Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: G4nd4lf | 2.8.2018 | 0
„Zatraceně - ve vedlejší místnosti je slyšet šramot. Opatrně skulinkou ve dveřích nahlídneš a spatříš podivné humanoidní stvoření. Kobold... je jich tu dole plno. Čím níž jste se dostávali podzemím, tím víc těchhle podivných stvoření jste potkali. Nebudou tak hloupí, jak vypadají - to by nezvládli nastražit past, do které naše skupinka dobrodruhů spadla. Otočíš se a oko ti padne na haraburdí v rohu místnosti - možná tam bude něco použitelného... možná trochu jídla. Opatrně se pustíš do prohrabávání. Holýma rukama tu zrůdu těžko zabiješ...“
Unbroken je sólová desková hra, ve které bojuje hráč přežití v nestvůrami prolezném podzemí. Ocitá se v roli dobrodruha, který jako jediný přežil přepadení skupinky a s holýma rukama utekl hlouběji do zatuchlých kobek a nyní spřádá plány, jak se dostat pryč.
Příprava hry:
Hráč si zvolí postavu, se kterou bude hrát. V Print and Play edici jsou na výběr čtyři - Sneak (Zloděj), Sage (Mudrc), Hunter (Lovec) a Brawler (Rváč) - každá má unikátní set schopností, které jim budou vypomáhat (např. s lovcem budete mít méně starostí s jídlem, naopak rváč využije svých bojových schopností při setkání s nepřítelem).
Na začátku nemá postava žádné další schopnosti a má jen kartu „holých rukou“ místo zbraně. Na desce hráče označí kostkami nulové zásoby (ve hře jsou tyto suroviny: železo, jídlo, dřevo, vychytralost - v orig. cunning - a poklady). Nastaví se počáteční hodnota ukazatele malé snahy. Snaha je velmi důležitá - pokud klesne na nulu, postava umírá vyčerpáním nebo se pološílená vrhne do hlubin podzemí a zmizí v nenávratnu. Další dva ukazatele - střední snaha a velká snaha - jsou na začátku hry na nule. Na druhé desce je pak ukazatel času a brnění + životy monstra. Hráč si může zvolit ze tří obtížností - lehká (bonusové zásoby dle hodu kostkou), střední a těžká (monstrum vždy útočí první, hráč má na začátku méně malé snahy). Posledním krokem je zamíchání karet setkání a schopností.
Průběh hry:
Hra se odehrává postupně ve čtyřech úrovních, kdy na konci každé čeká na hráče boss ve formě příšery, kterou musí přelstít, nebo porazit v boji. Kolo se skládá ze dvou částí:
„V té podivné svatyni jsem našel pěknou hromádku zlata, ale ten kobold je mi teď v patách. Ještě si trochu dáchnu a zkusím se podívat, jestli bych ho nedokázal nějak přelstít...“
„Ufff - wyverna se kácí k zemi po zásahu sekery - za ní se rýsují obrysy dveří, zpod kterých prosvítá denní světlo. Uděláš pár vrávoravých kroků a mžitky před očima tě pošlou do kolen - šátráš v tlumoku s nadějí, že tam přeci jen zbyla trocha těch bobulí, cos našel na spodním podlaží - marně. Svět kolem se ti začíná pomalu rozmazávat, až se ponoříš do tmy. Za několik dní tu jen další odvážlivci najdou napůl ohlodanou mrtvolu od krys.... I takhle neslavně může končit dobrodružství.“
Konec hry:
Pokud postava přežije poslední souboj, je na čase bodovat - každé zásoby, které hráč z podzemí odnese, mají určitou bodovou hodnotu (s výjimkou malé snahy). Nejhodnotnější jsou poklady, které Vám však v samotném dobrodružství nijak nepomohou. Výsledek si můžete zaznamenat na přiložené skórovací karty vč. data a obtížnosti. Příjemným bonusem zvyšující hratelnost jsou achievementy, které můžete plnit (např. tři vítězství v řadě, výhra se všemi postavami, vyhnutí se třem soubojům apod.).
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Na křídlech draků
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 12 dnů