Autor: Ondřej Grob Netik | 30.3.2022 | 0

Někdy stojí za to riskovat život kvůli pravdě. Zjistit, jakým způsobem zombie napadly svět. Epidemie začala před několika týdny a rozšířila se po světě jako požár v buši. Netrvalo dlouho a drtivá většina lidské populace se proměnila v zombie. Několik lidí přežilo, ať už díky štěstí, nebo nečekané síle vůle. Někteří lidé, například přeživší nebo vojáci, měli větší šanci přežít počáteční nápor. To je náš příběh. Svět neskončil. Teď je náš a my jsme ve válce proti armádě zombií.

Přesto se mnozí přeživší mají od otrlých lidí, jako jsme my, co učit a potřebují naši pomoc. Penny, naše civilní přítelkyně, možná má vodítko k lepšímu pochopení toho, co se stalo. Její matka, doktorka Kirklandová, pracovala jako bioložka na vojenské základně Fort Hendrix. Posílala Penny zajímavé zprávy o pokusech, které se zde prováděly na zombie subjektech, a o tom, že se celá situace vymkla kontrole. Penny se vydala matku hledat a my jsme souhlasili, že půjdeme s ní. Netrénovali jsme , abychom byli náhodnými přeživšími: přežili jsme, abychom posloužili účelu a vyhráli tuto válku.

Možná se nám podaří zjistit, jak zombie nákaza začala.

Fort Hendrix je rozšíření pro Zombicide 2ed. Přináší do hry několik nových herních prvků, které lze zapojit do každé mise. V krabici najdete šest nových přeživších - vojáků. Naleznete zde jak jejich osobní karty, tak figurky, a navíc jednu dívku v nesnázích, civilistku.

Součástí je i šest oboustranných mapových dílů, představující vojenské objekty ve městě, které se dají plně kombinovat s mapami v základní hře.

Dalšími novinkami jsou: 

  • Všechno nebo nic: Hra přináší novou verzi vybavení, 6 startovních, 30 pokročilých, 11 vymazlených a 50 úplně nových vojenských kartiček. A k tomu šestici rudých kostek se symbolem rozlomení místo jedničky. Nové kartičky zbraní nahrazují ty ze základní hry. Hlavní změnou je uvedení počtu rudých kostek all-out. Ty představuji možnost dostat z každé zbraně maximum, ale za cenu rizika zničení zbraně. Rudé kostky mají totiž symbol rozlomení. Zbraň pak musíte odhodit.
  • Den a noc: Naleznete zde nový žeton prvního hráče v podobě 24 hodinové počítadla času. Den má obvyklá pravidla, ale s nocí se považují všechna políčka za tmu. Dohled přeživších je omezen na jedno políčko. Zombie vidí jen na své políčko. Zvuk se stává hlavním cílem jejich pohybu. Střelba do tmy zasahuje jen při hodu šest.
  • Svit baterky: Nový žeton (6 kusů) kuželu světla označuje políčko ze kterého se svítí a políčko na které se svítí. Jen se světlem lze v noci hledat a střílet na obvyklou obtížnost. Rozsvícení světla je přitom součástí střelby a hledání. To, co stojí akci, je zhasnutí baterky. Světlo baterky přitom za noci urychluje zombie. Všechny, které vidí kužel světla, mají extra aktivaci před fází zombií.
  • Střelci: Šest nových figurek zombií střelců představuje bývalé vojáky, jejichž podvědomí jim občas připomene, kým byli, a oni vystřelí. Střelci se skrývají mezi ostatními. Kdykoliv se ve fázi nasazení zombií objeví symbol střelce, dostane skupina daného typu, která vidí na přeživšího, jednoho střelce (a maximálně jednoho mohou mít). A střelci, kteří již byli nasazení dříve, vystřelí na nejbližšího přeživšího a připraví jej o jeden život.

Pravidla: kampaně a schopnosti přeživších:

Zahrnují bloček hráčských deníků pro záznamy a rozvoj přeživších z mise do mise. Pravidla umožňující ponechat si vybavení z mise do mise na základě hodu rudými kostkami, zda se nerozbilo mezi misemi. Především však příběh hledání původu zombie viru - je to příběh čítající deset misí. Příběh je vyprávěn nejen skrze mise v pravidlech, ale i pomocí 91 úkolových karet, které se pokládají na hrací plán.

Pravidla navíc obsahují i několik nových schopností pro přeživší, které se týkají především pravidel all-out, a pak i samotných nocí.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Offcanvas