z 20 na 25k, i když je jich zatím zoufale málo..

24.4.2022 08:27:18

@Azalin Tu hru si dovedu představit jako čistě karetní hru bez plánu s různými rozměry karet zabírající pole. Podobných kampaní už jsem viděl X, dáš si ofiko goal na 200k, ve skutečnosti chceš vybrat min milion a pak se to nepovede. Pak musí uplynou víkend, několik nezbytných dní, kdy se jako nic neděje a všichni nadávají a autoři se tváří jak je to skvělá nabídka, a pak se teprve začne něco dít, přecenit a předělat tu kampaň není hned. Čekal bych to, vývoj aspol stojí šílené prachy a nepovedená kampaŇ je opravdu veliký finanční problém. Chápu poštovné, chápu DPH, ale když se podíváš tak na stránce je přeškrtnutá retailová cena companion pledge 145 dolarů na 130 dolarů…a navíc tam není KS exclusive skoro vůbec nic, ve finále je to horší volba jak retail, pokud si představím tu krabici za 3000 Kč na krámě.

Podle mně je tu zopakovaná po stopadesáté stále ta stejná chyba - ať rovnou ukážou na videu pokročilou hru, kde se jen hraje a neokecává, a vykašlou se na xhodinová videa s vysvětlováním pravidel. Hry za 200 plus dolarů nekupují lidi co hrají po večer člověče nezlob se.

Těch prvolevelových mobů jsou v základní krabici 2 druhy, v rozšíření jsou střelci, ti by mohli zvýšit variabilitu.  Klíč je podle mně jestli ta třetilevelové moby/minibosové/bosové mění způsob jakým je to člověk nucen hrát. Dovedu si představit třeba bose co bude na plán házet kameny blokující pole, zakazovat hráčům hrát karty určitých barev, boostovat jinak neškodné řadáky, shazovat hráče z mountů, vymyslet se toho dá spousta. Jestli je to jen o tom, že mají vyšší staty a takové vlastnosti, které nenutí měnit styl hry, tak celá hra je krásné přeprodukované nic.

Vzhledem k tomu, že hra je založená na overpower kombech, tak stavět to na boji s level I a level II nepřáteli nedává smysl. Je jedno jaké budou mít staty nebo kolik jich bude druhů, sfouknete je, na rozdíl od jiných her to budete umět od začátku, jinde musíte nejdřív nabrat na to výbavu. Pokud i silnější nepřátele naklepete jako řízky jedním tahem a taktika bude stále stejná - vletět na ně co nejrychleji a zabít je kombem v jednom tahu, ostatní kvanta figurek jen zdržují, tak si vystačíte se základní krabicí. 

Zatím ukázali něco málo v posledním videu, level II mob - nejde vyřadit pokud je v blízkosti jiná figurka, hunter- spawní se level I moby každý tah, level II mob slaughterer - když je na poli ignoruje výsledky na kostce se dvěma hvězdičkami, flayer level III mob útočí na všechny hrdiny na jednom poli, všichni mají vyšší staty, neplatí to univerzálně, ale level II mají spíš 2 životy a level III spíš 3 ty vlastnosti co jsou na nich dělají vše možné, ale ve finále si nejsem jist, jak to bude fungovat. Z mého pohledu je jediná hrozba měnící jak hrajete hru hunter. Aby to nedopadlo tak, že na poli bude skupina jednou v ní bude Tonda, podruhé Jarmil s různými vlastnostmi, ale ve finále prostě vletíte do skupiny, která bude stát mezi vámi a hunterem a zahrajete to tak, že to stejně vymlátíte v jednom tahu, pokud ta skupina jedním tahem zabít nepůjde, tak tam půjdou dva hráči. V konečném důsledku tak nepřátelé nefungují jako jednotlivé figurky, ale jako jedna skupina, která má jako celek na jednom poli nějaké vlastnosti. Level I moby hlavně fungují jako další životy pro skupinu. Mně ani tak nezajímají moby co zvyšují té skupině výdrž nebo útok, ale moby jako hunter, kteří např. spawní další figurky. Na tom se ta hra dá postavit..

24.4.2022 11:55:04 | Upraveno autorem (porovnej)

Já nějak nechci hejtit mythic games ale tu reputaci co si udělali, tak tady se jim to vrací, chtěl jsem kdysi jít do HEL mělo být doručeno v květnu 2021, a ta hra ještě ani není v plné produkci, lidí si už hodně rozmyslí, jestli jít do jejich kampaní, oni ty hry doručí, ovšem je otázka jestli tohle bude projekt bez problémů, nebo ne….a místo dalších x KS by se měli zaměřit na dodělávání věcí a dotažení do konce.

24.4.2022 16:03:26

Velmi trefný příspěvek z BGG

The organization of the SG (multiple alt sculpts, multiple of already existing mounts, the forge environnement from the core box which have no mini associated with currently - they have been teased to come as SG), etc...and some interviews with Leonidas where he said there would multiple environnement expansions in SG (which is now reduced to only 1) scream that they expected a lot more.

With their current speed (with a last day similar to the first), they'll need almost all of the remaining time to finish the groups of SG they started : 4 alt sculpts for the corebox, 12 SG for the Swamp expansion, at least 4 SG for the 3D terrain -> that's 20 SG so $500K assuming they don't later increase the amount of each SG. I don't count SG for the add-on expansions since those (probably around 6-7 of them per expansion) should come as double SG but their existence probably means that we won't see many double-SG for the corebox only. Considering that, where do you put the Forge enemies and a possible second free expansion in the SG?

Moreover, and you're free to ignore it since I can't prove it, there have been some indiscretions (deleted since then) on some french media from a MG ambassador and let's just say the campaign will end far from what they hoped for just the first few days when they saw 10k people signed up on the pre-launch KS page.

25.4.2022 20:43:45

Dá se předpokládat, že MG cíl byl mezi Solomonem (KS goal 100k) a Darkest Dungeon (KS goal 300k). Anastyr má KS goal 200k. Pokud tedy měli v MG zkušenosti, že Solomon skončil na 1M a DD na 5M, odhaduji, že jejich předpoklad byl, že by s Anastyrem mohli skončit někde mezi 2-3M (přece jen tam není taková IP jako táhla DD). Určitě se ale chtěli stylem přiblížit DD kampani, čemuž nasvědčuje i princip rozšiřujících expansionů (nové oblasti), protože stejným způsobem to bylo i u DD.
Pokud se ale podíváme na kicktraq a tendence kampaňe Anastyru a porovnáme to s vývojem Solomona, nebo DD, tak (pokud se nestane nějaký zázrak), vypadá to, že tato kampaň nedosáhne ani 1M (odhadoval bych spíš něco mezi 700-900k). V takovém případě to bude pro MG určitě velký neúspěch.
A za mě se není moc čemu divit. A to nejsem MG hater, na svůj DD se těším. Jestli někdy dorazí. :D Vliv na současnou situaci má asi spousti faktoru. Nedodané, zpožděné a opravované minulé KS, slabá IP, nic závratně nového (např. mounti mohli být podle mě využiti ještě lépe), téma (mohlo být asi také využito lépe), vysoká cena, DPH až v PM, menší rozsah, replayabilita a zřejmě nutnost koupit další rozšíření, blížící se ekonomická krize, atd. atd.…
Já se na Anastyr těšil (reklama a youtubeři nás masírovali už od vánoc), ale vlastně v tý kampani není nic, co by mě nějak oslovilo. Tohle bych nebacknul ani za starý ceny i s DPH. :D 

26.4.2022 10:56:04

Největší fail je dragon pledge za 160 dolarů. Tohle mi velmi dlouho unikalo a pochopil jsem to až ze zuřivých diskusí na bgg a některých videí u jiných kampaní. Pro mně je vždy základní pledge ta levnější. Pro američana/brita/němce apod. je to většinou ten dražší a jsou ochotní se o tom do krve hádat. Oni nepřemýšlí tak, že za 30 dolarů mají jeden model na jedno zahrání a že jej prostě nemusí brát. Oni tu cena automaticky poměřují podle té dražší pledge. A to tady vychází dost bídně, za těch 30 dolarů tam měli přidat další věci, nejen draka.

Druhý fail je zveřejnění, že se ve SG odemyká 1 addon se stopadesáti SG za situace, kdy ta kampaň drhne a působí to dojmem, že už se tam nic dalšího nestihne odemknout.

Třetí fail je, že ve SG se měly odemykat veliké modely, ne alternative sculpty, které oproti těm v základní krabici nevypadají výrazně odlišně. KS exclusive není žádný monstr model. Ten Avatar jako lákadlo je neskutečně špatný.

Na Ks prodávají figurky, KS exclusive věci, pocit, že toho dostanete hodně a raketový růst způsobuje přihazovací hysterii. Ta hra kolikrát ani nikoho tak nezajímá. Podle mně to tady zazdili 160 dolarovým pledge v kombinaci s alternativním skulpty k level I a II mobům v prvních SG, vpodstatě je tam toho v modelech navíc na prvních 500k+- nic, ty měli odemknout daleko později. Ten druhý addon nezpůsobil příliv peněz, dát tam něco v kartonu a pak to jakože odemknout jako SG není dobrý nápad. Pozdě přehodili výhybku, ten sky warden na 500k je první zajímavější model.

26.4.2022 15:23:09 | Upraveno autorem (porovnej)

Ze zvedavosti jsem se podival na kampan a musim rict, ze kdyby byly v zakladu ty miniatury - sculpty, co jsou v tech dvou rozsireni, tak bych hodne zvazoval podporeni. Ty! jsou fakt pekne. Lec nejsou v zakladu, takze nic nebude :)

27.4.2022 07:06:39

Příliv financí se jim prakticky zastavil. I přes vydaná 2 nová rozšíření vybraná částka příliš neposkočila. Jsem zvědavý jak si s tím poradí, přece nemůžou dát backerům neúplné avizované rozšíření, když tam zbývá ⅔ k odemknutí. Pokud by zase v určité chvíli napsali, že to vše odemykají a zdarma dávají backerům, tak zase ve výsledku příliš nevydělají.

27.4.2022 08:03:55

@MikeDundee Tu expanzi po nezbytném mlžení odemknou celou, i kdyby se to do konce nehnulo ani o dolar. Tohle se už řešilo xkrát v x kampaních a vždy se to tam nakonec vhodí. Nepamatuji kampaň, kde by cokoliv skončilo na půlexpanzí. V opačném případě by riskovali hromadný drop v PM. Z mého pohledu za tu cenu pledge ten 1 addon máš fakticky zaplacený.

Stále bych byl vklidu. Čekal bych ještě jednu expanzi za 55 allin za 265, drak bude jako zadarmo :D Nejlepší přínos by v tento moment podle mělo, pokud by začal drop, pak už by byli skutečně nuceni s tím pohnout.

Jsem přesvědčený, že se něco ješte vymyslí. Stačí si uvědomit, že každý SG za 25k je 575 000 Kč, což nějakých 200 backerů navíc, ve finále z nich půlka vezme all-in a sem tam někdo addon a si někde u 1.000.000 Kč.

27.4.2022 08:51:25 | Upraveno autorem (porovnej)

Tak jsem dokoukal aktuální stream, většina ve francouzštině, ukázali nabarvené figurky, addonů má být 5, akorát z toho úplně nevyplynulo jestli je to včetně těch ve SG. Do chatu jsem slušně zmínil, že by ta hra mohla mít i víc backerů. Bylo mi odepsáno, že s tím souhlasí a že opera neskončila dokud tlustá dáma zpívá. Na víkend chystají překvápko. Zaujala mně jediná informace, během kampaně sílí nejen hrdinové, ale i nepřátelé, mají pro tento účel rozdílné profily od základní verze. Pak jsem zachytil něco i silnější verzi nepřátel prio 4 hráče. No na mně to spíš působí dojmem, že některé figury budou mít pro potřeby kamapně a hry více hráčů týž jiný profil a pak by mně tedy zajímalo jak to bude fungovat pro kampaň 4 hráčů, jestli to náhodou nebudou mít moc lehké. Uprostřed streamu vhodili novou expanzi a odemkl se SG další s rozestupem 15k, ale s financováním to prakticky nepohlo. Ta kampaň začíná být zajímavější jak ta hra, drhne to až běda :)

27.4.2022 22:39:02

Opera možná neskončila, ale když napíšou v updatu u takovéto megakampaně, že 500k je “massive landmark” a pod tím jediný komentář kritizující alternativní sculpty, tak si člověk nemůže nepomyslet, že je něco špatně.. ;)

28.4.2022 07:46:23

@Azalin Pro mně opera ještě ani nezačala. Hádám, že těch 500k nebylo ani minimum se kterým počítali první den kampaně, a to už jsou 3 addony venku a bůhví jestli jeden z nich nebyl určen na SG. Poté co přestanou s vidlemi honit toho kdo vymyslel složení SG tak se vydýchají a něco ještě provedou. Nejsou první ani poslední - Solomon Kane, Trudvang. Jinak když odečtu backery s dolarovým pledge tak na jednoho přispěvatele vychází v průměru příslib 183 dolarů, resp. mi při odečtení ceny pledge vyšlo, že mají “prodaných” 1500 expanzí dohromady na 2858 přispěvatelů, kdy každý může vzít až 3, při uvážení kolik lidí jinde přihazuje do maxima při každé expanzi a kolik lidí ve finále bere all-in (se slevou), je zájem o expanze fakt špatný, dovedu si představit, že na ta rozšíření by mohli mít víc než dvojnásobný příslib peněz. Čistě teoreticky má tam má každý sedmý podporovatel přihozeno na 3 expanze a tím to hasne.  

28.4.2022 12:53:01 | Upraveno autorem (porovnej)

@czechImenhotep přesně tak. 1500 kusů rozšíření děleno 3 je 500 kusů na jedno rozšíření. Pokud to nepůjde do retailu, tak se jim tisk nemůže vyplatit. Pokud rozšíření do retailu půjdou a KS je jen jako předobjednávka, tak se to možná vyplatí hráčům v obchodě :P

28.4.2022 13:32:36

Já pořád čekám, kdy sem napíše někdo, že hra vypadá skvěle, gameplay úžasnej a že je to jasnej All-In.. ale asi tady nejspíš nikdo takovej není.. ;)
A vzhledem k tomu, co se aktuálně děje ohledně shippingu u Zombicide předpokládám, že Anastyr to bude mít tak nějak podobně.. čili naprosto nesmyslná cena za hru tohoto stylu..

29.4.2022 10:21:40

@Azalin co se aktuálně děje u Zombicide?

29.4.2022 10:29:05

Frozenstain: Lidi píšou, že mají shipping až dvakrát vyšší než estimate.. já jsem backnul jenom za dolar naštěstí, uvažoval jsem o Resistance pledge za $240, shipping je $64.32 a VAT $63.91.. :-D

U základu za $130 je shipping $62.00 a VAT $40.32, taky pěkný..

29.4.2022 10:51:48
Offcanvas