ZATROLENĚ: Přihazování v bazaru pouze pro VIP účty

Autor: Wolfsen | 3.3.2022 | 88

Na základě vzrůstajícího počtu neseriózního chování přihazujících (převážně nově registrovaných) na Bazaru jsme dnes, 3. 3., s okamžitou platností zavedli povinnost mít VIP účet (tj. ověřené telefonní číslo) pro všechny, kteří chtějí v bazaru přihodit na některý z inzerátů (včetně „Kup teď“). Neseriózní chování nejčastěji znamenalo, že tito lidé nerespektovali pravidlo závaznosti příhozu / koupě a navíc si z tohoto moc těžkou hlavu nedělali.

Podobný krok jsme avizovali již dříve a nyní jsme k němu byli nuceni přistoupit dokonce přímo úmyslným vandalstvím jednoho člověka, ke kterému se dnes uchýlil.

Od nového opatření si slibujeme úbytek podobného neakceptovatelného chování. Bohužel ani tak nebude možné eliminovat obdobné případy úplně. Určitě ale takové situace budeme řešit maximálně pečlivě tak, abychom férovým účastníkům minimalizovaly vzešlé problémy.

Všem poctivým uživatelům, kterým tímto zkomplikujeme přístup k naším službám se tímto omlouváme a děkujeme za pochopení.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Taky se mi teď podařilo koupit hru, kde prodávající napsal, že první dva v pořadí si to rozmysleli. Nechápu tohle chování.

4.3.2022 07:57:54 | Upraveno autorem (porovnej)

Díky za to. Bazar je pro mě TOP místo k nákupu her i prodeji toho, co mi doma leží dlouho na poličkách. :-) 

4.3.2022 09:23:58

Když jsem se registroval a není to tak dávno, tak jsem si rovnou zakládal VIP účet. Tyto kroky pouze schvaluji. :)

4.3.2022 10:28:43

Také se mi stalo. 

4.3.2022 11:27:27

Díky za tento krok. Snad pomůže.

4.3.2022 13:06:36

SMS správy a poplatek 5 Kč, co tím myslíte další SMS správy? to jako mě budete ověřovat a já budu platit pokaždé 5 Kč když půjdu do aukce???? 

4.3.2022 13:14:48

Proboha co to bylo za exota? Nebyl to nakonec nově zakuklený Snehurec ;).

4.3.2022 13:41:59

@Wolfsen To s těmi 5 Kč mě také zajímá. To mě od vás budou chodit SMS, které nechci, a ještě za ně budu platit?? Třeba pokaždé, když budu chtít nakupovat na bazaru? Tak to raději půjdu o dům dál, pokud by to tak bylo, tak doufám, že to tak není. Proč to neuděláte jednoduše tak, že kdo má bazar index alespoň 10:0:0, tak nemusí tuhle kravinu absolvovat?

4.3.2022 15:09:54

No uplne se mi to nelibi, ale naprosto to chapu. A za tu dobu, co tu jsem registrovana, jste si ziskali moji duveru… Uznavam, ze se tezko da bojovat jinak. Jen me mrzi, ze i takhle dobrou komunitu muze snadno poslat do kytek hovado. Takze diky moc, ze udrzujete tenhle skvely web s jeste skvelejsimi lidmi :)

4.3.2022 15:43:31

Myslím, že Artcorův návrh promítnout do důvěryhodnosti uživatele bazaru profilovou úroveň uživatelů je velice rozumné a správné a jsem rozhodně za tohle podpořit. Uživatelé, kteří dlouhou dobu tady přispívají a mají už nějakou úroveň si, myslím, zaslouží důvěru i bez nějakého ověřování - jednoduchý systém jak facka. Nové čerstvě registrované uživatele ověřovat, ale staré známé páky, dejme tomu od kostky úrovně 5 bych neověřoval.

4.3.2022 15:44:22 | Upraveno autorem (porovnej)

Rovnako si myslím,  že ak je niekto Zatroleným hráčem viac ako napríklad 1000 dní (alebo aj iný počet) aj to sa už dá považovať za dôveryhodného užívateľa. 

4.3.2022 15:54:43

Zpoplatněno je nové ověření čísla. Tj. pokud např. změníte své telefonní číslo.

 

Dotazy jsou samozřejmě v pořádku a vítané, ale velmi bychom ocenili, kdybyste nám nepodsouvali něco, co nikde netvrdíme.

 

@kren Za mě to vůbec rozumné není. To, že je někdo ochoten věnovat svůj čas na rozvoj tohoto webu (za což jsme samozřejmě každému vděční), opravdu neznamená, že bude brát vážně závaznost příhozu nebo vystavení inzerátu, ani to, že si nebude vytvářet duplicitní účty, kterými bude v bazaru škodit (naopak u takového účtu se může pravděpodobnost zvýšit, protože nebude chtít přijít o dobrou reputaci). Ověřené číslo nám pomáhá zjistit, že člověk je opravdu tím, kým tvrdí, že je.

-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.3.2022 16:02:35

@Wolfsen Vůbec nesouhlasím. Tím říkáš, že lidé, kteří věnují svůj čas tomuhle webu jsou potenciální podvodníci? Od určité úrovně jsou tady na webu natolik známí, že by si ani při nejlepší vůli nedovolili něco takového, co píšeš. Nebo si myslíš, že i já jsem podezřelý z toho, že si poběžím zřídit další identitu, abych mohl sabotovat bazar? Není to od tebe trochu úlet? Pokud se ti nelíbí úroveň 5, tak myslím, že od klobouku by to už mohlo fungovat.

4.3.2022 16:21:31

Případy, které jsem zaznamenal, bohužel říkají, že se mýlíš ty.

A pokud budeš hned vše brát osobně, diskuzi to moc nepomůže. My jako admini musíme uvažovat obecně. A tak jsem myslel i svůj příspěvek.

----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.3.2022 16:44:35

Já jsem si ověřil účet snad první minutu, co to šlo. Myslím, že to rozhodně není nic tragického a věřím, že kdo chce férově využít místní bazar, tak to zvládne. Přijde mi to jednodušší, než vymýšlet nějaká další pravidla a podmínky. 

Mrzí mě, že je vůbec taková potřeba (já se s tím naštěstí zatím nesetkal), ale toto je jednoduché (jelikož už je fungující) opatření, které to má šanci minimalizovat.

...................................................................
Odvážný dobrodruh / www.deskozona.cz

4.3.2022 16:51:14

VIP bazar je podle mě naprosto v pořádku. A na jednorázovém ověření čísla pomocí SMS (VIP účet mám) a vystoupení z naprosté anonymity při dražbě (a následné obchodní transakci) osobně neshledávám nic závadného.:-)

4.3.2022 16:52:17

@kren Chápu, že můžeš mít pocit, že kdo pro web něco udělal měl by být automaticky důvěryhodný. Bohužel to vždy být pravda nemusí. A to bohužel bych zdůraznil.
Na druhou stranu, jak často měníš své telefonní číslo? Já mám jedno desítky let a počítám s ním do konce života. Tedy zdejší ověření čísla je pro mne jednorázová věc (kterou už jsem dávno udělal) a už nepočítám s tím, že bych ji kdy znovu dělal. Opravdu pak má smysl dělat nějaké výjimky? Za mne ne.

Honza Mamut
*Problém v Katalogu her? Napište mi.*

4.3.2022 17:16:12

Žádné další SMS vám nechodí. Pouze ta jedna registrační. 

____________________________________________________
Natáčím deskoherní videa na Youtube na kanále Bartyx Gaming!

4.3.2022 17:39:42

@asgardpepa  no já si vždy u takového chování říkám, jestli si to nepřehazoval někdo sám. Pak nezjistil, že už ho nepřehodíš, tak to zrušil. (na druhou stranu taky se mi jako prodávajícímu stalo, že si člověk koupi rozmyslel.. pak nevím, co dělat, když se třeba před tím několikrát přehazoval s druhou osobou)

 

Za sebe jsem pro změnu. Mohlo by to o něco víc vymazat přihazování si na vlastní aukce.

 

 

 

4.3.2022 17:53:25

@Wolfsen Tak nic, jen mne to překvapilo, že by si někdo takhle zahrával se svou pověstí. Jinak samozřejmě proti ověřován přes tu registraci telefonu nic nemám - sám jsem s tím neměl problém. 

PS: Samozřejmě to děláte dobře a  vím, že s tím máte fůru práce.

4.3.2022 18:18:30 | Upraveno autorem (porovnej)

Edit: omlouvám se, nějakým nedopatřením jsem poslal zprávu (prázdnou), aniž bych to měl v úmyslu :)

4.3.2022 18:38:37 | Upraveno autorem (porovnej)

@loix1 Nene… Přiznávám, že tohle je nedořešený pohrobek k situaci, kdy by někdo chtěl měnit pravidelně číslo a ověřovacími SMS by chtěl třeba nějak finančně škodit Zatrolenkách. A neměli jsme třeba omezení pouze na CZ/SK tel. čísla, takže šly udělat nějaké scénáře, kdy to vcelku bolelo. Navíc ještě v dobách, kdy Zatrolenky měly víceméně nulové příjmy a každou korunu jsem 2x obracel, protože jsem Zatrolenky dotoval nejenom svým časem ale i finančně.

A myšleno to je samozřejmě pouze při změně tel. čísla a jeho ověřování pomocí SMS. A zatím k tomu přistupujeme tak, že jsme se s uživatelem vždy dohodli, že je to tak výjimečná situace, že ten poplatek neřešíme ani v tomto případě.

I když i tady trochu uvažujeme, jestli nemít nějaký mechanismus ověřování kontaktů třeba 1x ročně, aby byla zajištěna aktuálnost. Ale zatím je to ve stádiu úvah.

4.3.2022 19:01:45

@Conan70 Viz moje odpověď výše. A popravdě bych si vyprosil na základě tvé představy, jak sis tu funkci vybájil ve své hlavě, označovat něco za kravinu. Ano, to co píšeš by skutečně nesmysl až kravina byla. Ale v tuhle chvíli sis sám vykonstruoval nesmysl, aby ses mohl rozčílit. A který se nezakládá ani trochu na realitě.

4.3.2022 19:03:58

"I když i tady trochu uvažujeme, jestli nemít nějaký mechanismus ověřování kontaktů třeba 1x ročně, aby byla zajištěna aktuálnost."

 

Dotaz, k čemu by to bylo dobré? 

4.3.2022 23:44:00

@Houp  Kdyz si nekdo potrebuje zmenit telefonni cislo, aby tu nebyly debaty kvuli petikorune. Vic nez 1x za rok si moc lidi cislo nemeni.

5.3.2022 01:41:21

A já bych dodal, že je to spíš úvaha, která rozhodně není naplánovaná k naprogramování. A rozhodně není navržená ani její podoba (tedy kdy to bude vyžadované a tak). Takže by veškerá diskuse na tohle téma byla čistě spekulativní a max. v hypotetické rovině.

Takže pardon, moje blbost, že jsem to vůbec plácnul.

5.3.2022 10:44:11

@Houp 

Já to dostal za ten svůj poslední příhoz, co jsem byl ochotný za to dát, takže to pro mě bylo v pohodě a už jsem nezjišťoval jestli přihazoval na svoje aukce nebo ne. 

5.3.2022 16:20:28

Taky jsem zaregistroval nestandardní chování na mé příhozy v některých  aukcích.

A nejlepší je, když přihazují kamarádi a neznámí známí s cílem co nejvíce navýšit cenu…

Ale v žádném případě nezanevřu na bazar na Zatrolenkách, díky němuž mám pár kousků ve své sbírce,

které bych jinde nesehnal.

Díky moc.

5.3.2022 17:55:30

Znamená to tedy, že bazar tedy kompletně přechází do režimu VIP bazaru (dříve volitelného), chápu to správně? Asi by se tedy měl ten přepínač Úroveň bazaru při zakládání nového inzerátu buď zcela zrušit, nebo jej nastavit implicitně (a bez možnosti změny) na VIP bazar.

Mimochodem v článku s pravidly bazaru (https://www.zatrolene-hry.cz/clanek/bazar-zakladni-informace-5158/), na který se odkazuje nápověda Co je VIP bazar? u volby úrovně bazaru, uživatel vysvětlení pojmu VIP bazar nenajde, ale možná jsem slepý. Vzpomínám si totiž, že jsem o VIP bazaru kdysi něco četl, ale ty informace jsem nenašel tam, kde bych je čekal.

EDIT: Tak už jsem to našel. Zmíněno to bylo tady: https://www.zatrolene-hry.cz/clanek/zatrolene-upravy-v-inzeratech-na-bazaru-7105/.

6.3.2022 07:29:00 | Upraveno autorem (porovnej)

Také se přidávám k tomu, co píše Holy.
 

Nechápu rozdíl mezi běžným bazarem a VIP bazarem.

9.3.2022 19:19:05

Konečně! :-)

9.3.2022 21:51:10

Vybíráme z Bazaru

Insert Hostina pro Ódina
Insert Hostina pro Ódina
Akt. cena: 150 Kč
Končí za: 10 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas