Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: Nikael | 18.12.2020 | 0
Jednou za čas dojde ve vesmíru k prolnutí některých světů. Během těchto krátkých momentů může dojít k proklouznutí objektů nebo bytostí z jednoho světa do jiného, kam nepatří. Jedno takové prolnutí se v temných časech událo mezi Zemí a Neemosem. Tyto dva světy nemohly být více odlišné. Zatímco na Zemi platí fyzikální pravidla, Neemos je protkán zkaženou magií, jejíž vliv stvořil svět plný monster a krutostí. Zpočátku se na Zemi začaly objevovat předměty z Neemosu stále naplněné magickou mocí a staly se hned velmi vyhledávanými různými léčitely, alchymisty či šamany – jejich čáry najednou překvapivě začaly fungovat. Ovšem vše se změnilo, jakmile propojení obou světů zesílilo, a první čarodějnice z Neemosu vstoupily na Zemi. Málokdo našel odvahu se těmto zvráceným, zlým bytostem postavit.
Dark Rituals: Malleus Maleficarum je asymetrická hra typu 1 proti všem. Jeden z hráčů je Witch Master ovládající čarodějnice a mnoho jimi vyvolaných monster. Ostatní hráči hrají za 4 hrdiny, kteří se snaží Witch Mastera porazit.
Příprava hry:
Hra se hraje podle některého ze scénářů, který zároveň určuje cíl hry („dones něco někam„“, „zastav rituál čarodějnic dřív, než vyvolají démona“, „posedni X vesničanů“ atd). Jednotlivé scénáře lze spojit do jedné delší kampaně. Počet hrdinů je pro každou hru vždy nastaven na 4 nehledě na počet hráčů (pokud hraje méně než 5 hráčů, někteří ovládají více hrdinů).
Během přípravy hry se podle vybraného scénaře sestaví z mapových dílů oblast, kde proběhne střet. Každý hráč dostane desku hrdiny (Witch Master desku čarodějnice), dále kartičku alchymie (každý hrdina má vlastní kouzla) a základní vybavení. Witch Master má k dispozici balíček kouzel, které si každé kolo doplňuje. Nakonec každý hráč dostane (dle vybrané postavy) příslušný počet žetonů staminy a své miniatury.
Průběh hry:
Obě strany (hráči vs. Witch Master) se střídají ve hře a snaží se jednotlivými akcemi dosáhnout kýženého výsledku definovaného vybraným scénářem. Kdykoli jste na řadě, můžete s vybranou postavou udělat 1–2 akce, pokud máte dostatek staminy na jejich zaplacení. Každý hráč má k dispozici určité množství staminy (energie), pomocí níž vykonává různé akce (pohyb, útok, kouzlení atd). Různé postavy mají ve hře odlišné množství staminy a liší se i cena akcí, které mohou vykonávat (například silný hromotluk potřebuje na pohyb více staminy než obratný lovec, ale má zas více životů). Hospodaření se staminou je tedy základní mechanikou hry a vyplácat si staminu hned na začátku na náročné (a drahé) akce vám sice může dát zpočátku výhodu, ale zároveň jste bez staminy bezmocní a odkázaní na to, co s vámi soupeř provede.
Během scénáře hrdinové sílí tím, že porážejí nepřátele (rostou jim jejich základní statistiky), sbíráním nového vybavení a rostlin, s jejichž pomocí mohou čarovat. Witch Master může zesílit zabíjením hrdinů nebo posednutím/zabitím vesničanů. Pokud je v tom obzvlášť úspěšný, může po čase otočit karty svých postav na druhou (silnější) stranu, nebo se dostat ke kartám moru, který hrdinům zablokuje část jejich staminy.
Konec hry:
Hra končí buď vítězstvím hrdinů, nebo Witch Mastera, přičemž konkrétní podmínky pro vítězství určuje vždy vybraný scénář.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Primal: The Awakening – Chronicles of Mount Havoc
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 2 dny