Autor: CzechWin | 27.5.2019 | 0
Kult je závislý na ústním (a zobákovém) šíření svého učení a jeho nové enklávy mohou vzniknout kdekoli na mapě. Kdekoli Kult ovládá mýtiny, tam může postavit zahrady, které pomohou v další radikalizaci zvířat, jež zde žijí. Jakmile se rozšířila zpráva, že Lesní říše u Velkého jezera je na pokraji všeobecné války, Společnost Říčního lidu urychleně povolala své úředníky, aby na místě zajistili obchod.
Rozšíření Říčního lidu přidává do hry Root dvě hratelné frakce Říčního lidu a Ještěřího kultu. Dále rozšíření obsahuje druhou postavu Tuláka, kterou lze začlenit do hry a Mechanickou Markýzu, která hráče může potrápit jako protivník v kooperativní nebo samostatné hře. Hra je tudíž hratelná v jednom až šesti hráčích. Součástí rozšíření jsou další žetony, karty a stojánek pro Mechanickou Markýzu. Hra obsahuje také kooperativní scénáře.
- Ještěří kult: Zatímco ostatní frakce hrají karty, aby dosáhly svých cílů, Kultu stačí odkrývání karet z ruky - pokud nejsou karty využity k zisku vítězných bodů, vracejí se v průběhu Večera zpět do ruky hráče. Kultu má však ztíženo provádění pohybu a bitvy - tyto akce mohou provádět pouze radikální stoupenci Kultu: kultisté. Zahrady Ještěřího lidu přitahují poutníky a Kult tak ovládá jakoukoli mýtinu, kde má postavenu zahradu.
- Společnost Říčního lidu: Společnost profituje z poskytování služeb ostatním frakcím v Lese. Jedním ze způsobů, jak získávat vítězné body, je výstavba obchodních stanovišť. Stejně důležité jsou dividendy, které může Společnost vytěžit ze svého bohatství. Říční lidé jsou výborní plavci a mohou se tak pohybovat mezi mýtinami spojenými řekou bez ohledu na to, kdo ovládá výchozí či cílovou mýtinu.
- Mechanická Markýza: Mechanická Markýza je hrou ovládaný hráč, který může být použitý dvěma způsoby. Zaprvé se hry může účastnit více hráčů a nahradit lidského hráče za Markýzu. Zadruhé může Mechanická Markýza být (s lehkou úpravou pravidel) protivníkem v kooperativní hře jednoho až čtyři hráčů. Mechanická Markýza využívá herní komponenty Markýzy z Kocourova. Do jedné hry tedy nelze začlenit mechanickou a lidskou Markýzu.
- Kooperativní kampaň (scénáře): Kooperativní hry mohou být navázané na sebe v delší kampaň. Kdykoli se hráčům podaří společně vyhrát, začne Mechanická Markýza další hru s náskokem o tři vítězné body vyšším, než tu předešlou. A každý hráč si na začátku hry ponechá další jednu vyrobenou kartu z těch, se kterými zakončil hru předešlou.
Sdílet s přáteli:
Komentáře
Zatím nebyl přidán žádný komentář...