Autor: Bauhaus | 10.3.2016 | 0

Jsme stále v naší sluneční soustavě, ale svět lidí se změnil k nepoznaní. Planety sluneční soustavy byly terraformovány a osídleny. Šest Megakorporací, které již před mnoha lety opustily zpustošenou a zničenou zemi nyní válčí po celé sluneční soustavě. Objevil se ale nový nepřítel, hrůznější a nebezpečnější než jsme si kdy dokázali představit - legie nemrtvých válečníků a zrůdnosti z temnot. Lidstvo se musí znovu spojit a bojovat proti nové hrozbě jednotně nebo zmizí navždy.

Svět hry Mutant Chronicles Warzone Resurrection vychází z herního systému Mutant chronicles RPG, systému vydaného firmou Target Games. K RPG časem přibyla karetní hra Doomtrooper a nakonec první edice wargamingové hry Warzone. Typově se nedá úplně zaškatulkovat, kombinuje prvky skrimishe a klasického wargamingu ve stylu Bolt Actionu nebo Warhammeru 40k.

Hráči ovládají menší „armádu“, nebo spíše bojovou skupinu složenou z pěších družstev, velitelů a vozidel. Hra využívá střídavou aktivaci - hráči se střídají po aktivaci jednotek (pěších družstev, vozidel atd.). Každý model v dané jednotce, pak v rámci aktivace, jedná samostatně, ale mohou plnit i týmové akce, kdy spolupracují jako tým. Většina modelů má 2 akční body, za které mohou provést akce, jednodušší akce stojí jeden bod, ty složitější stojí dva body. Nechybí variace na známý overwatch, která umožní modelům jednat během protivníkovy aktivace. Těchto akcí je velký vyčet od míření, až po soustředěnou palbu, běh, přeskakovaní překážek. Stejnou akci nelze provést dvakrát.

Zajímavostí Warzone je to, že nepoužívá standardní šestistěnné kostky jako většina wargamingových her u nás, ale kostky dvacetistěnné. Aby hráč uspěl v daném testu na vlastnost, musí hodit hodnotu vlastnosti, nebo méně.

Součástí hry jsou také karty, které existují ve čtyřech typech - prvním z nich jsou zdroje, které používáte k zaplacení speciálních akci, a také k zahrání ostatních druhů karet, jež vám na bojišti dávají výhody a bonusy. Strategické karty ovlivňují celé bojiště, taktické karty dávají dočasnou výhodu a nakonec karty vybavení, které vylepšují určité jednotky. Tyto karty nemusíte používat, ale hra je pak mnohem zábavnější.

Systém misí je dost variabilní na to, aby bitva i na stejném stole nebyla stejná. Bitvy jsou rozděleny na úrovně, které určují počet úkolů. Úkoly mohou ovlivnit výsledek. Zatímco Alpha má pouze jeden cíl, u Bety je to hlavní a pomocná mise, u Delty hlavní a korporátní mise a úroveň Epsilon bývá nejzajímavější - obsahuje hlavní pomocnou i korporátní misi. Hlavní mise jsou pro oba hráče stejné, korporátní i pomocná jsou pro každého hráče jiné a udržovány v tajnosti, což do hry vnáší prvek nejistoty.

Velmi zajímavé je i to, že herní systém umožnuje vytvořit si vlastního velitele. Nemusíte se tedy spoléhat na to, co vám autoři připravili, ale můžete si vytvořit vskutku vlastní bojovou sílu včetně vlastního velitele pro vaši bojovou jednotku.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Song of Ice & Fire: Tabletop Miniatures Game
Akt. cena: 3000 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas