Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Autor: aneken | 27.2.2017 | 0
Je 25. století. Lidstvo létá ke hvězdám již po mnoho generací. Přes léta usilovného pátrání v nejodlehlejších částech galaxie se však doposud nepodařilo najít jinou inteligentní formu života. Při studiu archivních záznamů ze Staré Země jste narazili na zvláštní věc. Někdo vymazal veškeré údaje, průzkumy i mapy týkající se planety jménem Artemia. Proč?
Rozhodli jste se zjistit odpovědi přímo na místě a vydali jste se na průzkumnou expedici. Orbitální scan vyhodnotil Artemii jako planetu třídy M, s četným výskytem flóry a fauny a s podmínkami vhodnými pro přežití. Avšak v okamžiku, kdy vaše loď vstoupila do atmosféry, byla zasažena silným magnetickým impulsem, který vyřadil všechny systémy. Neovladatelné vesmírné plavidlo se řítilo obrovskou rychlostí z povrchu neznámé planety. Kapitán v posledních vteřinách odeslal nouzový signál a nařídil neprodlenou evakuaci.
Když jste opět přišli k vědomí, zjistili jste, že jste nezraněni a začali prozkoumávat okolí. Vtom jste uslyšeli kapitánův výkřik. Byl plný bolesti. A v dálce jste spatřili nejasný temný obrys. Něco vás sleduje. Nejste tu sami...
Nejsme tu sami je asymetrická karetní hra, ve které jeden hráč (Bytost) hraje proti ostatním hráčům (Loveným). Pokud jste jedním z Lovených, prozkoumáváte Artemii pomocí karet Lokací. Jejich hraním a také využitím karet Přežití se Lovení společně snaží unikat Bytosti a vydržet, než přijde pomoc.
Pokud hrajete za Bytost, je vašim cílem přemoci členy posádky ztroskotané lodi a asimilovat je, aby se stali součástí ekosystému planety. Hraním karet Lovu a aktivací skrytých sil samotné planety Artemie se opakovaně snažíte útočit na Lovené, abyste postupně zlomil jejich vůli a neodvratně jejich osud spojil s vaší planetou.
V každém kole má hráč na výběr z karet lokací, kde se může pohybovat. Všichni Lovení nejprve skrytě volí, pro kterou z lokací se rozhodnou, poté Bytost zvolí místo, které prohledá ona. Všechny zahrané karty Lovených zůstávají na stole a Bytost má tak stále větší přehled o tom, kam se Lovení mohou vydat. Pokud Bytost chytí Loveného, přiblíží se k výhře a hráč navíc ztrácí jeden bod vůle (po ztrátě všech bodů se Bytost opět přiblíží k výhře a Lovený začíná znovu s plnými body vůle). Pokud Lovený není chycen, smí využít efekt lokace, kterou si vybral. Tam může získat např. karty dalších lokací, doplnit si karty do ruky, nebo volat o pomoc (přiblížit tým k záchraně).
Obě strany mohou hrát akční karty, kterými v daném kole mohou požadovaným směrem ovlivnit šanci, že Lovení budou chyceni.
Hra končí, jakmile ukazatel úspěchu Bytosti nebo Lovených dojde na cílové pole - daná strana vyhrává hru.
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
KeyForge: Worlds Collide
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 1 den