Autor: mystygus | 3.10.2017 | 0

Banshee se zaposlouchala do těžkých nárazů do podlahy. Pohlédla směrem ke dveřím na druhé straně místnosti. V tu chvíli do místnosti vletěl s ohlušující ránou Buldozer. Ano, ten samý Buldozer, který jí před malou chvílí způsobil těžké zranění střelou z railgunu. Banshee pochopila, že tohle je chvíle pro pomstu. Ale to by nebyla taková legrace, kdyby na Buldozera slepě vystřelila ze cejchovačky. Stejně jí nemá nabitou. Místo toho aktivovala jeden z newtonů, který měla zrovna u sebe. Ozvalo se nepříjemné ještěří zaskučení zpoza dveří, ze kterých před chvílí vyletěl po zásahu z granátometu Buldozer. Podobných způsobem přiletěl i Sporg a oba byli teď dostatečně blízko u sebe. Banshee sevřela v ruce svou elektrokosu a přepnula jí do žacího módu. Přiskočila k oběma stvořením a jedním rychlým mávnutím způsobila naprosté ticho. Obě bezvládná těla se rozplynula. Rychle popadla munici na podlaze a dobila si jak elektrokosu, tak i cejchovačku. Poté uslyšela překrývající se zvuk dvou spawnpointů. V tu samou chvíli jí ale vešla druhými dveřmi do zad Violeta a namířila na ní svůj plamenomet. Došlo jí, že sama teď nejspíš půjde na spaenpoin, ale takhle to už v takových arénách chodí.

Adrenalin je hra, ve které se ujmete role jednoho ze zápasníků v aréně z (ne)daleké budoucnosti. V aréně se nachází mnoho unikátních zbraní, munice a pomocných udělátek jako jsou zaměřovače, označovací granáty nebo newtony (gravitační granáty). Cílem hry je zranit či zabít co nejvíce protihráčů a posbírat za to vítězné body, než souboj v aréně skončí potřebným počtem úmrtí.


Příprava hry:

Doprostřed stolu se připraví modulární plán, přizpůsobený počtu hráčů. Plán je rozdělen na místnosti, která jsou dále rozdělena na pole. Na vyznačená pole u spawn pointů tří barev (modrá, žlutá, červená) se vyloží náhodně po třech zbraních. Na pole s příslušnými symboly se umístí žetony munice. Vedle plánu se položí skrytě zásoba dalších zbraní, žetony munice a akčních karet. Na vyznačená pole se pak umístí lebky (funguje následně jako počítadlo smrtí do konce hry). Každý hráč si vybere postavu a vezme si všechny komponenty jedné barvy – figurku, plán hráče, dílek akcí a žetony zranění. Následně si vezme kostky munice (3 od každé barvy) a 1 od každé barvy si rovnou nabije (položí na svou desku hráče), zbytek vedle desky hráče. Poté si každý hráče vezme dvě akční kartičky. Každá je rozdělená na dvě části - jedna kostka munice a pomocná akce. Jednu si vybere do zásoby (může mít pouze 3 kartičky maximálně) a druhou zahodí. Podle barvy munice na zahozené kartě se hráč objeví na příslušném spawn pointu. Hra může začít!


Průběh hry:

Akční karty může  hráč používat v průběhu tahu (kdy a jak je určeno pro každou zvlášť). Karty můžou pohybovat ostatními hráči, teleportovat aktivního hráče na jakékoliv pole, dát soupeři značku nebo zvyšovat způsobená zranění. Karta může také sloužit jako munice.  Každý hráč může mít maximálně tři karty.

Ve hře se hráči střídají  ve svých tazích od začínajícího hráče podle směru hodinových ručiček. Každý hráč provede ve svém tahu dvě libovolné akce. Na výběr má z následujících možnosti:

  • Pohyb -Hráč se posune až o tři pole (ne diagonálně). Může procházet dveřmi, ne zdmi.

  • Dozbrojení - Při akci dozbrojení si může vzít vybavení z pole, na kterém se nachází. Ještě než si jej vezme, může udělat jeden pohyb. Může si vzít:
    • Zbraň - Každý hráč může mít pouze tři zbraně. V případě, že si bere čtvrtou zbraň, musí jednu ze svých zbraní vyměnit za zbraň na spawn pointu. Pokud zbraň nevyžaduje více jak jednu munici, hráči si jí vezme do ruky (nabije ji) a může ji použít. V případě, že vyžaduje více nábojů, může náboje zaplatit a vzít si ji jako nabitou, nebo ji položí před sebe jako nenabitou.
    • Munici - Hráči si vezme žeton munice a podle toho, co je na něm vyznačeno, si na svou kartu hráče položí příslušné kostičky či si dobere akční karty. Každý hráč může mít připravené maximálně 3 náboje od každé barvy. Náboje nebo akční karty, které si chce vzít nad limit, propadají.

  • Střelba -Hráč vystřelí na jiného protihráče z nabité zbraně (karta zbraně v ruce). To, jak a po kom může vystřelit, určuje každá zbraň zvlášť (např. na vedlejší pole, na stejné pole, atd.) Někdy hráč může doplatit i další další munici a tím spustit zvláštní módy zbraní. Zbraně mají také vedlejší účinky, které můžou zasažený cíl donutit k pohybu nebo ho označkovat (značka je žeton, který se přičte při dalším zásahu od stejného hráče). Za každé zranění si pak hráče přikryje žetony zranění střelce na své desce životy.

Na konci tahu si hráč může dobít zbraně (zaplatí potřebný počet munice ze své desky hráče a vezme si kartu zbraně do ruky). Poté se doplní na desku chybějící výbava (zbraně, munice) a vyhodnotí se hráči, kteří byli toto kolo zabiti - hráči dostanou body podle počtu zranění způsobených zabitému. Bonusový bod dostane hráč, který dal oběti první zásah. Hráč, který cíli udělil smrtelný zásah, pak dostane svůj žeton na počítadlo smrtí, které se vyhodnocuje na konci celé hry stejným způsobem jako smrt hráče (body podle pořadí), případně získá bonus za zabití dvou hráčů v jednom tahu. Další smrti hráče, který byl již zabit, přinášejí méně a méně bodů. Zabití se poté opět objeví na spawn pointu. Zranění (ale ještě ne mrtví) hráči mají dočasně vylepšné některé akce - mají více „adrenalinu“.


Konec hry:

Konec hry nastává, po určeném počtu smrtí v aréně. Poté se spouští zvláštní poslední kolo, kdy má každý hráč poslední tah s posílenými akcemi. Následně se vyhodnotí všechna dílčí bodování a vítězem se stává hráč s nejvíce body.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Offcanvas