Autor: Vernon | 27.9.2018 | 0

Hledáte vzrušující práci s neomezenými možnostmi profesního růstu? Práci, která nabízí možnost navštívit ohromné množství realit a historických epoch? Chcete zachovat časovou kontinuitu, úctyhodný rozmach našeho století a nekonečné možnosti cestování, které nabízí technika tachyonové injektáže? Jste prozíraví, odhodlaní a máte rádi práci v týmovém prostředí? Nebojíte se vůbec ničeho? Agentura T.I.M.E potřebuje právě Vás! 

T.I.M.E Stories je sci-fi příběhová hra, ve které každý hráč přebírá vládu nad „schránkou“ (postavou z navštěvovaného světa). Jedná se o plně kooperativní hru, kdy jeden balíček představuje jednu misi - základní hra nabízí scénář Asylum (sanatorium, Paříž 1921). Misi je potřeba splnit tak rychle, jak je to jen možné. Tým má však možnost danou časovou scénu podstoupit několikrát. 


Příprava hry:

Před začátkem hry se nejprve rozloží herní deska s herními žetony, kostky akcí a figurky hráče. Následně se připraví karty daného scénaře. Ty lze rozdělit na: karty předmětu, karty „mise splněna/nesplněna“, karty plánu, karty lokace a karty schránky.


Průběh hry:

Každý běh trvá určitý počet jednotek času, který je týmu přidělen na základně. Následně se tým přenese na první lokaci mise. Poté se střídají dvě následující fáze do doby, než vyprší čas:

  1. Otevření a průzkum lokace: Kapitán vyhledá karty jednotlivých částí lokace, kterou se tým rozhodne prozkoumat, ty jsou následně vyloženy na herní desku a hráči umístí svou figurku na pole nad kartou časti lokace, která je zajímá. Na odpovídající kartu se smí podívat jen ten, kdo se nachází na jejím poli. Agenti mají telepatické schopnosti, které jim umožňují ostatním agentům představit, co se právě děje a probrat mezi sebou jakékoliv získané informace, včetně možností dalšího postupu (např. zkoušky pro získání informací/předmětů). Pro udržení správné atmosféry příběhu je potřeba dodržet dvě zásady - 1) neukazujte přední stranu karty hráči, který s vámi není na stejném poli; 2) nečtěte celou kartu nahlas ale parafrázujte, citujte, vyprávějte... ve zkratce: popište jim, čím právě procházíte.

  2. Změna lokace: Pokud máte pocit, že jste již vše prozkoumali nebo pokud prostě chcete změnit scenérii, můžete lokaci opustit a přejít do jiné.

Konec hry

Běh končí úspěchem nebo selháním mise. V případě selhání vám scénář oznámí, kterou kartu „Mise nesplněna“ musíte přečíst a jaký je následující průběh hry. V případě splnění mise vám hra oznámí, že si máte přečíst kartu „Mise splněna“ (nikdy ale tuto kartu nečtěte předem).

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Divukraj: Zvonkobraní
Divukraj: Zvonkobraní
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 9 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas