LET'S PLAY (Deskofobie): Claustrophobia 1643

Autor: Yedle | 21.2.2019 | 1

Skupinka šílenců se vydá do pekelného labyrintu hledat své posedlé kolegy. Tohle určitě dopadně výborně...

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Beznaděj
Opravdu je hra zábavná? Vypadá moc hezky, graficky a komponentově místy až přeprodukovaná. Ale Yedle podle grimas a řečí typu už mě konečně zabij působil, jako by hra byla od určité chvíle hroznej vopruz a čekání na nevyhnutelné.

21.2.2019 18:46:30

ťažko povedať
Zábavná je, ale každý hráč musí vedieť, čo robí. Ak niekto nerozumie taktike v tejto hre a je náchylnejší nadávať na RNG, tak sa môže dostaviť pocit "to je na hovno hra".
A viem si predstaviť, že aj keď niekto hru ovláda, tak od určitého momentu vie alebo tuší, že to asi nevyhrá... potom je to vždy opruz, toxicita stúpa, reporty sú odoslané adminovi.
Skús

21.2.2019 23:07:48

Havelock
Můj komentář, byl spíš o tom, že Verča trpí neskutečným AP (což jsem povětšinou vystříhal) a tady zase pět minut přemýšlela, co bude dělat. I když bylo jasné, že hru vyhraje. Tak mi ujely nervy. Normálně hra trva 45 minut. Tady byla o hodinu delší. Navíc už byly asi 2 ráno, takže energie na nule.
___
redaktor Deskofobie

22.2.2019 01:14:26

:)
Ono poté co si nechal v úvodu lacině zabít vykupitele v úvodu demonstrační hry, tak být na jeho místě tak to zabalím a dám restart. Od toho momentu to nebyla ukázka hry ale odkládání nevyhnutelného. Byla to taktická chyba jak hrom přesunout jej samotného na místo kde na něj mohou naběhnout úplně všichni. Resp. ten přesun na uvedené pole neměl vůbec žádný význam a chybělo už jen mu na čelo nakreslit zaměřovač. Klidně jej tam naopak mohl naschvál nechat v té vodě ať si pekelník spawnuje po jedné příšeře v tom úzkém průchodu, plahočí se k němu přes startovní pole a plýtvá na to zdroji, s vidinou střelby blunderbussem do boku. Na ruce měl navíc tuším kartu dávající elusive, ale možná se pletu.

22.2.2019 11:04:35

chyba
Je to tak, ale stejně by to týpek asi schytal, protože Verča měla přichystanou kostku na spawn do ksichtu :) takže by to na něj vysypala stejně. Navíc to byla výměna Redeemer za jednoho zabitého posedlého, takže bych netvrdil, že to byla automatická prohra. Ale jasně po bitvě každý generál. A opakuji nemám problém prohrávat, hra je za normálních okolností svižná vyvražďovačka. Byl jsem otrávenej ze svého spoluhráče, který se 2 minuty rozmýšlí, jestli hodí kostkama levou nebo pravou rukou a vidinou toho, kolik balastu z toho budu muset stříhat, aby se na to dalo dívat.
___
redaktor Deskofobie

22.2.2019 11:31:05

:)
Na to pole s vodou by se vešli jen 3...na tu úvodní zónu se jich vešla tuna, plus tam mohli snadno lézt hned další kdyby vykupitele nějakým omylem nezabila. Úplně by stačilo, aby mu po úvodním nájezdu zůstal volný víc než jeden řádek a prakticky by si tím statisticky garantoval alespoň přežití, při hodu na 4 kostkách a kartě s čísly. Taky bych netvrdil, že je to prohra, kdyby se to nestalo na začátku hry, kdy absence toho redeemera který funguje jako násobič, se za x kol musí projevit. Výměna to nebyla. Hrdinové úplnou náhodou našli toho posedlého na začátku a sejmuli ho v jednom kole. A to bez ohledu na ten špatný tah vykupitele. On tam jenom stál a zhebl, nic neudělal. Kdyby je alespoň zdržel o 1-2 kola navíc. Kdyby na tom poli vůbec nebyl nic by se nestalo.

22.2.2019 12:11:15

Yedle
Prvá Claustrophobia bola rýchla, tak na aj pod 45´, super filler. Táto druhá je o poznanie vážnejšia a náročnejšia. Ak sa má scenár kvalitne odohrať, tak 1,5hod aj viac je reálny čas.

22.2.2019 12:21:42

Llano
Při naší testovní hře s Falcem jsme dali 3 různé scenaře během 3 hodin.

Czech... díky za rozbor. Lidi dělaj chyby. Od toho je to hra.
___
redaktor Deskofobie

22.2.2019 12:34:01

Yedle
Aha, jasny, strihem to pusobilo, ze hraje celkem svizne. Frustraci z cizi AP naprosto chapu. Jednou jsme hrali GOSU a kamarad u zaverecneho tahu premyslel tak dlouho, ze jsme ho u toho nechali a sli se s jidlem koukat na tv. Po 30 minutach (slovy triceti) to vymyslel a nejakym prisernym kombem nam to desive nandal, ale moralni vitezove jsmd byl8 nakonec stejne my, protoze on se pripravil o 30 minut zabavy s nama

22.2.2019 13:36:05

:)
Yedle: Však takových chyb jsem už udělal, nejlépe v eurohrách co trvají dvě hodiny v posledním kole :D Pokukuji po tom, ta hra má větší hloubku než se na první pohled zdá. Jediné z čeho mám obavu jestli se to nezvrhne v opakování stále stejných postupů.

22.2.2019 20:26:38
Offcanvas