Autor: Bubákovi | 5.1.2022 | 0

Ředitel Albus Brumbál se rozhodl, že z důvodu viditelně narůstajících aktivit v oblasti černé magie svolí k tomu, aby se studenti v tomto předmětu zdokonalovali, aby se proti černé magii dokázali bránit. Pod bedlivým dohledem bradavických profesorů budou studenti sesílat kouzla a kletby, používat předměty a získávat spojence, aby mohli omráčit soupeře a bránit se před silami zla. 

Příprava hry:

Hráči položí mezi sebe Pódium a žetony položí do zásoby poblíž. Každý hráč si zvolí kolej, za kterou chce hrát (můžou být i oba ve stejné koleji) a vezmou si související kartu a figurku. Kartu si vezmou k sobě a figurku postaví na políčko START na své straně pódia. Rozdělí se karty do 4 balíčků - karty knih, základní balíček karet - kde si kadý hráč vezme 7x Alohomora!, 1x hůlku, 1x kotlík a 1x pomocníka. Karty zamíchá a 5 msi vezme do ruky (zbytek tvoří dobírací balíček), karty kleteb a karty do učebny.

Průběh hry: 

Hráči hrají v průběhu svého tahu karty a spouští jejich efekty. Jako první se vyhodnocují karty kleteb. I když hráč dobere kletbu v průběhu tahu, okamžitě se musí vyhodnotit. Karta zůstává v balíčku, dokud nemám případně kartu, která mi dovolí se jí zbavit.  

Poté následuje hraní bradavických karet a spouštění efektů - předměty, kouzla a spojenci. Spojenci se vykládají před sebe a pomáhají nám celou dobu. Ostatní karty okamžitě vyhodnotíme - jestli nám dají blesk na zásah nepřítele, nebo srdíčko na přidání života. Za každý odložený žeton blesku posune hráč figurku svého soupeře o 1 pole směrem k okraji pódia, srdíčko posouvá hráčskou figurku o pole ke středu pódia. Karty spojenců se na konci tahu neodkládají. Používání penízků (vlivu) za tyto žetony si můžeme z učebny nebo knihovny nakoupit karty do svého balíčku. Knihy z knihovny se nemohou ničit, ale vždy se vrací zpět do knihovny. 

Některé karty jsou barevně odlišené a mají v levém horním rohu znak koleje. To se týká spojenců, předmětů i kouzel. První efekt karty, může hráč využít vždy, Druhý efekt ve spodní části může hráč využít pouze v případě, že jde o efekt koleje, za niž hráč hraje, nebo má vyloženého spojence ze stejné koleje. 

Konec tahu: Poté co hráč odehraje karty a provede akce, včetně útoku na soupeře nebo léčení ztraceného zdraví, provede následující:

  • Všechny zahrané karty v ruce odloží do odkládacího balíčku. Do dalšího tahu si karty nenechává.
  • Spojenci zůstávají vyložení, jejich efekty se mohou využívat v každém dalším tahu.
  • Všechny nevyužité žetony se vrátí do zásoby.
  • Dobere si 5 nových karet. Pokud v dobíracím balíčku dojdou karty, zamíchá odkládací balíček a vytvoří nový dobírací. Jinak se odkládací nemíchá. 

Omráčení soupeře: Pokud se hráči podaří posunout soupeřovu figurku na pole omráčení, stává se vítězem kola. Soupeř si vezme ukazatel omráčení a položí jej na volné místo na kartě koleje. Nové kolo začne tak, že oba hráči zamíchají všechny své karty i se spojenci a začnou znovu se všemi nakoupenými kartami. Začínajícího hráče vybere omráčený hráč. 

Konec hry:

Hra pokračuje, dokud jeden z hráčů nezíská třetí ukazatel omráčení. Zvítězí hráč, jenž svého soupeře omráčil 3x.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Offcanvas