Autor: Krkavec | 5.5.2018 | 0

Kapitáne, loď je zakotvená, přesně podle rozkazu!“

„Tak na co ještě, u všech mořskejch pannen, čekáte? Spustit čluny a ať už jsme na pevnině!“

„No, víte, vyskytla se tady taková menší komplikace... takovej zádrhel, kerej nastal, jak chlapi dopíjeli poslední soudek rumu, jak se tak voslavovalo, že sme po takovým dlouhým čase a po všech těch trampotách narazili zase na pevnou zemi. Ale abych to zkrátil, von totiž Šilhavej Francek přišel s takovou myšlenkou a víte kapitáne, že u něj sou myšlenky vzácný jak jeptišky v přístavních krčmách, prostě a jednoduše že by se jako vyzkoušelo, kdo z posádky se umí nejlíp potápět. Taková soutěž, že by to byla, no a chlapi se toho chytli a teď sou všicky na zádi a chystaj se na to potápění. A víte sám kapitáne, že jak si ta banda vezme něco do palice, nehnete s nima, ani když vám pomáhá devítivocasá. Takže se nám to vylodění asi malinko protáhne sem chtěl říct...."

Kapitán se otočil a otvíraje dveře své kajuty houkl přes rameno na svého prvního důstojníka: „Vzbuď mě, až ta šaškárna skončí.“

V klidu své kajuty  kapitán sundal černou pásku, aby si  promnul zdravé oko pod ní ukryté. Pak, dívaje se na sebe do střepu zrcadla, přemýšlel, zda už nenastal čas pověsit pirátské řemeslo na pověstný hřebík.

Hold your Breath! je karetní hra, která navazuje na hry Walk the Plank!Get Bit!, ale je samostatně hratelná. Hráči v ní v rolích pirátů soutěží, kdo se dokáže potopit do větší hloubky.


Příprava hry:

Každý hráč obdrží pět karet, figurku kotvy a figurku piráta, tu umístí na hrací desku. Zbytek zamíchaných karet tvoří dobírací balíček.


Průběh hry:

Hra má dvě fáze:

  1. Ponor:  piráti se  pohybují směrem dolů po hrací desce. Tato fáze končí dobráním poslední karty dobíracího balíčku. Kotvou si hráči označí, kam až se jejich pirát potopil. Karty se zamíchají a začne fáze
  2. Vynoření: piráti se pohybují směrem opačným - tedy vzhůru po hrací desce.

Hráč, který je na tahu, hraje postupně libovolný počet karet ze své ruky. V každém tahu však musí zahrát alespoň jednu kartu Vzduch, jinak před sebe vyloží jednu kartu Panika! a v tomto tahu nemůže plavat. Pohyb pirátů umožňují karty Plavání, zároveň s nimi musí hráč zahrát karty Vzduch a to tak, aby celková hodnota karet Vzduch byla minimálně stejná, jako hodnota zahraných karet Plavání. Po tahu si hráč dobere karty do počtu pět.


Konec hry:

Vítězí hráč, který se potopil nejhlouběji a zároveň se mu podařilo před koncem hry (tj. dobráním poslední karty z balíku a dohráním kola) dostat zpět na hladinu. Pokud se žádnému z pirátů nepodařilo dostat na hladinu včas, vítězí ten, kdo cestou dolů a nahoru urazil největší vzdálenost.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Válka o Prsten: Válečníci Středozemě
Válka o Prsten: Válečníci Středozemě
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas