Autor: Olney | 8.6.2018 | 0

Řinčení zbraní, šustění karet. Kroky v podzemí. Příšera! Kryt, útok! Šustění karet… Nákup zbroje, pivo v krčmě. Útok! Goblin v zádech... Šustění karet…Au! Fireball… Šustění karet… A tak dál… Až do hořkého konce.

Village of Legends je karetní hra zaměřená na přímý souboj. Hráči představují klasické fantasy hrdiny různých ras (trpaslík, elf, barbar) i povolání (válečník, druid, kouzelník). Každá postava má specifický soubor atributů a speciální schopnosti, které je možné odemykat při přechodu na vyšší úroveň. Cílem hry je zabít postavy protihráčů – ať už přímým útokem, nebo prostřednictvím různých potvor, které je možné na protivníky poslat.

Hra spadá do kategorie deckbuildingu – dispozici je stálá nabídka základních karet, spolu s náhodně taženými speciálními kartami (podobně jako třeba ve hře Ascension). Hráči pak kombinují individuální vlastnosti svých postav s bonusy a dalšími výhodami ze zakoupených předmětů.


Průběh hry:

Ve svém kole může hráč nakoupit, vybavit se novými předměty, vyslat příšery nebo přímo zaútočit:

  • Nakupují se zbraně, kouzla, léčivé lektvary, svitky, které dočasně zvyšují inteligenci umožňující seslat kouzla, pivo, které slouží nejen k otupení, ale i k vyvolání bojového šílenství, a v neposlední řadě i příšery, které si tak hráči vlastně „najímají“ do svých služeb. Nakoupené předměty je možno později i zpátky prodat za sníženou cenu – tím dochází k čištění balíku.

  • Vyložením karty vybavení je možné dočasně ochránit svou postavu před útokem. Takto vyložené štíty a pancíře pak zůstávají ve hře, dokud nejsou zničeny.

  • Dříve najaté příšery je možné poslat na protihráče. Potvory potom automaticky útočí vždy na začátku protihráčova kola. Kromě toho mu rovněž blokují přístup k trhu, takže je musí nejdříve zabít, pokud chce získat něco nového. Stejně tak není možné přímo útočit na protihráče, pokud jsme zrovna nějakými potvorami obtěžováni. Jejich zabitím ale získáme zkušenosti, díky kterým se postupně naše postavy zlepšují.

  • Útok je řešen hodem kostky, ke kterému je přičten bonus příslušné zbraně. Útočit je možno libovolným počtem zbraní nebo jen jednou těžkou zbraní, která ale po případném zabití potvory zraní i protihráče. Různé zbraně mají různé atributy dále ovlivňující hru. Při hře více hráčů je povoleno přímo útočit pouze na hráče po levici, ale příšery a kouzla je možno posílat na libovolného protivníka.


Konec hry:

Hráč, který zůstane jako poslední živý, se stává vítězem hry.

 

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Offcanvas