Autor: Zeus | 11.5.2023 | 0

Dungeon Fighter in the Chambers of Malevolent Magma je samostatně hratelné rozšíření hry Krotitelé kobek, které je určeno primárně pro samostatné hraní, ale je možné zkombinovat se základní hrou. V takovém případě je potřeba zvolit jeden z terčů, jeden set kostek (kostky nelze mezi krabicemi kombinovat). Ostatní herní prvky (hlavně karty) jsou kombinovatelné libovolně.

Dungeon Fighter in the Chambers of Malevolent Magma (stejně jako ostatní ze samostatně hratelných rozšíření) přináší do hry tyto inovace:

  1. Systém zkušeností, které mohou hrdinové získávat za udělení smrtícího zásahu nepříteli nebo za neaktivaci speciální vlastnosti, když jim to hod kostkou umožnil. Když pak při fázi nákupu má hrdina 3 zkušenosti, může jimi zaplatit za vylepšení jedné ze svých tří speciálních vlastností. Toto vylepšení mu pak umožní vlastnost aktivovat i tehdy, když mu to kostka neumožní (nepadl symbol oka). Vylepšení je možné použít ale pouze 1x mezi návštěvami obchodu.
  2. Nové kostky (v tomto případě Železnou a Balvanovou kostku). Tyto kostky nejsou k dispozici libovolně, ale jejich použití si vyžádají pravidla místnosti (v originále Dungeon) nebo nepřátel (v originále Monster).
    • Železná kostka (d6) má k běžným symbolům navíc symbol „+2“, který při aktivaci způsobí nepříteli 2 zranění navíc. 
    • Balvanová kostka (d20) má navíc 2 nové symboly. Symbol „+8“ udělí nepříteli při aktivaci 8 zranění navíc k to dle běžných pravidel. Symbol útoku nepřítele, který při aktivaci způsobí 5 zranění útočícímu hrdinovi.
  3. Relikty, což je vybavení, které v případě získání platí pro celou družinu a může ho tak aktivovat kterýkoli hrdina (když naplní podmínky aktivace)
  4. Modifikace terče, kterými je v tomto rozšíření Sopka. Tu hráči umístí na terč a pokud kostka při hodu skončí v jejím kráteru, počítá se jakoby trefila střed terče. Tedy 10 zranění nepříteli nebo dokonce insta-kill.
  5. Žetony oblastí terče, které se umístí na určitá místa terče a při dopadu kostky na ně mají speciální vyhodnocení. Na herním plánu se objevují podle různých pravidel a při odpočinku se vždy všechna odstraní. V rozšíření Chambers of Malevolent Magma to jsou:
    1. Žetony ohnivé koule (Fireball) - žeton obsahuje malou oblast udělující 10 zranění a vetší oblast udělující 6 zranění. Ale jinak platí pravidla jako pro oblasti na běžných sekcích terče.
    2. Žeton výbuchu - při zásahu kostkou nepřítel neutrpí žádné zranění, ale všichni hrdinové naopak utrpí 2 zranění.
    3. Žetony štítu - když je tento žeton na terči, všechna zranění nepříteli jsou ponížena o 1. Když ale hrdina svým hodem kostkou zasáhne (= kostka na něm skončí) tento žeton, udělí sice nepříteli 0 zranění, ale tento žeton odstraní z terče.
  6. Nové speciální hody jako třeba hod-skrz-ohnivou-obruc, hod-pres-ohnivou-zed, hod-skrz-lavu, palco-cvrnk a další.

A samozřejmě obsahuje i 4 nové hrdiny s novými vlastnostmi, nové karty všech typů (nepřátel, místností, vybavení i 3 elitní / finálové bose).

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Piráti z Maracaiba + promo (cz)
Piráti z Maracaiba + promo (cz)
Akt. cena: 770 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas